dierenbende voorstellen
- lucie
- Posts in topic: 4
- Honden: 5
dierenbende voorstellen
Mijn naam is Patricia, Lucie hier, en ik woon met mijn man op een rustig plekje in Frankrijk, samen met een uitgebreide stapel dieren. Ten eerste zijn daar natuurlijk de honden: Duitse herder Kailen van 13 1/2, Hongaarse windhond Maverick (bijna 5), Beauceron Mara (5 1/2), Bodeguero Liza (4) en als laatste toegevoegd Duitse herder x Pippin (2); allemaal herplaatsers.
Mijn nickname lucie komt van mijn oudste merrie (Lucie dus ), een bont paard zowel qua uiterlijk als karakter . Verder hebben we x Engels volbloedruin Max, en Percheronmerrie Plume die ruim 7 weken geleden onverwacht een veulen, Lancelot, heeft gekregen. Over zijn avonturen heb ik op het hf uitgebreid verslag gedaan en als daar animo voor is, wil ik dat hier best voortzetten
Om ons te helpen bij het weidebeheer, hebben we ook nog 3 geiten (Isolde, Arabella, Gertrude) en de bok Ragnar. Zijn broer Rollo heeft helaas het loodje gelegd tijdens een aanvaring met Maverick , maar met z'n vieren doen ze uiterst effectief hun werk. Tot slot hebben we dan nog een wisselend aantal kippen, die ons en de honden van verse eitjes voorziet.
Fotograferen is niet mijn sterkste punt, maar ik hoop binnenkort eens met een fatsoenlijke foto van de hondenbende te komen voor in mijn onderschrift.
Mijn nickname lucie komt van mijn oudste merrie (Lucie dus ), een bont paard zowel qua uiterlijk als karakter . Verder hebben we x Engels volbloedruin Max, en Percheronmerrie Plume die ruim 7 weken geleden onverwacht een veulen, Lancelot, heeft gekregen. Over zijn avonturen heb ik op het hf uitgebreid verslag gedaan en als daar animo voor is, wil ik dat hier best voortzetten
Om ons te helpen bij het weidebeheer, hebben we ook nog 3 geiten (Isolde, Arabella, Gertrude) en de bok Ragnar. Zijn broer Rollo heeft helaas het loodje gelegd tijdens een aanvaring met Maverick , maar met z'n vieren doen ze uiterst effectief hun werk. Tot slot hebben we dan nog een wisselend aantal kippen, die ons en de honden van verse eitjes voorziet.
Fotograferen is niet mijn sterkste punt, maar ik hoop binnenkort eens met een fatsoenlijke foto van de hondenbende te komen voor in mijn onderschrift.
- Elian
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Russische tzarin en een westjeutapets
Re: dierenbende voorstellen
Hoooi! Foto's en filmpjes zijn zeer welkom.
- Dirkje
- Welke: Border Collies
Hoooi Lucie,
Wat fijn dat je er bent.
Ik hoopte al dat je hier ook zou komen vertellen over Plume, Lancelot en de andere dieren.
Welkom!
Wat fijn dat je er bent.
Ik hoopte al dat je hier ook zou komen vertellen over Plume, Lancelot en de andere dieren.
Welkom!
Hoi!
Ik heb genoten van je uitgebreide verslag over Lancelot op het HF, dus ik zie heel graag meer van je dierenbende
Ik heb genoten van je uitgebreide verslag over Lancelot op het HF, dus ik zie heel graag meer van je dierenbende
- lucie
wat een leuke reacties; een nieuw Lancelot & co -topic dus
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Hoi Lucy,
welkom en plaats alsjeblieft updates over Lancelot! Ik reageerde niet echt in jouw topic maar vond het wel leuk om te lezen.
welkom en plaats alsjeblieft updates over Lancelot! Ik reageerde niet echt in jouw topic maar vond het wel leuk om te lezen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Ik wil ook zeker de verhalen van Lancelot blijven volgen.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
Hoi Lucie
Ja graag lees ik de verhalen van je dieren bende en vooral over Lancelot
Ja graag lees ik de verhalen van je dieren bende en vooral over Lancelot
- lucie
wat leuk! ik ga er binnenkort eens voor zitten... de kleine Bandiet( z'n nieuwe bijnaam ) heeft al weer heel wat beleefd
Ja! Doe ff een Lancelottopic!
Welkom
Welkom