Het begint soms wel ergens op te lijken, onervaren honden en onervaren mens.
Paaltjes zijn nog best ingewikkeld als je een lompe boxer bent en ook de kattenloop is voor een bepaalde reu te smal nee maar goed, kleine stapjes en dan komen we er wel...
Springen en tunnels zijn in ieder geval heeeeel leuk
Boxeragility
- Gudrun
- Posts in topic: 1
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Re: Boxeragility
Paaltjes zijn altijd ingewikkeld, ik haat het aanleren daarvan, kan ik echt niet goed.Doyaquba schreef: ↑09 nov 2021, 23:23 Het begint soms wel ergens op te lijken, onervaren honden en onervaren mens.
Paaltjes zijn nog best ingewikkeld als je een lompe boxer bent en ook de kattenloop is voor een bepaalde reu te smal nee maar goed, kleine stapjes en dan komen we er wel...
Springen en tunnels zijn in ieder geval heeeeel leuk
Ziet er al best goed uit, leuk!
Hij kan vast veel sneller, probeer hem zo veel mogelijk alleen te laten doen (speeltje of voertje na toestel leggen of laten geven door instructeur), hij is zo vriendelijk en beleefd telkens op jou te wachten
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat leuk, ziet er super uit!
- Ipanema
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat leuk ! Wij hebben ook een boxer in de groep die er ook erg van geniet. Leuk teamwork !
- Doyaquba
- Posts in topic: 3
- Welke: Boxers
Klopt hij komt snel naar mij toe. Zeker als ik niet op tijd zeg wat het volgende ding is, zoals bij die tweede keer tunnel. Hij wil gewoon graag samen zijnGudrun schreef: ↑10 nov 2021, 09:48
Paaltjes zijn altijd ingewikkeld, ik haat het aanleren daarvan, kan ik echt niet goed.
Ziet er al best goed uit, leuk!
Hij kan vast veel sneller, probeer hem zo veel mogelijk alleen te laten doen (speeltje of voertje na toestel leggen of laten geven door instructeur), hij is zo vriendelijk en beleefd telkens op jou te wachten
Heb met Qi daar basis gedaan. Hij heeft geen examen gedaan, Corona kwam roet in het eten gooien, daarna heb ik het niet meer opgepakt. Wel een leuke vereniging. Qi heeft er veel opgestoken en ik denk dat ie het nu heel veel beter zou doen.
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Ziet er goed uit!
Zo 'n cursus is altijd leuk als ze er zoveel plezier in hebben.
Zo 'n cursus is altijd leuk als ze er zoveel plezier in hebben.