Tigris hier!

Hier kun je jezelf even voorstellen, als je dat wilt
EchoMira
Posts in topic: 19
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Tigris hier!

Bericht door EchoMira »

WB. Forceer de boel niet zo.
Nou moet ik weer na gaan denken over of het wel kan en ik zat net zo lekker aan de thee.
Tigris

Bericht door Tigris »

Hylos schreef: 16 sep 2021, 11:35 Altijd gezellig, bedreigd worden.
Had natuurlijk volledig voorkomen kunnen worden als ze metéén had gezegd dat ze Cresent was...... right. :roll: :roll: :roll:
Wat een stijl.
Is er al een kotssmiley?
Geen zorgen Hylos. Er is nu het WBvSR. Dacht ik.

Jammer wel, want WB is zo goed in leuke en passende topics plaatsen. Zoals over brood bakken bijvoorbeeld. Maargoed, een mens kan meerdere talenten hebben denk ik dan maar. Zoals dreigen.
Random
Posts in topic: 6

Bericht door Random »

EchoMira schreef: 16 sep 2021, 11:38 Ik ga niet eens zeggen dat ik niets tegen crescent heb.
Freudiaans? :lol:
Sekreetje
Posts in topic: 1

Bericht door Sekreetje »

Hylos schreef: 16 sep 2021, 10:18
En dan ga je dus met een groep van zo'n 10 man alles er bij halen diegene helemaal te kleineren en te vertrappen.
Heel volwassen en fris, ja.

Ik kies hier geen partij en het interesseert me nog minder wat er door wie en wanneer is gezegd. En dat sommigen hier onderling iets uit hebben te vechten, helemaal prima.
Het gaat me nu om het groepsgedrag. Cleva en Cresent redden zichzelf wel in hun "gevecht". Daar hoeft "de gezellige klucht" niet omheen te staan om mee te schoppen en gillen.
Gaan we dat straks in elk topic zien waar Cresent reageert zeker, leuk voor de rest ook . :shock:
Helemaal mee eens.

Tigris, welkom weer. Lijkt me gezellig als je weer gewoon meepost en niet de confrontatie steeds opzoekt. Hetzelfde geldt overigens voor de andere partij hoor.

Het gebrek aan dit soort kleuterschoolpraktijken vond ik juist zo verfrissend de afgelopen dagen.

En dan laat ik de bijdrage van WB maar even buiten beschouwing. 🙄
Afbeelding
Hewi
Posts in topic: 4

Bericht door Hewi »

EchoMira schreef: 16 sep 2021, 11:41 WB. Forceer de boel niet zo.
Nou moet ik weer na gaan denken over of het wel kan en ik zat net zo lekker aan de thee.

Wijnnnnnnn!!!
Groetjes Heidi

Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

kooi schreef: 16 sep 2021, 11:43
EchoMira schreef: 16 sep 2021, 11:38 Ik ga niet eens zeggen dat ik niets tegen crescent heb.
Eh...hoezo?
Mellow

Bericht door Mellow »

Ze heeft in ieder geval gelijk een primeur.
Ze is de eerste met zoveel pagina's in het welkom topic :mrgreen: ;)

En weer door.
Welkom Tigris :D
Tigris

Bericht door Tigris »

Sekreetje schreef: 16 sep 2021, 11:44
Tigris, welkom weer. Lijkt me gezellig als je weer gewoon meepost en niet de confrontatie steeds opzoekt. Hetzelfde geldt overigens voor de andere partij hoor.

Het gebrek aan dit soort kleuterschoolpraktijken vond ik juist zo verfrissend de afgelopen dagen.

