Puppy Vie - 1,5 jaar update
- Hondenpoot
- Posts in topic: 141
Re: Puppy Vie - kijken bij de schapen
Hier verder zijn gangetje. Ze draait lekker mee en groeit als een malle.
Alleen blijven zijn we nu ook aan het opbouwen. Ze hoeft niet heel veel alleen te zijn maar toch wel een vereiste dat ze dit gaat leren. Bench vindt ze steeds meer oké, maar niet op de manier zoals Vik en Ziva dat vinden (vond). Dus gaan kijken of een een meer haar ding is. Ze probeert graag uit hoe eetbaar dingen zijn dus helemaal los durf ik niet (ben niet zo gehecht aan spullen maar vind het niet zo veilig). Gisteren dacht ze even de boel bij elkaar te gaan gillen toen ik de kinderen naar bed bracht. Dat vond ik een minder goed plan maar nadat ik haar dat had gemeld lag ze lekker te slapen.
Liefst slaapt ze gewoon zo
Of lekker met Vik door het bos hollen.
Als ze nat is worden de poedel krullen iets beter zichtbaar.
Jut en jul
Alleen blijven zijn we nu ook aan het opbouwen. Ze hoeft niet heel veel alleen te zijn maar toch wel een vereiste dat ze dit gaat leren. Bench vindt ze steeds meer oké, maar niet op de manier zoals Vik en Ziva dat vinden (vond). Dus gaan kijken of een een meer haar ding is. Ze probeert graag uit hoe eetbaar dingen zijn dus helemaal los durf ik niet (ben niet zo gehecht aan spullen maar vind het niet zo veilig). Gisteren dacht ze even de boel bij elkaar te gaan gillen toen ik de kinderen naar bed bracht. Dat vond ik een minder goed plan maar nadat ik haar dat had gemeld lag ze lekker te slapen.
Liefst slaapt ze gewoon zo
Of lekker met Vik door het bos hollen.
Als ze nat is worden de poedel krullen iets beter zichtbaar.
Jut en jul
- Zamunda
- Posts in topic: 35
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Puppy Vie - van alles
Wat een leuke foto's weer .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Borderbende
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Wat een koppie. Hihihihi daar ga je nog veel plezier aan krijgen!
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Hondenpoot
Eens
Dank je! Het is zo fijn dat ze al gewoon mee gaat in ons leven.
Ze is niet flauw maar ook wel heel zacht. Alleen als ze bang is verandert ze in een haai. Maar gelukkig is ze dat steeds minder vaak.Borderbende schreef: ↑03 nov 2021, 18:23 Wat een koppie. Hihihihi daar ga je nog veel plezier aan krijgen!
Ik ook! In alle facetten.
- Zamunda
Leuk, je nieuwe OS!
- Hondenpoot
Dank je! Geen hoogstandje maar de eerste waar ze alle drie op staan én in de camera kijkenZamunda schreef:Leuk, je nieuwe OS!
- Zamunda
Ik doe het je nog niet na en het is een leuke foto.Hondenpoot schreef: ↑06 nov 2021, 20:54Dank je! Geen hoogstandje maar de eerste waar ze alle drie op staan én in de camera kijkenZamunda schreef:Leuk, je nieuwe OS!
Met Willem is dat sowieso drama, die wil best zo dichtbij met z'n allen (niet meer sinds de smurf erbij is, heel gek ) om samen koekjes te eten maar als ik dan iets anders ga doen (foto maken) gaat hij liefst meteen weer op een paar meter afstand staan.
Re: Puppy Vie - kijken bij de schapen
Die pretbek van Vik op de achtergrond
Ze is echt heel erg leuk
- Hondenpoot
Heel herkenbaar. Telkens zitten ze dan leuk voor me maar zodra ik mijn telefoon pak is het plaatje weer weg. Hoewel ze niet zo ver gaan als Willem. Maar ik kan Willem ook wel begrijpenZamunda schreef: ↑06 nov 2021, 20:59Ik doe het je nog niet na en het is een leuke foto.Hondenpoot schreef: ↑06 nov 2021, 20:54Dank je! Geen hoogstandje maar de eerste waar ze alle drie op staan én in de camera kijkenZamunda schreef:Leuk, je nieuwe OS!
