Voorstellen
- Iirtu
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Lapinporokoira - Groenendaeler werklijn
Voorstellen
Hoi allemaal,
Ik was op het oude forum niet echt actief met posten maar ik ben van plan om weer actiever te zijn.
Ik ben Ester en woon in Leeuwarden. Momenteel heb ik twee honden: Iirtu een Lapinporokoira van vijf jaar en Hera een Groenendaeler uit werklijnen van bijna elf. Ik heb mijn eigen hondenschool dus de honden kunnen bijna alle dagen mee, echt een heerlijkheid.
Helaas heeft mijn oudste erg last van artrose en gaat het met ups en downs. Ik hoop dat ze nog een hele tijd bij ons blijft.
Als alles meezit volgend jaar gezinsuitbreiding, het wordt weer een Groenendaeler.
Ik was op het oude forum niet echt actief met posten maar ik ben van plan om weer actiever te zijn.
Ik ben Ester en woon in Leeuwarden. Momenteel heb ik twee honden: Iirtu een Lapinporokoira van vijf jaar en Hera een Groenendaeler uit werklijnen van bijna elf. Ik heb mijn eigen hondenschool dus de honden kunnen bijna alle dagen mee, echt een heerlijkheid.
Helaas heeft mijn oudste erg last van artrose en gaat het met ups en downs. Ik hoop dat ze nog een hele tijd bij ons blijft.
Als alles meezit volgend jaar gezinsuitbreiding, het wordt weer een Groenendaeler.
Re: Voorstellen
Welkom.
De naam van dat ene ras, hoe lang heb je rover gedaan om dat uit je hoofd te leren?
De naam van dat ene ras, hoe lang heb je rover gedaan om dat uit je hoofd te leren?
- kayleigh*
- Posts in topic: 1
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Welkom.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuk dat je van plan bent actiever te zijn hier en heerlijk dat je honden mee naar het werk kunnen.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Mooi is ze! Wordt de volgende ook weer een werklijn?
De mijne komt uit Hongarije (wel Nederlandse vader).
De mijne komt uit Hongarije (wel Nederlandse vader).
- Iirtu
- Posts in topic: 5
- Welke: Lapinporokoira - Groenendaeler werklijn
Ja klopt alleen het percentage Mechel kan behoorlijk schelen. Ik denk dat de volgende een hoger percentage Mechel zal zijn. We gaan het zien t.z.t.