En dan laat ik de bijdrage van WB maar even buiten beschouwing. 🙄
Mij ook! Zoals ik al voornemens was, zoals je kunt teruglezen, maar mij niet helemaal werd gegund geloof ik :mrgreen:
Random
Posts in topic: 6

Bericht door Random »

EchoMira schreef: 16 sep 2021, 11:44
kooi schreef: 16 sep 2021, 11:43
Eh...hoezo?
Zoals ie er staat klopt je zin niet:
Ik ga niet eens zeggen dat ik niets tegen crescent heb. Ik vind haar hartstikke leuk.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Oh. Oke.
Tigris

Bericht door Tigris »

Wolfsblut schreef: 16 sep 2021, 11:28
Smoushond schreef: 16 sep 2021, 08:30 :lol: voor iemand die bij de recherche wil werken is je vermomming wel heel slecht
De maatschappij moet beschermd worden tegen dit soort creaturen. Bij de politie wil je ze al helemaal niet hebben. Maak je dan ook niet ongerust want dat gaat ze niet worden. Een muslimlover die de Taliban in bescherming neemt, machtsmisbruik tot norm verheven heeft en graag getrouwde mannen versiert, kunnen ze daar niet gebruiken. Mogelijk heeft ze haar jachtopleiding inmiddels afgerond, maar jachtwapens zal ze nooit over kunnen beschikken op grond van haar oncontroleerbare en dwangmatige agressieve woedeaanvallen. Het enige wat ze dan nog kan bejagen zijn getrouwde mannen waar ze een sterke voorkeur voor heeft.
Dit is overigens geen dreigement maar een belofte. En beloftes kom ik, zover dat binnen mijn vermogen ligt, altijd na en in tegenstelling tot haar steek ik nooit iemand van achteren op achterbakse wijze een dolk in de rug maar ga de strijd aan met open vizier.
Iemand die mij naait wordt altijd terug genaaid.
Ik quote dit maar even, in verband met ernstige laster en bedreiging.
Dagmar

Bericht door Dagmar »

kooi schreef: 16 sep 2021, 11:40 Schiet je nou niet een beetje door?
Ja. Ze hebben elkaar direct weer gevonden. Als dat niet voorspelbaar is.
Wat zegt ie nou helemaal? Precies niks toch, zoals altijd. Alsof de rattenvanger van hamelen invloed heeft op een wapenvergunning. Helemaal niemand heeft die inspraak. Als ie al de juiste korpschef vindt, lacht die hem vierkant uit, met z'n wijvengezeik.
Liever getrouwde mannen dan met je ouwe Nanna'sfavorietewoordrozijn zitten googlen op tienerteentjes trouwens.
De grote gekwetst en ontdaanshow hoef ik niet te zien, maar het is hun keuze hoe ze samen verder willen. Ik poets de negeerknop wel op als het vervelend wordt.
Afbeelding
Tigris

Bericht door Tigris »

Nou, een warm welkom en een frisse start it is! Blij hier weer te zijn.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Tigris schreef: 16 sep 2021, 12:18 Nou, een warm welkom en een frisse start it is! Blij hier weer te zijn.
Gezellog!!
Tigris

Bericht door Tigris »

Dank voor de behoorlijke reactie modteam. Ik kan aanraden dat lekken uit de vethoek (door meerdere, incl... ja, een mod) ook nog even mogen worden gekuisd. Dat geeft een vriendelijker voorbeeld aan de rest. Denk ik
sonj@
Posts in topic: 2

Bericht door sonj@ »

Bah, bah. Wat een naar topic is dit geworden.
Hoop niet dat dit de standaard wordt hoe we hier met elkaar omgaan.
Mellow

Bericht door Mellow »

Momenteel hanteren we de wet als richtsnoer.

Nou is wikipedia natuurlijk niet de wet maar daar staat dit:

Een bedreiging is een handeling waarmee iemand of iets door woorden of daden dreigend wordt bejegend. Door iemand te bedreigen wordt hem iets onaangenaams, bijvoorbeeld leed of geweld, in het vooruitzicht gesteld.
Een bedreiging is een handeling waarmee iemand of iets door woorden of daden dreigend wordt bejegend. Door iemand te bedreigen wordt hem iets onaangenaams, bijvoorbeeld leed of geweld, in het vooruitzicht gesteld.
Er is overleg geweest en we vinden dat er wel sprake van een bedreiging is volgens die definitie.
WB krijgt daarom een waarschuwing (ja, helaas nu al)

Graag hoop ik dat men hier wel het volgende in acht wil houden: behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Tigris schreef: 16 sep 2021, 12:24 Dank voor de behoorlijke reactie modteam. Ik kan aanraden dat lekken uit de vethoek (door meerdere, incl... ja, een mod) ook nog even mogen worden gekuisd. Dat geeft een vriendelijker voorbeeld aan de rest. Denk ik
Er is geen lek.
De regels van het oude HF bestaan niet meer. Daar heb je zelf een bom onder gelegd en hier heb je met je incognito-entree al aangegeven maling aan orde en regels te hebben.

