als iemand toevallig nog zegels heeft zou ik ze dan mogen
zegels disney ah
zegels disney ah
link verwijderd we hebben zegels genoeg
Laatst gewijzigd door Meta op 06 dec 2025, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.

------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
- Josefien
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison
Re: zegels disney ah
Ja, hoor. Bij deze 66 zegels
Laatst gewijzigd door Josefien op 05 dec 2025, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoeveel heb je er nodig? Ik heb er behoorlijk wat
Edit: Wist niet wat je ermee kon kopen en hoeveel je er dan nodig had, dus ging even kijken.
Ik heb eventueel nog 46 volle spaarkaarten voor je. Kun je een boom mee volhangen.
Edit: Wist niet wat je ermee kon kopen en hoeveel je er dan nodig had, dus ging even kijken.
Ik heb eventueel nog 46 volle spaarkaarten voor je. Kun je een boom mee volhangen.
Heb er 12 naar je geboekt
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
o wat zijn jullie geweldig ik dacht we krijgen ze nooit bij elkaar mijn dank is heel groot

------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
spaar je ze zelf nietSekreetje schreef: 05 dec 2025, 19:06 Hoeveel heb je er nodig? Ik heb er behoorlijk wat
Ik heb eventueel nog 46 volle spaarkaarten voor je. Kun je een boom mee volhangen.![]()
anders neem ik ze graag over en dan heb ik er inderdaad genoeg

nou dan hebben we echt genoeg om drie kinderen heel gelukkig te maken

Nee, ik doe er niets mee.Meta schreef: 05 dec 2025, 19:24spaar je ze zelf nietSekreetje schreef: 05 dec 2025, 19:06 Hoeveel heb je er nodig? Ik heb er behoorlijk wat
Ik heb eventueel nog 46 volle spaarkaarten voor je. Kun je een boom mee volhangen.![]()
anders neem ik ze graag over en dan heb ik er inderdaad genoeg![]()
Ze zijn van jou.