Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Zamunda
Posts in topic: 402
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Murphy ❤ Dierentuin, filmpje

Bericht door Zamunda »

Tamara schreef: 10 nov 2021, 09:27 Wat een gezellige dierentuin voor een pup!

Wel grappig dat ik Murphy gewoon zie groeien... af en toe kijk ik in dit topic en dan is hij gewoon weer groter geworden!

Leuk dat je zoveel foto's en filmpjes maakt. Dit heb ik bij Lanai en Feta te weinig gedaan, vooral filmpjes. En het is zo leuk om later terug te kijken :I:

Als ik nu puppyfoto's zie dan denk ik; had ik ze maar meer geknuffeld, die schattige pups. Maar natuurlijk heb ik ze genoeg geknuffeld; het gaat eigenlijk gewoon te snel, de tijd dat honden pup zijn. Aan de andere kant wil je ook niet dat het twee jaar duurt :schrik:
Dat groeien gaat echt zo snel :80: ! Ja ik vind het zo leuk om de foto's en filmpjes te maken, het is wel een achterlijke hoeveelheid maar ach, het kan altijd nog weg. En ik geloof er niks van dat je ze niet genoeg geknuffeld hebt :mrgreen: , maar het is wel waar wat je zegt, het gaat zo ongelofelijk snel. En inderdaad, je wil ook zeker weer niet dat het twee jaar duurt :LOL: , dan kijk ik de flimpjes wel weer terug :engel: . *gaat puppy extra knuffelen*

Smoushond schreef: 10 nov 2021, 09:30 Wat een goed idee die trap 👍 kan ik ook in de kamer zetten en op gaan zitten als hij weer eens in een wilde bui is
Whahahaha :LOL: . Of je koopt toch een ren :mrgreen: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Gisteren met de smurf naar een bos geweest en een stukje met _Tiny_ en haar hond Billy gewandeld.

Voor het eerst weer eens de auto in met alleen mij, dus hij ging in de doos op de passagiersstoel. Ik had het portier opengezet en hij ging zelf weer met z'n voorpootjes tegen de stoel staan (mooi!) en heb hem toen in de doos getild. Wat brokjes en kaasjes erin en hij ging lekker snoepen. Ik was nog wat aan het klooien met wat los spul in m'n handen en ineens ging bij hem een lichtje branden: ''Wacht even, dit is die doos :80: ! Die doos van toen ik de auto nog Heel Erg Stom vond en ik niet bij vrouwtje op schoot zat :schrik: ''... en toen wilde hij er weer uit :') . Dus ik snel hem teruggeduwd, portier dichtgedaan en omgelopen. Ik kon nog net zelf op de stoel schuiven, onder hem door en zo zat ie dus meteen op m'n schoot. Ook goed knul, past nog best en komt wel goed want we moeten nog een heel eind :cool2: .
Nou, rugzak naar achter geflikkerd en rijden maar. Hij zat een klein beetje te miemelen maar vooral naar buiten te kijken en het ging best prima zo. Al na een paar minuten merkte ik bij hem dat hij eigenlijk best moe was maar niet anders 'kon' dan alert naar buiten kijken. Hij zat dan ook overdwars met z'n kop mijn zijraam uit te kijken dus kon die hele doos die naast me stond niet zien, dus ik ging hem andersom zetten zodat hij in elk geval zou zien dat er nog een optie was (in de doos liggen). Dus hem rechtop getild om hem om te kunnen draaien, begon ie meteen te protesteren over wat ik toch gvd allemaal met hem aan het doen was :gvd: :LOL: . Maar zodrá ik hem iets verder gedraaid had en die doos in z'n vizier kwam 'vocht' ie om in die doos te komen... wat het is toch een lekker portret :') . Hij ging gelijk liggen, heeft liggend nog wat snoep gezocht en is toen heerlijk gaan soezen en later slapen.

