Nou ze is er nog hoor.

Nanna
Posts in topic: 2

Re: Nou ze is er nog hoor.

Bericht door Nanna »

Wat ben je toch een bruut. Pak een dekentje en een doos gebak en ga lekker dat beestje voeren. En neem zelf ook wat😂
Afbeelding
Hewi
Posts in topic: 5

Bericht door Hewi »

Nee dat snap ik. Die narcose bij oudjes is ook best dingetje. Oops was echt wel paar weken van de wap. Ze heeft pijnstillers neem ik aan he?
Groetjes Heidi

Afbeelding
Marc
Posts in topic: 9

Bericht door Marc »

Ja natuurlijk. Ze heeft pijnstillers en antibiotica. Er zijn 12 rotte elementen getrokken dus dat is nogal wat. Maar ik denk dat die ingespoten en nu pilvormige pijnstillers haar juist onrustig maken.
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Het thuisfront geeft aan dat ze al wat rustiger is. Dus niet meer zo zeurt. Vanmorgen kon ik haar wel achter het behang plakken want ze wil ook niet naar buiten. Maar ze moet natuurlijk wel plassen. Omdat ze zo oud is is er geen land mee te bezeilen. Dus alles met foefjes en zonder druk. Vanmorgen kreeg ik gewoon een weigering. Dus opgetild en op het gras gezet. Nee. Dat was niet wat ze wenste. Ze rende naar binnen en deed meteen een plas. Dus soms.....maar we vinden wel weer een manier die werkt. Er hangt nu een kralengordijn en dat is niet akkoord om door te lopen. Terwijl de dagen ervoor ze er gewoon wel doorheen liep. Het is nu een no go area dus naar buiten gaan doet ze niet meer sinds gisteren.

Wil iemand een stokoud hondje? Tandjes zijn net gedaan.....haha.
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Nanna schreef: 13 mei 2026, 11:45 Wat ben je toch een bruut. Pak een dekentje en een doos gebak en ga lekker dat beestje voeren. En neem zelf ook wat😂
Haha. Ja dat zou ze wel het liefste hebben.
Afbeelding
SuzanneS

Bericht door SuzanneS »

Ze heeft een groot avontuur beleefd. Logisch dat ze zeurt. Het was vast eng en stom. Het enige dat helpt is op schoot met een dekentje en lekkere zachte hapjes.
Je bent een diva of je bent het niet.😉
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Marc schreef: 13 mei 2026, 14:47 Het thuisfront geeft aan dat ze al wat rustiger is. Dus niet meer zo zeurt. Vanmorgen kon ik haar wel achter het behang plakken want ze wil ook niet naar buiten. Maar ze moet natuurlijk wel plassen. Omdat ze zo oud is is er geen land mee te bezeilen. Dus alles met foefjes en zonder druk. Vanmorgen kreeg ik gewoon een weigering. Dus opgetild en op het gras gezet. Nee. Dat was niet wat ze wenste. Ze rende naar binnen en deed meteen een plas. Dus soms.....maar we vinden wel weer een manier die werkt. Er hangt nu een kralengordijn en dat is niet akkoord om door te lopen. Terwijl de dagen ervoor ze er gewoon wel doorheen liep. Het is nu een no go area dus naar buiten gaan doet ze niet meer sinds gisteren.

Wil iemand een stokoud hondje? Tandjes zijn net gedaan.....haha.
Even dat kralengordijn weghalen dan ? Ze krijgen meestal wel een flinke klap geestelijk door narcose op oudere leeftijd
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Ja weghalen is een optie of morgen opnieuw proberen. Ze gaat er wel door naar binnen. En dat ding kostte 130 euro en hangt net een week. Dus ik ben niet direct voor weghalen want dan hebben we de hele dag vliegen en bijen in huis.
Afbeelding
Hewi

Bericht door Hewi »

Ff met worst paar keer doorheen helpen ze is ff de weg kwijt
Groetjes Heidi

Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Ze loopt er ineens weer gewoon doorheen. Ze is gewoon meer in de war dan ik dacht. Ze is al veel beter dan vanmorgen en weer meer bereikbaar. Best zielig. Ik merk dat ik er niet teveel op in moet gaan maar vooral normaal moet doen en dan vallen er steeds meer kwartjes. Gelukkig is ze wel duidelijk beter aan het eten en snoepjes aan het aannemen. Vanavond kwam ze heel lief hallo zeggen in de tuin toen ze me zag. Dus langzaam komt ze weer bij van alle gedoe van zo'n operatie. 12 tanden en kiezen eruit is niet niks.

Dus morgen weer helemaal de routine en niet ingaan op gepiep en gedoe. Daar heeft ze duidelijk het meest baat bij. Arm ding.
Afbeelding
Hewi

Bericht door Hewi »

Ja narcose doet altijd wel wat maar bij die oudjes net klap extra
Groetjes Heidi

Afbeelding
Plaats reactie