Ik mis dat echt met 1 hond. Heb wel zo iets ervaren met mijn vorige hond, die gewoon niet van andere honden hield en angstig was. Ik vond een loslopende hond en heb hem in eerste instantie meegenomen naar huis, en later naar het politiebureau. De eigenaar heeft hem daar opgehaald en later kwamen we elkaar in het uitlaatgebied regelmatig tegen. Lhaki kon eigenlijk niet los, maar daar deed ik het af en toe toch. Toen er een grote hond aan kwam die hij niet kende ging hij er als een speer vandoor. De hond die ik gevonden had, ging achter hem aan en samen kwamen ze terug. Ik vond dat zo bijzonder. Qi is echt een 'honden-honden hond' en zou het super vinden om een maatje erbij te hebben.Manuma schreef: ↑03 nov 2021, 20:06Dat is heel fijn! Ik vond het in het begin echt spannend omdat Manu vaak zo gespannen werd van Meeko’s aanwezigheid. Hij moest gewoon even wennen.
Tijdens de wandeling vandaag vond Meeko een zittende man op een bankje heel eng en durfde er niet langs. Manu is hem gaan halen Daarna moest Meeko zijn spanning even kwijt in piranha-stand en rent Manu even met hem mee en tikt hem twee keer aan en zie je de rust weer terugkomen. Ik zou dat toch nooit zo mooi kunnen. Ik had altijd al de hoop dat er een pup zou komen als Manu er nog was, hij kan dat zo mooi, die communicatie op zo’n kalme manier. Ik denk dat het heel waardevol is voor Meeko.
Natuurlijk is Uma een groot gemis. Ik kan zo gauw geen knuffel-smilie vinden maar doe het maar met deze