Smoushond schreef: 27 aug 2026, 12:48
Oh dan krijg je de knapste !
Ik ben natuurlijk bevooroordeeld maar ik vind hem ook de mooiste. Alleen al dat symmetrische snorretje en vele wit in zn vacht
Dat was voor mij ook meteen duidelijk. Dat hij de mooiste is. Gek dat je met laatste keuze de mooiste krijgt. Wel leuk.
Veel plezier morgen en succes met de introductie bij de meiden.
Bizar is dat he, dat had ik met Xanu... ik had alleen gezegd als deze overblijft (3 reuen en laatste keus omdat ik geen pup zou nemen eigenlijk) dan wil ik hem. De rest was leuk maar Xanu was geweldig vond ik... en die bleef dus ook over. Niemand wilde hem met zn poetslapvlekken destijds
Marc schreef: 28 aug 2026, 08:56
Gek dat je met laatste keuze de mooiste krijgt. Wel leuk.
Veel plezier morgen en succes met de introductie bij de meiden.
De twee die voor mij mochten kiezen waren nul showmensen. De eerste wilde een donkere, en de tweede twijfelde tussen Justin en dat kleine broertje maar omdat die laatste dezelfde oogjes had als hun overleden Poedeltje namen ze die. We hebben nu eigenlijk allemaal wat we wilden
En ja morgen halen. Zin in!
Leukleukleuk!
Ik ben benieuwd hoe het gaat met de dames maar eigenlijk verwacht ik dat het prima zal verlopen.
En tja, in Brabant ben je altijd “aangereeje” hè haha.
Nog 1 nachtje, ik zie de kleine man al helemaal heersen over zijn harem, totdat de dames er genoeg van hebben en dan weet ie meteen waar zijn plek als man is.
Zijn nestgenoten sliepen maar Justin zat te kakelen en te leuteren.
Dus Dees dacht ik neem hem effe op schoot. Net gedweild dus kon wel even zitten. Valt ie per direct in slaap. En toen kon ze dus het half uur daarna niet meer opstaan