Eenmaal aangekomen heb ik hem op de arm genomen naar Tiny's auto maar er liep ineens een nogal grote groep druk blaffende honden om ons heen en toen plaste de arme vent van zich af, over mij dus. Heb hem maar even in de auto gezet en toen hebben Tiny en ik wat spulletjes uitgewisseld: ik had in de weggeefhoek gereageerd op haar aanbod van een donutmand en een riem en die kreeg ik nu en als dank had ik een doosje met wat dingen voor haar honden en een pompoen voor haarzelf (want poedels vreten dat natuurlijk niet :Q: ) meegenomen. Inmiddels was de groep weg en kon de smurf ook weer mee.

Eerst op de arm en toen hij aangaf wel te willen lopen heb ik hem neergezet. Billy kwam meteen als lekker enthousiaste puber op hem af en de smurf zette het op een gillen alsof hij vermoord werd. Dus bij hem gaan zitten en dat was beter, maar hij wilde toch wel weer getild. Zo heb ik dat nog een paar keer gedaan als hij zelf aangaf op de grond te willen, maar op de schoot ging beter en later op de picknicktafel was het nog veel beter: kon ie lekker van bovenaf Billy gadeslaan. Toen we daar zaten ging Billy racen, racen en nog eens racen en de smurf keek z'n ogen uit! Hij vond het machtig interessant en viel zowat van de tafel of om Billy goed te kunnen volgen :LOL: .

Ze gingen af en toen neuzen, dat was een heel mooi gezicht. Murf ging ook af en toe zelf via het bankje de grond op en kroop dan weer snel weg als Billy kwam, maar zo tussen m'n benen was het wel okee om contact te maken. Later op tafel zat ie met z'n pootje te halen naar Billy, prachtig gezicht :hartjes: . En toen had Billy het eigenlijk wel gezien en zat die smurf maar te proberen de aandacht te trekken vanaf z'n tafel :') .

Maar het drukst had ie het met Tiny haha, die moest het vaak ontgelden met kusjes en knuffels :cheer: . Er zijn ook wat hapjes uit haar haar verdwenen geloof ik :mann: . Hij vond haar heel erg gezellig en via haar maakte hij dan ook af en toe weer contact met Billy. Maar Tiny was gewoon het leukst. En wij hebben vooral lekker gekletst en naar de honden gekeken, was leuk zo.

Terug bij de auto wilde hij heel graag z'n doos in want die is Heel Fijn ( :mrgreen: ) en hij heeft er heerlijk in liggen slapen. Ik had z'n trui niet aangedaan maar hij lag toch te rillen (had natuurlijk buiten niet veel bewogen en had het dus toch koud gekregen) dus hem maar beetje toegedekt. Hij heeft de hele terugweg liggen slapen :slaap2: .

Eenmaal thuis heeft ie een plas gedaan en daarna heeft ie even druk met Lais gespeeld, Raaf omhelsd en wat rondgerend (wat ik nou toch weer allemaal meegemaakt heb!!). De komende tijd nog wat afspraken regelen met andere honden, dat kan ie wel gebruiken, zo meteen maar even een topic openen. Gelukkig sowieso de hondenschool elke week nu en waarschijnlijk ook een paar keer mee met Ravi naar de les. En zo pakken we elke keer weer iets erbij op, gaat fijn zo.
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Nog even wat foto's. Oh en voor ik het vergeet: ik heb hem opgemeten en volgens mij zit hij op/tegen de 40cm schofthoogte.

Hier moest hij zichzelf wegen (dinsdag, 9,5kg)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Platanenbladeren, altijd leuk in de herfst
Afbeelding

Samen kluifjes knagen
Afbeelding

Ik had een tweede slaapdoos gemaakt, aan de andere kant zit de ingang :')
Afbeelding

Die parasolzwam is enorm gekrompen, toch :euh: ?!
Afbeelding

Dit was 10 dagen eerder...
Afbeelding

Water drinken
Afbeelding

Zoek de smurf :mrgreen:
Afbeelding

Gisteren op de heenweg. Even nog wat snoepen...
Afbeelding

Wat is dat :hmmm: (kindergeroep op de speaker :tongue: )
Afbeelding

Dit ligt zooooo lekker :slaap2:
Afbeelding

Op z'n troon
Afbeelding

En weer op de terugweg, paar slaapfoto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En weer een zoekplaatje. Eén kat op het muurtje maar er zit ook een kat op de grond in de ren en de smurf ligt lekker te slapen.
Afbeelding

