Hond erbij in 2022
- Vicky
- Posts in topic: 12
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Hond erbij in 2022
Mag het al? Wie heeft " een hondje erbij" in de planning voor 2022?
Ja, ik!!
Wij willen er een wocker bij. Bij dezelfde fokker waar onze Abeltje vandaan komt staan we al een tijd (anderhalf jaar) op de lijst en het is de bedoeling dat er komend jaar een pupje naar ons komt. Zowel de moeder als de halfzus van Abeltje worden gedekt als zij loops worden, waarschijnlijk deze winter. Hopelijk komt er een leuk reutje uit voor ons. Het wordt dan mijn hondje om mee te trainen/sporten. Ik kijk er al erg naar uit
Ja, ik!!
Wij willen er een wocker bij. Bij dezelfde fokker waar onze Abeltje vandaan komt staan we al een tijd (anderhalf jaar) op de lijst en het is de bedoeling dat er komend jaar een pupje naar ons komt. Zowel de moeder als de halfzus van Abeltje worden gedekt als zij loops worden, waarschijnlijk deze winter. Hopelijk komt er een leuk reutje uit voor ons. Het wordt dan mijn hondje om mee te trainen/sporten. Ik kijk er al erg naar uit
Bo en de honden
- Loraine
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Re: Hond erbij in 2022
Oh leuk, een wockertje
Zoals het er naar uitziet niet, ik hoop nog een jaar of 8-10 met de huidige twee vooruit te kunnen.
Zoals het er naar uitziet niet, ik hoop nog een jaar of 8-10 met de huidige twee vooruit te kunnen.
Wat is een wocker? Is dat een kruising?
Wat een fijn vooruitzicht
Wat een fijn vooruitzicht
- Vicky
- Posts in topic: 12
- Welke: BC Markiesje Wocker
Nee is gewoon een Engelse cocker spaniel, uit werklijnen. Wordt dan working cocker genoemd en afgekort naar wocker. Vooral veel gezien in Engeland en daar al jaren populair bij jagers en in de hondensport zoals agility. Nu ook in opkomst op het vasteland.
Bo en de honden
Jaaa, hier als alles goed gaat ook eindelijk een hond erbij komend jaar.
Een Kelpie reu
Een Kelpie reu
- HillieS
- Posts in topic: 8
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Als t goed gaat niet. Hopelijk blijft ons tweetal nog een paar jaar dit tweetal.
- _Tiny_
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Leuk een wocker! Tenminste niet zo'n ontploft haargordijn
Hier komt er niks bij. Vind 4 honden wel effe genoeg.
Hier komt er niks bij. Vind 4 honden wel effe genoeg.
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Hopelijk wel een pup in 2022 Duitse herder uiteraard
Als het goed is wel.
Een dochter van onze Sally om in de toekomst mee verder te kunnen. Ergens januari 2022 verwacht ik haar loops dus wordt midden 2022
Een dochter van onze Sally om in de toekomst mee verder te kunnen. Ergens januari 2022 verwacht ik haar loops dus wordt midden 2022
Jaaaa ik
We hebben momenteel twee opties in gedachten. Bij ons is de moeilijkheid dat we pas een pup kunnen/willen in ons nieuwe huis, maar we weten nog niet wanneer we een nieuw huis krijgen. De opties die we nu hebben zijn ongeveer maart en ongeveer oktober, dus dat is mooi een beetje gespreid. Volgend weekend gaan we kennismaken met de fokker en teef van optie 1, zij is een xHH. Ik ben superbenieuwd of het klinkt!
De tweede optie zit helaas vreselijk ver weg, maar het is de hond (MH) van een fb vriendin waar ik stiekem een beetje verliefd op ben, dus dat kan bijna niet missen
We hebben momenteel twee opties in gedachten. Bij ons is de moeilijkheid dat we pas een pup kunnen/willen in ons nieuwe huis, maar we weten nog niet wanneer we een nieuw huis krijgen. De opties die we nu hebben zijn ongeveer maart en ongeveer oktober, dus dat is mooi een beetje gespreid. Volgend weekend gaan we kennismaken met de fokker en teef van optie 1, zij is een xHH. Ik ben superbenieuwd of het klinkt!
