Brutus.
- malinois
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Re: Brutus.
Had niet anders verwacht! Gefeliciteerd!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Cooper
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Meteen een vast contract na de proeftijd, wat goed
. Gefeliciteerd.
-
EchoMira
- Posts in topic: 55
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Toch wat teveel interesse in de schapen vandaag. Nou liepen die ook hysterisch te doen hoor. Dat lukt uit en ik had hem gewoon aan de riem dus niets aan de hand.
Maar ik laat ze nog niet samen alleen. Is helemaal niet erg, Oortje en Hoorntje kunnen gewoon in het schaapskooitje.
Hij had ook gezien dat je door de schuttingpoort kunt gluren naar langslopende honden. Nou ja, dat is toegestaan. Achterlijk gedrag maar het hoort er bij. Echo doet het ook.
Maar ik laat ze nog niet samen alleen. Is helemaal niet erg, Oortje en Hoorntje kunnen gewoon in het schaapskooitje.
Hij had ook gezien dat je door de schuttingpoort kunt gluren naar langslopende honden. Nou ja, dat is toegestaan. Achterlijk gedrag maar het hoort er bij. Echo doet het ook.
Wij hebben ineens het probleem dat de buurhond onvriendelijk is geworden. En Guus is er bang voor nu. En de buurhond probeert over de hek te klimmen en rukt uit redirectie aan de planten. Ik merk dat ik het vervelend en eng vindt omdat Guus gewoon los in de tuin moet lopen en zich vrij moet voelen. De buurhond is 2 jaar en 25 kilo.
Hans zei wacht maar tot we een grote hond hebben. De buurman zei dat de hond ook in het bos onvriendelijke werd tegen andere honden. Gek maar wel iets dat ik als vervelend ervaar als ik zie hoe ze op Guus reageert in combinatie met over de hek hangen en Guus die geen stap meer op het grote veld zet. Ik neig naar heel fel schrikdraad. Een paar flinke tetters dan houdt die hond er wel mee op.
Hans zei wacht maar tot we een grote hond hebben. De buurman zei dat de hond ook in het bos onvriendelijke werd tegen andere honden. Gek maar wel iets dat ik als vervelend ervaar als ik zie hoe ze op Guus reageert in combinatie met over de hek hangen en Guus die geen stap meer op het grote veld zet. Ik neig naar heel fel schrikdraad. Een paar flinke tetters dan houdt die hond er wel mee op.
-
EchoMira
- Posts in topic: 55
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Ik zou hem heel vriendelijk lokken. Hey willempie, sorry jongen...kom maar. Wil jij een stukje tosti? Kom maar. En hem dan aan zijn oor pakken en een paar goeie klappen geven. Desnoods met een stuk tuinslang. Pats.
Hoe durf je met je achterlijke kutsmoel aan mijn hek te trekken? Je gaat leren hoor.
Hoe durf je met je achterlijke kutsmoel aan mijn hek te trekken? Je gaat leren hoor.