*Esther schreef: 01 nov 2021, 19:54
Doyaquba schreef: 01 nov 2021, 19:49
Ik vind het makkelijker te verklaren als een hond een slechte eter is maar je kan Donner altijd en alles geven en hij eet het. Zelfs met 2 loopse teven in huis. Gewoon enorm hoge verbranding? Ik zat wel te denken, misschien is m'n huis te koud nu met 18 graden
Hoe oud is hij nu? Boxers zijn in hun jonge jaren vaak zo vreselijk schraal toch? Ik weet dat @Dagmar goede tips had voor extra energierijke brokken van Zooplus.
Nutrivet inne energetic. Maar die hebben ze "verbeterd". Er zijn voor zover ik weet maar drie merken met 4800 kcal per kilo.
Die nutrivet, royal canin sporting life energy 4800 of endurance 4800 en greenheart sportline extreme, 1 met kalkoen en 1 met eend/lam.

Zakken van 90 euro en dat is het enige waar Jaap tegen kan. Nou ja, hij ziet er fantastisch uit en ze vinden het heerlijk.

Ik krijg hem zelfs een paar kilo dikker dan nodig. Wanneer Zus dekrijp is valt hij standaard vijf kilo af. Niks vreselijks natuurlijk, het is gewoon een reu met hormonen, maar het is meteen zo armetierig. Dus ik zorg dat hij vlak voor ze loops wordt 3 kilo boven het ideale zit, niet vet maar wel lekker gevuld.
Toen hij jonger was at hij echt weken amper tot niet met een loopse teef in de buurt, daar is hij gelukkig overheen.
Het zit hem vooral in qua volume minder voeren, bij honden waar niet tegenop te voeren valt, zodat ze het ook optimaal kunnen benutten.
Voor hem werkt aardappel of havermout bij het vlees niet, hij reageert niet lekker op koolhydraten. Iets minder vlees aangevuld met een hoogcalorische brok gaat perfect.