Misschien als je het eens aardig vraagt, dat ik dan als lid een gunst verleen.
sonj@

Bericht door sonj@ »

EchoMira. De regels van het hondenforum gelden hier inderdaad niet. Toch lijkt het mij dat de mensen die daar gepost hebben, dit in goed vertrouwen gedaan hebben. Het is dus heel vervelend dat nu blijkt dat dat vertrouwen niet meer bestaat in jouw ogen. Een stok om mee te slaan is zo gevonden, maar moet die echt uit de oude veteranenhoek komen?
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik snap sowieso dat gepost in de veteranenhoek niet. Bespreek die persoonlijke shit even lekker met je familie of vrienden.
Je wéét dat die hoek zo lek is als een mandje.
Hewi

Bericht door Hewi »

Jongens iedereen heeft nu plasje gedaan er wat van gevonden en daar ook weer wat van gevonden. Iedereen vind ook daar weer wat van. Wat denken jullie zullen we gewoon ophouden ermee en " normaal " verder gaan ?
En dat dit gewoon het laatste bericht is?

Ik hoorde dat op nieuwe fora je elkaar mocht aanspreken. Bij deze. Allemaal. Kappen. Klaar.
Groetjes Heidi

Afbeelding
sabine
Site Admin
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Bericht door sabine »

Hewi schreef: 16 sep 2021, 13:24 Jongens iedereen heeft nu plasje gedaan er wat van gevonden en daar ook weer wat van gevonden. Iedereen vind ook daar weer wat van. Wat denken jullie zullen we gewoon ophouden ermee en " normaal " verder gaan ?
En dat dit gewoon het laatste bericht is?

Ik hoorde dat op nieuwe fora je elkaar mocht aanspreken. Bij deze. Allemaal. Kappen. Klaar.
Eens, ga toch niet zo op elkaar in zitten hakken. Elkaar zo najagen vind ik echt intens kleuterschool, doe effe normaal.
tobi__

Bericht door tobi__ »

Wat ga je nou door en door en doooooooor. We weten het nu allemaal.

Als je echt alles vergeten en vergeven wilt, begin daar dan ook zelf mee. Want je hapt op elke opmerking en trekt eigenhandig steeds weer nieuwe koeien uit de sloot.
__Esmee
Tigris

Bericht door Tigris »

EchoMira schreef: 16 sep 2021, 12:45
Tigris schreef: 16 sep 2021, 12:24 Dank voor de behoorlijke reactie modteam. Ik kan aanraden dat lekken uit de vethoek (door meerdere, incl... ja, een mod) ook nog even mogen worden gekuisd. Dat geeft een vriendelijker voorbeeld aan de rest. Denk ik
Er is geen lek.
De regels van het oude HF bestaan niet meer. Daar heb je zelf een bom onder gelegd en hier heb je met je incognito-entree al aangegeven maling aan orde en regels te hebben.

Misschien als je het eens aardig vraagt, dat ik dan als lid een gunst verleen.
Hm, ik had niet anders verwacht. Het gaat niet zozeer over mijn eigen naam, die is goed genoeg om wat sneu moddergooien te overleven.

Ik gaf het als tip voor meelezers die zich afvragen hoe de hazen lopen.

Overigens is je eerste bericht waarin stond dat de genoemde berichten worden verwijderd… ra ra… weer verwijderd.
Nanna

Bericht door Nanna »

Ga ff lekker per pb verder met dat moddergooien over en weer.
Je zet jezelf zo eindeloos voor lul.

Wat mij betreft mag Crescent hier gewoon een verse start maken zonder allerlei HF shit nagedragen te krijgen. Maar dan moet ze zelf ook ophouden.
Zo. Tante heeft gesproken. Nou houdt iedereen verder zijn muil anders maak je wat mee.
Plaats reactie