En Lais die lekker bij me ligt te slapen
Afbeelding
Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 74

Re: Murphy ❤ Foto's

Bericht door Smoushond »

Je bent altijd zo creatief met dozen . Wij kregen een doos hondenvoer binnen en die werd vakkundig gesloopt 😫
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Smoushond schreef: 11 nov 2021, 08:15 Je bent altijd zo creatief met dozen . Wij kregen een doos hondenvoer binnen en die werd vakkundig gesloopt 😫
Ik vind dat altijd zo leuk om te doen :mrgreen: . Dozen, stanleymes en zo nodig stokjes.

Ja eigenlijk waren de eerste dozen die ik in de ren zette ook puur om te slopen, dat hoort bij een pup, toch :Q: ? Nou heeft ie wel een beetje lopen slopen en scheuren met dozen, maar het meeste blijf toch wel beperkt tot knagen :19: . Hij is sowieso niet zo sloperig, nou ja, dat is niet helemaal waar maar niet alles hoeft stuk gelukkig. Zijn speeltjes zijn ook allemaal zo goed als heel nog :? . Wel fijn hoor, mij hoor je niet klagen maar ik had het niet verwacht.
Afbeelding
Hamilton
Posts in topic: 6

Bericht door Hamilton »

Zamunda schreef: 11 nov 2021, 08:07
Ik had een tweede slaapdoos gemaakt, aan de andere kant zit de ingang :')
Afbeelding

Zoek de smurf :mrgreen:
Afbeelding

groenten dozen van de Lidl, lekker stevig en je kunt ze overal voor gebruiken :ok:
Afbeelding
_Tiny_
Posts in topic: 9
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Bericht door _Tiny_ »

Zamunda schreef: 11 nov 2021, 07:36 Gisteren met de smurf naar een bos geweest en een stukje met _Tiny_ en haar hond Billy gewandeld.

Voor het eerst weer eens de auto in met alleen mij, dus hij ging in de doos op de passagiersstoel. Ik had het portier opengezet en hij ging zelf weer met z'n voorpootjes tegen de stoel staan (mooi!) en heb hem toen in de doos getild. Wat brokjes en kaasjes erin en hij ging lekker snoepen. Ik was nog wat aan het klooien met wat los spul in m'n handen en ineens ging bij hem een lichtje branden: ''Wacht even, dit is die doos :80: ! Die doos van toen ik de auto nog Heel Erg Stom vond en ik niet bij vrouwtje op schoot zat :schrik: ''... en toen wilde hij er weer uit :') . Dus ik snel hem teruggeduwd, portier dichtgedaan en omgelopen. Ik kon nog net zelf op de stoel schuiven, onder hem door en zo zat ie dus meteen op m'n schoot. Ook goed knul, past nog best en komt wel goed want we moeten nog een heel eind :cool2: .
Nou, rugzak naar achter geflikkerd en rijden maar. Hij zat een klein beetje te miemelen maar vooral naar buiten te kijken en het ging best prima zo. Al na een paar minuten merkte ik bij hem dat hij eigenlijk best moe was maar niet anders 'kon' dan alert naar buiten kijken. Hij zat dan ook overdwars met z'n kop mijn zijraam uit te kijken dus kon die hele doos die naast me stond niet zien, dus ik ging hem andersom zetten zodat hij in elk geval zou zien dat er nog een optie was (in de doos liggen). Dus hem rechtop getild om hem om te kunnen draaien, begon ie meteen te protesteren over wat ik toch gvd allemaal met hem aan het doen was :gvd: :LOL: . Maar zodrá ik hem iets verder gedraaid had en die doos in z'n vizier kwam 'vocht' ie om in die doos te komen... wat het is toch een lekker portret :') . Hij ging gelijk liggen, heeft liggend nog wat snoep gezocht en is toen heerlijk gaan soezen en later slapen.

