Het regent (gelukkig) weer een beetje maar met 2 grote honden is een waterblazer misschien wel weer handig.
Ik had er een maar verkocht omdat mateo het super stom vind.
Mellow is nergens van onder de indruk dus vandaar dat ik zat te zoeken op het internet.
https://www.bol.com/nl/nl/p/professione ... rYQAvD_BwE
⁴
Nu wil ik er geen fortuin aan uitgeven en zie ik ze bijvoorbeeld op bol.com al staan voor rond de 50 euro. Dikke prima qua budget.
Gaat echt alleen om een beetje droogblazen voordat het gespuis de bank opkruipt.
Wat is het advies? Zo'n goedkoop ding kopen of beter investeren in een beter apparaat?
Welke hebben jullie?
Ik denk dat mateo er ook wel aan gaat wennen als hij ziet dat Mellow het fijn vindt.
Waterblazer
Re: Waterblazer
Ik heb al jaren een doodlebooster geloof ik.
Prima ding voor niet teveel geld toendertijd.
Ik gebruik hem alleen met wasdagen, voor tegen krijgen ze hun badjas aan
Prima ding voor niet teveel geld toendertijd.
Ik gebruik hem alleen met wasdagen, voor tegen krijgen ze hun badjas aan

Ik heb geen badjassen voor m'n hondjes en droog ze nu af met handdoeken
Maar ze baggeren door de polder en die handdoeken staan na 2 keer afdrogen stijf rechtop van de klei
vandaar dat ik weer een waterblazer overweeg.
Maar ze baggeren door de polder en die handdoeken staan na 2 keer afdrogen stijf rechtop van de klei
Ik heb al jaren een doubleblaster DS. Omdat als er DS instond, het onmogelijk slecht kon zijn 
En dat was zo, Ds de hond ging eerder dood
Nu wel een jaar of 3 geleden een nieuwe moeten kopen, maar ook die werkt weer helemaal betrouwbaar en snel
En dat was zo, Ds de hond ging eerder dood
Nu wel een jaar of 3 geleden een nieuwe moeten kopen, maar ook die werkt weer helemaal betrouwbaar en snel