Herfstmeisjes
Re: Herfstmeisjes
Onwijs! Als ze te eten krijgen springt Lot met alle 4 d'r voetjes van de vloer (zal ik eens filmen) en Izzie zit geduldig te wachten naast haar bak, Lot vindt alles Leuk Leuk Leuk, Iz is voorzichtig en kijkt continu de kat uit de boom. Ik denk wel eens dat als ik ze zou herplaatsen, dat Lot geen seconde achterom zou kijken en Izzie wat tijd nodig zou hebben. En toch passen ze perfect bij elkaar en bij mij
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuk om ze weer te zien! Dat orenspel van Lot is inderdaad leuk zeg.
Ik heb beeldIzzie_Lot schreef: ↑30 okt 2021, 19:42Onwijs! Als ze te eten krijgen springt Lot met alle 4 d'r voetjes van de vloer (zal ik eens filmen) en Izzie zit geduldig te wachten naast haar bak, Lot vindt alles Leuk Leuk Leuk, Iz is voorzichtig en kijkt continu de kat uit de boom. Ik denk wel eens dat als ik ze zou herplaatsen, dat Lot geen seconde achterom zou kijken en Izzie wat tijd nodig zou hebben. En toch passen ze perfect bij elkaar en bij mij
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- HillieS
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Haha, herkenbaar, Yara stuitert ook met 4 poten in de lucht, vaak nog een pirouette of 2 erbij en Jamie wacht heel rustig tot ik zeg dat hij naar z'n bak mag.Izzie_Lot schreef: ↑30 okt 2021, 19:42Onwijs! Als ze te eten krijgen springt Lot met alle 4 d'r voetjes van de vloer (zal ik eens filmen) en Izzie zit geduldig te wachten naast haar bak, Lot vindt alles Leuk Leuk Leuk, Iz is voorzichtig en kijkt continu de kat uit de boom. Ik denk wel eens dat als ik ze zou herplaatsen, dat Lot geen seconde achterom zou kijken en Izzie wat tijd nodig zou hebben. En toch passen ze perfect bij elkaar en bij mij
Leuke foto's van de meisjes!
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Ze kleuren prachtig bij de blaadjes in het herfstbos
Dank jullie wel allemaal , ik ben ook echt trots op de dames.
@Hylos Lot is een ideaal formaatje maar mooi? Ze is aandoenlijk, schattig maar ook stout, met kromme pootjes, oren die een eigen leven leiden en zo'n net-niet vacht. Wat lul ik nou? Ze is prachtig
@Hylos Lot is een ideaal formaatje maar mooi? Ze is aandoenlijk, schattig maar ook stout, met kromme pootjes, oren die een eigen leven leiden en zo'n net-niet vacht. Wat lul ik nou? Ze is prachtig
- hakunamatata
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Ik smelt bij Lot haar kop en uitstraling maar sinds ik Izzie in het echt heb gezien heb ik ook een zwak voor haar. Gewoon echt een onwijs leuk duo, juist doordat ze zo verschillend zijn maar zo goed bij elkaar en jou passen!
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Izzie is ook echt een hond die je moet zien, dan zie je hoe ze beweegt, danst bijna. Dan is ze op haar mooist.