Gedeelde voogdij

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Pendrag
Posts in topic: 3

Re: Gedeelde voogdij

Bericht door Pendrag »

Dagmar schreef: 30 okt 2021, 19:30
Pendrag schreef: 30 okt 2021, 19:25 Ik had toen nog paarden en voerde van die grote balen kuil die de buurman kwam brengen. Een pak stond op z'n kant en die heb ik toen om geduwd. Wat een behoorlijke krachtsinspanning was. Toen ik bijna halverwege de baal was met voeren, zag ik ineens iets wit pluizigs onder de baal liggen. Dat was Mukkes de kater. Blijkbaar was hij precies aan de andere kant van de baal toen ik hem om duwde. In één klap dood kreeg toen een hele concrete betekenis. Arm dier.
Ach gos, wat naar!

In de categorie het kan altijd erger; gelukkig ben je er niet bovenop gevallen.
Liever een baal van 400 kilo dan ikzelf met toen 80 kilo. Als je dan toch dood moet dan maar zo plotseling.
Tis but a scratch
Mizzsylver
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Bericht door Mizzsylver »

De honden zijn van mij, dus die blijven bij mij. Wat hier geboren en gebleven is tijdens de relatie is ook van mij en blijft bij mij. Mijn ex had een labrador toen we een relatie kregen, die is ook met hem meegegaan toen het uit ging.
Afbeelding
tibbie

Bericht door tibbie »

Qi is van mij en zal ook bij mij blijven mochten we ooit uit elkaar gaan. Man is geen hondenmens en wilde na de dood van ons vorige hondje (was van ons hele gezin) geen hond meer. Ik wel, dus daar was Qi. Mocht er wat met mij gebeuren dan zal er ongetwijfeld goed voor hem gezorgd worden (door man en of een van de kinderen)
Afbeelding Afbeelding
kayleigh*
Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala

Bericht door kayleigh* »

Ik had Minou en toen ook Kira nog al voor ik hem leerde kennen. Minou gaat ten alle tijden met mij mee mochten we uit elkaar gaan. De hond die er hopelijk binnenkort bijkomt zal van ons beide zijn, maar ook dan toch met mij mee gaan. Hij houdt wel de katten.

Mocht ik morgen dood neervallen, houd hij Minou wel.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
EchoMira
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Tara schreef: 29 okt 2021, 21:55 Zou ik echter nog single zijn, dan zou ik willen dat Echo-Mira, Hades en een vriendin van mij voor mijn honden zouden zorgen. Hen zou ik blind vertrouwen in het vinden van de juiste plek voor mijn honden.
Ik zou helemaal geen plek voor ze zoeken. Die blijven lekker hier.
Cedra met Mira prinsessen op de erwten uithangen in het washok. Hera mee naar kantoor en Echo en de Noof allebei lekker aan het werk.
Tamara

Bericht door Tamara »

Als ik kom te overlijden dan mag Lanai naar Wilco of mijn jongste broer; zou ze het einde vinden, maar Lanai vind ieder mens sowieso geweldig. Feta mag herplaatst worden naar een persoon die veel met haar wil ondernemen en waar ze veel geknuffeld wordt en misschien andere honden zijn.

Het lijkt me trouwens leuk om een relatie met iemand te hebben die zelf ook al een hond heeft; dubbel plezier :)
Afbeelding
EchoMira
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Tara schreef: 31 okt 2021, 10:08 Hahaha, dat wordt nog vechten!
Hera zou naar S gaan denk ik, wat jullie ook zouden besluiten, ik weet 100% zeker dat de honden goed terecht zouden komen. 😊
Wat heb jij daar nou weer mee te maken. Jij bent dood.
Plaats reactie