De tweede optie zit helaas vreselijk ver weg, maar het is de hond (MH) van een fb vriendin waar ik stiekem een beetje verliefd op ben, dus dat kan bijna niet missen
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Duitse herder
Nee , ik zou dit jaar een pup erbij krijgen
Die pup is er ook gekomen , en m’n Kono waarvan ik dacht die nooit meer terug te zien
Ziva is er ook nog , en 3 honden is kwa ruimte , tijd en financieel de max eigenlijk
Als er een weg komt te vallen komt er niks meer bij
Wil het bij 2 houden , dat is wat praktischer
Die pup is er ook gekomen , en m’n Kono waarvan ik dacht die nooit meer terug te zien
Ziva is er ook nog , en 3 honden is kwa ruimte , tijd en financieel de max eigenlijk
Als er een weg komt te vallen komt er niks meer bij
Wil het bij 2 houden , dat is wat praktischer
- Tiny
- Honden: 1
- Welke: Siberian Husky
Ja ik een herplaatser
Als alles lukt wel
-
- Welke: Kruising en Franse bulldog
Nope heb mn handen vol aan de pup die we er dit jaar bij hebben gekregen. (en 2 is de max)
Ooo natuurlijk dat is waar ook leuk!!
Ik denk van niet.
Djinn is er redelijk onverwachts bij gekomen, zij paste zo perfect bij ons dat we gewoon niet anders konden.
Maar waar 2 ongeveer de gewenste hoeveelheid honden van mijn partner is, neem ik aan dat 5 een onoverkomelijke hoeveelheid is
Nou had ik al een geruime tijd mijn oog op een kruisingnest laten vallen, maar dan doet de eigenaar van de teef over een jaar of wat nog maar een keer een nest
Wel gaaf voor iedereen met plannen
Ooit ga ik nog eens weloverwogen een eeuwen van te voren uitgezocht nestje vinden, waar ik dan een pup uit neem
Ik heb mijn best gedaan, maar weer mislukt.
Djinn is er redelijk onverwachts bij gekomen, zij paste zo perfect bij ons dat we gewoon niet anders konden.
Maar waar 2 ongeveer de gewenste hoeveelheid honden van mijn partner is, neem ik aan dat 5 een onoverkomelijke hoeveelheid is
Nou had ik al een geruime tijd mijn oog op een kruisingnest laten vallen, maar dan doet de eigenaar van de teef over een jaar of wat nog maar een keer een nest
Wel gaaf voor iedereen met plannen
Ooit ga ik nog eens weloverwogen een eeuwen van te voren uitgezocht nestje vinden, waar ik dan een pup uit neem
Ik heb mijn best gedaan, maar weer mislukt.
-Maddie-Fitz-Imp-Djinn-Riddle-
Dus het is helemaal zeker?! SuperleukVicky schreef: ↑31 okt 2021, 11:11 Mag het al? Wie heeft " een hondje erbij" in de planning voor 2022?
Ja, ik!!
- Hondenpoot
Wat een leuk vooruitzichtVicky schreef: ↑31 okt 2021, 11:11 Mag het al? Wie heeft " een hondje erbij" in de planning voor 2022?
Ja, ik!!
Hier komt niks erbij. Het oorspronkelijke plan om uiteindelijk naar 1 hond te gaan is al mislukt (zonder enige spijt )
- Saschesfloor
Nee hopelijk niet. Vriendlief vindt 2 honden genoeg. Dus als er wat bij komt is er wat overleden. En ik ben in 10 maanden al 2 honden verloren dus dat is wel even genoeg.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Omega
- Posts in topic: 9
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Hopelijk krijgen we een pup in 2022, we staan op een wachtlijst voor een toller pup.
Al kan het ook maar zo een herplaatsen worden als ik een hond tegenkom die me aanstaat, net als Sandra&Co.
Al kan het ook maar zo een herplaatsen worden als ik een hond tegenkom die me aanstaat, net als Sandra&Co.
- kloesje
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Een half pupje voor 2022
Als alles goed gaat krijg Bindi begin volgend jaar pupjes, het is verstandiger om nu geen pupje aan te houden en toen kwam er een mooi aanbod zo op mijn pad. Er blijft een pupje op mijn naam staan, welke beschikbaar blijft voor de fokkerij (indien geschikt en in ieder geval 1 nestje).
Ik durfde dat met deze mensen wel aan, dus we gaan het avontuur aan dus als het goed is, zal er een tweede Bindi pupje te volgen zijn op het forum
Als alles goed gaat krijg Bindi begin volgend jaar pupjes, het is verstandiger om nu geen pupje aan te houden en toen kwam er een mooi aanbod zo op mijn pad. Er blijft een pupje op mijn naam staan, welke beschikbaar blijft voor de fokkerij (indien geschikt en in ieder geval 1 nestje).
Ik durfde dat met deze mensen wel aan, dus we gaan het avontuur aan dus als het goed is, zal er een tweede Bindi pupje te volgen zijn op het forum