Franse Bulldog vh Jaar 2025
Beste reu: Autentico The Best Edition
Beste teef: Yessy Yo van het new Bullenparadijs
Beste Veteraan: Bakervill's Style Mad Max
Ze zijn druk bezig met die lange neuzen , geen enkele bull met een CFR van 0.3 of beter. Je moet je als rasvereniging toch de tandjes schamen dat je 3 honden met zulke neusgaten en snuiten kampioen maakt.
Célie schreef: 31 jan 2026, 11:02
Ze zijn druk bezig met die lange neuzen , geen enkele bull met een CFR van 0.3 of beter. Je moet je als rasvereniging toch de tandjes schamen dat je 3 honden met zulke neusgaten en snuiten kampioen maakt.
Maar het is de Rasvereniging niet die bezig is met die lange neuzen, want de meeste fokkers willen dat niet.
Het moet van de overheid, maar de Rasvereniging en de fokkers zijn er niet mee bezig, dus is dit resultaat niet verrassend.
Tenminste, niet voor mij in elk geval
Célie schreef: 31 jan 2026, 11:02
Maar het is de Rasvereniging niet die bezig is met die lange neuzen, want de meeste fokkers willen dat niet.
Het moet van de overheid, maar de Rasvereniging en de fokkers zijn er niet mee bezig, dus is dit resultaat niet verrassend.
Tenminste, niet voor mij in elk geval
Ze ( de HBC) gillen zelf ook dat ze zo druk zijn met gezondere honden etc. Maar dit zijn niet eens iets kortere deze hebben alle 3 helemaal geen neus.
Ik snap sowieso niet hoe een gehandicapte hond kampioen kan worden. Spreidvoeten. Geen neusgaten. Een vervormde staart. Slechte heupen. Dus als je dat fokt en keurt spoor je sowieso niet in mijn ogen. En dat blijkt maar weer.