mn maatje
- Mo-yi
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
mn maatje
my BFF
omdat;
* ze soms intens geniet en dr tijd neemt om aan een blaadje/takje te ruiken
* omdat ze soms midden op het pad stilstaat, dr neus omhoog en dr ogen dicht haar moment neemt en geniet van de wind in haar vacht
* ze me vaak, gewoon uit het niets, heel lang zit aan te kijken
* ze me een knipoog geeft als ik terugkijk
* Altijd blij is
* zelfs elke keer als we in de auto zitten en weer thuis komen, dat ze het gewoon knap van me vind dat ik steeds de weg naar huis kan vinden..
* als ik verdrietig ben, ze naast me komt zitten en een lik op mn wang geeft
* Ze soms weleens naast me wil komen liggen op de bank, dan voorzichtig 1 poot op de bank legt, mij aankijkt..als ik niks zeg ze zonder morren op een andere plek gaat liggen
* en als ik zeg; ja gezellig! blij op de bank springt en tegen me aan komt liggen
* dat ze soms voor me gaat zitten, ik opsta van de bank en haar een dikke knuffel geef, met 2 armen om dr heen
* dat ze me het gevoel geeft dat ze dat best leuk vindt
* dat ze van die handige "hints"geeft als ze wil spelen
* dat ze totaal niet fatsoenlijk kan drinken en al lekkend het halve huis doorwandeld
* dat me dat niks doet, vanwege alle bovenstaande
omdat;
* ze soms intens geniet en dr tijd neemt om aan een blaadje/takje te ruiken
* omdat ze soms midden op het pad stilstaat, dr neus omhoog en dr ogen dicht haar moment neemt en geniet van de wind in haar vacht
* ze me vaak, gewoon uit het niets, heel lang zit aan te kijken
* ze me een knipoog geeft als ik terugkijk
* Altijd blij is
* zelfs elke keer als we in de auto zitten en weer thuis komen, dat ze het gewoon knap van me vind dat ik steeds de weg naar huis kan vinden..
* als ik verdrietig ben, ze naast me komt zitten en een lik op mn wang geeft
* Ze soms weleens naast me wil komen liggen op de bank, dan voorzichtig 1 poot op de bank legt, mij aankijkt..als ik niks zeg ze zonder morren op een andere plek gaat liggen
* en als ik zeg; ja gezellig! blij op de bank springt en tegen me aan komt liggen
* dat ze soms voor me gaat zitten, ik opsta van de bank en haar een dikke knuffel geef, met 2 armen om dr heen
* dat ze me het gevoel geeft dat ze dat best leuk vindt
* dat ze van die handige "hints"geeft als ze wil spelen
* dat ze totaal niet fatsoenlijk kan drinken en al lekkend het halve huis doorwandeld
* dat me dat niks doet, vanwege alle bovenstaande
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: mn maatje
De liefde van een hond
Wat een mooie hond. Wat een mooie vriendschap. Je bent terecht trots op zo'n dier.
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Het is zo fijn, zo'n maatje .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Mo-yi
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Echt, niet te overdreven bedoeld..maar toch dat ik vaak denk; mennnn waar heb ik jou aan verdient, prachtige uber-lieve topper
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022