Met Willem is dat sowieso drama, die wil best zo dichtbij met z'n allen (niet meer sinds de smurf erbij is, heel gek ) om samen koekjes te eten maar als ik dan iets anders ga doen (foto maken) gaat hij liefst meteen weer op een paar meter afstand staan.
Hij is altijd erg enthousiast
Echt hè. Geniet me suf
- Zamunda
Ze doen het erom !Hondenpoot schreef: ↑06 nov 2021, 21:31Heel herkenbaar. Telkens zitten ze dan leuk voor me maar zodra ik mijn telefoon pak is het plaatje weer weg. Hoewel ze niet zo ver gaan als Willem. Maar ik kan Willem ook wel begrijpen
Leuk hondje!
- Hondenpoot
Dank jullie wel
- Hondenpoot
Afgelopen week begonnen met echt alleen blijven. De bench vindt ze nog niet top maar toen ze na een wandeling uitgevloerd was durfde ik het wel buiten de bench aan
Nu is ze al een paar keer alleen geweest en dat gaat tot nu toe prima. Dus dat is ook wel weer fijn.
Andere honden vindt ze steeds vaker leuk maar soms ook nog spannend. Dat uit zich dan in grommen en blaffen. Probeer die situaties zo veel mogelijk te voorkomen.
Met Vik speelt ze veel en dat is echt genieten
Vanavond ook eerste keer cursus. Vie vond het wel tof, lekker veel koekjes scoren. Ze heeft ook al behoorlijk wat aandacht, dus daar ben ik erg blij mee!
Nu is ze al een paar keer alleen geweest en dat gaat tot nu toe prima. Dus dat is ook wel weer fijn.
Andere honden vindt ze steeds vaker leuk maar soms ook nog spannend. Dat uit zich dan in grommen en blaffen. Probeer die situaties zo veel mogelijk te voorkomen.
Met Vik speelt ze veel en dat is echt genieten
Vanavond ook eerste keer cursus. Vie vond het wel tof, lekker veel koekjes scoren. Ze heeft ook al behoorlijk wat aandacht, dus daar ben ik erg blij mee!
- Zamunda
Die cursus lijkt me vanaf die ene foto nu al leuk .
- Borderbende
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Fijn die speelfoto`s! En mooi de aandacht en het denken te zien bij de cursus foto`s. Gaaf.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Zamunda
Meervoud? *kijkt terug, verrek, nu zie ik ook meer foto's*Borderbende schreef: ↑10 nov 2021, 07:02 Fijn die speelfoto`s! En mooi de aandacht en het denken te zien bij de cursus foto`s. Gaaf.
Gisteren zag ik alleen die eerste van de cursus, erg leuk ook die twee daarna!
- Yvette
- Posts in topic: 20
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Ooohh die cursus ziet er zeker leuk uit zeg! Gezellig!
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Wat een parmantig klein ding zo op cursus!
- Hondenpoot
Hij is al groot, maar zo enorm naast Vie
Leuk hè. Was ook maar één andere pup, dat scheelt. Maar was toch wel heel trots op haar!Borderbende schreef: ↑10 nov 2021, 07:02 Fijn die speelfoto`s! En mooi de aandacht en het denken te zien bij de cursus foto`s. Gaaf.
Super leuke cursus. Ben er met Vik terecht gekomen omdat ik niet zo zat te wachten op het standaard zitten en liggen verhaal. Dit is eerst vier lessen voor de hele jonge pupjes en daarna gaan we door voor de wat grotere (daar zit wel wat basis werk in maar gelukkig ook dit soort dingen).Zamunda schreef: ↑10 nov 2021, 07:56Meervoud? *kijkt terug, verrek, nu zie ik ook meer foto's*Borderbende schreef: ↑10 nov 2021, 07:02 Fijn die speelfoto`s! En mooi de aandacht en het denken te zien bij de cursus foto`s. Gaaf.
Gisteren zag ik alleen die eerste van de cursus, erg leuk ook die twee daarna!
Heel leuk. Ze leert heel snel dus heel veel basis dingetjes kent ze al maar in een groepje trainen is ook wel weer goed. En gezellig.
Meestal is ze best stoer
Re: Puppy Vie - puppycursus
Leuk die puppycursus! Kan niet wachten om ook weer te mogen
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
- Hondenpoot
Re: Puppy Vie - puppycursus
Snap ik! Hoe lang moet je nog wachten?