Bij deze hondenschool heb ik met Manu weleens wat mini-cursussen of workshops gedaan en ik weet dat ze positief trainen. Dat vond ik het belangrijkste, richten op gewenst gedrag. Dus vandaar deze voor de puppycursus.
Ik wil als Meeko oud genoeg is agility gaan doen, lijkt me zo leuk! En ik denk dat hij het fantastisch gaat vinden. Dan wil ik toch een andere hondenschool dus dit is voor nu prima. Als iemand iets weet regio Westland/Rotterdam/Den Haag, dan graag
Puppy’s zouden niet los mogen omdat ze niet altijd luisteren. Meeko luistert al beter dan Manu en al helemaal beter dan Uma ooit gedaan heeft

Dus ik ben niet zo bang. Hij loopt in onze woonwijk ook weleens los, wel op veilige plaatsen natuurlijk. Ik ben ook al gerust een uur met hem weg. Als ik zie dat hij moe wordt gaan we even pauzeren. Dan zoekt hij stokken, rolt in de gevallen bladeren of hangt in Manu

Ik heb vooral geen haast als we gaan lopen. Meeko is eigenlijk ondanks dat hij zo energiek is wel ontspannen, ik hoop dat dat ook een beetje door Manu komt.
Ik ben net met Manu alleen weg geweest en Meeko zat even in de achterkamer omdat vriend wilde dweilen. Dat is mission impossible met die kleine piranha

Manu en ik kwamen terug en Manu stond meteen kwispelend naar me te seinen dat ik de deur open moest doen. Haha! Warm onthaal hoor, die tanden in je wang en poten in je oog. Manu was helemaal blij dat hij weer bij zijn puppy was

Het gaat nog veel beter dan ik had gehoopt.
Ik vind het toch zo jammer dat Uma zo ziek was toen Meeko kwam. Ze had het normaal zo gezellig gevonden, dat weet ik wel zeker. Soms fantaseer ik haar er even bij. Liggend op de bank tussen vriend zijn benen met de pup er tegenaan. Ze was zo dol op contactliggen en Meeko is dat ook. Wat was dat gezellig geweest.
Ik mis haar weer zo