DexSaarSophie schreef: 01 dec 2025, 08:10
Susan heeft laten weten niet terug te willen komen omdat ze geen zin heeft in negativiteit.
Mijn mening is dat er geen worden verdraaid zijn maar dat de woorden zo gedraaid zijn dat het zo overkomt. En de gene met de grootste bek is uiteindelijk ook het grootste slachtoffer. Kortom het bekende liedje.
Susam geniet lekker van haar leven en haar hondje en vind het wel prima zo.
Ik heb een deel van de discussie gemist want afgeschermd. Maar ik begrijp Susam haar keuze als ze geen plezier meer heeft hier dan is het ook goed zo.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Ik vind het leuk hoe Susam Sambal zo enorm verwent (ik wijs ook even naar
@Maart 
). Ik ben zelf veel minder van de verwennerijtjes, maar ik vind het heel leuk als mensen dat doen. Bovendien denk ik niet dat het 'allemaal om haar' draait. Ik denk dat haar identiteit - net zoals die van iedereen op het forum - grotendeels met de identiteit van je hond overlapt/is versmolten. Dan ben je daar gewoon veel mee bezig.
Ik vind het jammer dat ze besluit dat ze niet terug komt, maar ik ben ook wel van hoe meer zielen op het forum, hoe meer vreugd. Ook als je er niet allemaal hetzelfde instaat en het gewoon niet altijd met elkaar eens bent. Hoeft ook niet.
De berichten zijn niet afgeschermd. De berichten zijn verdwenen omdat Susam haar account heeft laten opheffen (dan verdwijnen alle berichten ook).