Stap je af of niet?
Stap je af of niet?
Er is een mooi padje langs het weiland en een woonwijk van 2 km.
Het is alleen wandelpad.
Ik fiets daar.
Iemand loopt daar met 2 honden. 1 hond los.
Ik stap netjes af. Mevrouw zegt hoeft niet hoor.
Wat zouden jullie doen als fietser?
Ik ben afgestapt want ik hoor er niet te fietsen en zie er bij hond los.
Heb een grote hondenhart.
Het is alleen wandelpad.
Ik fiets daar.
Iemand loopt daar met 2 honden. 1 hond los.
Ik stap netjes af. Mevrouw zegt hoeft niet hoor.
Wat zouden jullie doen als fietser?
Ik ben afgestapt want ik hoor er niet te fietsen en zie er bij hond los.
Heb een grote hondenhart.
-
kierabiera
- Posts in topic: 1
Re: Stap je af of niet?
Ik zou ook afstappen.
Recent nog op een fietspad een man met 4 losse herdershonden. Toen ben ik ook afgestapt. Meer voor mijn eigen veiligheid.
Recent nog op een fietspad een man met 4 losse herdershonden. Toen ben ik ook afgestapt. Meer voor mijn eigen veiligheid.
Snap jullie punt.
Maar ik hou dan rekening dat ik daar niet hoor.
Maar ik hou dan rekening dat ik daar niet hoor.
Het is een wandelpad geen fietspad, je hoort daar niet te zijn. Je houdt er dus geen rekening mee, je doet gewoon waar je zin in hebt. Fiets je ook over de stoep?
Nee.
Geen voetpad.
Het is tussen weiland en woonwijk.
Dus een 2 km wandelpad die er in gewandeld is.
Geen voetpad.
Het is tussen weiland en woonwijk.
Dus een 2 km wandelpad die er in gewandeld is.
Op stoeppaddn fiets ik niet.
Mevrouw zei je bent niet de enige die ik tegen kom.
Mevrouw zei je bent niet de enige die ik tegen kom.
Volgende keer maak ik foto
- Desiree
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Boomer+Whippets
Ik zou afstappen, of gewoon even stil blijven staan. Ik ben niet zo van de regeltjes dus ook ik fiets wel eens ergens waar het eigenlijk niet de bedoeling is, met of zonder hond. Als je gewoon rekening met elkaar houdt is er niks aan de hand in mijn ogen.
Oh ja, mijn honden lopen ook los op/langs het fietspad mits het niet de druk is, ik roep ze wel altijd even bij me en ga in de berm met ze staan als er van voor of achter een fietser aankomt.
Ik ben een echte rebel!!
Oh ja, mijn honden lopen ook los op/langs het fietspad mits het niet de druk is, ik roep ze wel altijd even bij me en ga in de berm met ze staan als er van voor of achter een fietser aankomt.
Ik ben een echte rebel!!
Ik kijk puur waar het kan en waar het niet druk is. Het was uitgestorven.
Ben net zoals jou Desiree.
Ben net zoals jou Desiree.
Ik zou afstappen.
Op een voetpad kan je wel lopen met je fiets aan de hand.
Bijv. als je op die manier een stuk van de route kunt afsnijden.
Op een voetpad kan je wel lopen met je fiets aan de hand.
Bijv. als je op die manier een stuk van de route kunt afsnijden.

Ik pas me ter plekke aan. Maakt me niet uit wat waar wel en wat waar niet mag. Ik wandel met de hond ook op ruiterpaden. Geen idee of dat mag. Er komen ook mountainbikes op ruiterpaden. Ik loop smorgens naar mijn werk over een fietspad. En Guus loopt los waar het niet mag. Toch heeft niemand last van mij. Dus gewoon een beetje kijken wat nodig is om elkaar zonder stress en irritatie te passeren.
Dit dusMarc schreef: 07 sep 2026, 06:58 Ik pas me ter plekke aan. Maakt me niet uit wat waar wel en wat waar niet mag. Ik wandel met de hond ook op ruiterpaden. Geen idee of dat mag. Er komen ook mountainbikes op ruiterpaden. Ik loop smorgens naar mijn werk over een fietspad. En Guus loopt los waar het niet mag. Toch heeft niemand last van mij. Dus gewoon een beetje kijken wat nodig is om elkaar zonder stress en irritatie te passeren.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Ik ben absoluut niet heilig hoor, maar ik ga daarna ook niet op internet (bij vreemden) om een sticker vragen 

Nah ja dat. Ik was gisteren op avontuur met mijn buurmeisje van 5. Fietste ik pad in wat later losloop plek was. Je stapt met een 25 kilo achterop je fiets iets minder makkelijk af maar de wandelaar zette zijn hond gelijk aan kant.dre schreef: 07 sep 2026, 09:55 Ik ben absoluut niet heilig hoor, maar ik ga daarna ook niet op internet (bij vreemden) om een sticker vragen![]()
Wij al dankjewel sorry we zijn op avontuur dankjewel ! " kus handje daf " en door.