Binnenkort zal ik waarschijnlijk een nieuwe hond verwelkomen van ruim een jaar oud. Met haar zou ik waarschijnlijk toch wel weer graag iets van een cursus doen, en daarna wellicht iets van behendigheid.
Speuren wil ik ook “voortzetten” 1 keer in de maand (dat deed ik met mijn vorige hond ook), maar daarvoor rijd ik nog naar mijn vertrouwde adres in omgeving Nijmegen waar ik eerder woonde.
Ik woon nog niet zo heel lang in de omgeving van Eindhoven en ben hier dus ook helemaal niet bekend met de hondenscholen in de buurt.
Zijn er hier mensen met tips van wat goede en leuke locaties zijn? Of misschien juist afraders?
Ervaringen gezocht met hondenschool/club omgeving Eindhoven
Re: Ervaringen gezocht met hondenschool/club omgeving Eindhoven
Beetje afhankelijk aan welke kant van Eindhoven je zit
Ik geef zelf in Weerst privelessen rondom lichaamsbewustzijn en verbinding.
En ik geef ook les bij hondenclub fun&focus in Ospel. Daar wordt zowel opvoeding als behendigheid, hoopers en fun gegeven
Als je aan de zuidkant van Eindhoven zit, prima te doen, maar een pokken eind als je om Eindhoven heen moet rijden.
Verder heb ik 15 jaar terug altijd fijn getraind bij kc de Kempen in Geldrop
Ik geef zelf in Weerst privelessen rondom lichaamsbewustzijn en verbinding.
En ik geef ook les bij hondenclub fun&focus in Ospel. Daar wordt zowel opvoeding als behendigheid, hoopers en fun gegeven
Als je aan de zuidkant van Eindhoven zit, prima te doen, maar een pokken eind als je om Eindhoven heen moet rijden.
Verder heb ik 15 jaar terug altijd fijn getraind bij kc de Kempen in Geldrop

-
Shiloh
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Welsh Springer Spaniël
Dankjewel voor je reactie Ybbihs. Helaas inderdaad een beetje ver. Ik zit aan de noord kant.
Ik geef privé fitness lessen in Best