Eenmaal aangekomen heb ik hem op de arm genomen naar Tiny's auto maar er liep ineens een nogal grote groep druk blaffende honden om ons heen en toen plaste de arme vent van zich af, over mij dus. Heb hem maar even in de auto gezet en toen hebben Tiny en ik wat spulletjes uitgewisseld: ik had in de weggeefhoek gereageerd op haar aanbod van een donutmand en een riem en die kreeg ik nu en als dank had ik een doosje met wat dingen voor haar honden en een pompoen voor haarzelf (want poedels vreten dat natuurlijk niet :Q: ) meegenomen. Inmiddels was de groep weg en kon de smurf ook weer mee.

Eerst op de arm en toen hij aangaf wel te willen lopen heb ik hem neergezet. Billy kwam meteen als lekker enthousiaste puber op hem af en de smurf zette het op een gillen alsof hij vermoord werd. Dus bij hem gaan zitten en dat was beter, maar hij wilde toch wel weer getild. Zo heb ik dat nog een paar keer gedaan als hij zelf aangaf op de grond te willen, maar op de schoot ging beter en later op de picknicktafel was het nog veel beter: kon ie lekker van bovenaf Billy gadeslaan. Toen we daar zaten ging Billy racen, racen en nog eens racen en de smurf keek z'n ogen uit! Hij vond het machtig interessant en viel zowat van de tafel of om Billy goed te kunnen volgen :LOL: .

Ze gingen af en toen neuzen, dat was een heel mooi gezicht. Murf ging ook af en toe zelf via het bankje de grond op en kroop dan weer snel weg als Billy kwam, maar zo tussen m'n benen was het wel okee om contact te maken. Later op tafel zat ie met z'n pootje te halen naar Billy, prachtig gezicht :hartjes: . En toen had Billy het eigenlijk wel gezien en zat die smurf maar te proberen de aandacht te trekken vanaf z'n tafel :') .

Maar het drukst had ie het met Tiny haha, die moest het vaak ontgelden met kusjes en knuffels :cheer: . Er zijn ook wat hapjes uit haar haar verdwenen geloof ik :mann: . Hij vond haar heel erg gezellig en via haar maakte hij dan ook af en toe weer contact met Billy. Maar Tiny was gewoon het leukst. En wij hebben vooral lekker gekletst en naar de honden gekeken, was leuk zo.

Terug bij de auto wilde hij heel graag z'n doos in want die is Heel Fijn ( :mrgreen: ) en hij heeft er heerlijk in liggen slapen. Ik had z'n trui niet aangedaan maar hij lag toch te rillen (had natuurlijk buiten niet veel bewogen en had het dus toch koud gekregen) dus hem maar beetje toegedekt. Hij heeft de hele terugweg liggen slapen :slaap2: .

Eenmaal thuis heeft ie een plas gedaan en daarna heeft ie even druk met Lais gespeeld, Raaf omhelsd en wat rondgerend (wat ik nou toch weer allemaal meegemaakt heb!!). De komende tijd nog wat afspraken regelen met andere honden, dat kan ie wel gebruiken, zo meteen maar even een topic openen. Gelukkig sowieso de hondenschool elke week nu en waarschijnlijk ook een paar keer mee met Ravi naar de les. En zo pakken we elke keer weer iets erbij op, gaat fijn zo.
Bedankt voor de gezellige ochtend. Het was leuk om met iemand te lopen waarmee je op niveau over honden kunt praten. Niet dat domme gelul over laat maar los hoor want dan kan ik hem aaien.

Met de gekregen brokjes hebben we al een zoekspel gedaan en de reuze pompoen ligt bij de voordeur mooi te zijn.
De worst bewaar ik voor de training en poepzakjes zijn altijd goed natuurlijk.

Billy gaat inderdaad wel haar eigen feestje vieren wanneer verder niemand mee wil doen hahahaa. Zij vermaakt zich wel.

Murphy is een lekker vrij en open hondje naar mensen. Klom gewoon in mijn nek en trommelt op mijn kop haha.
Dat hij mijn drukke teef van 6 maanden die ook nog niet zo goed weet hoe ze beleefd kennis moet maken een beetje overweldigend vindt is niet raar natuurlijk. Maar ik geloof dat hij het toch wel leuk gevonden heeft want hij keek voortdurend erg geïnteresseerd in wat ze allemaal deed.

Jullie zijn een mooi span, Zamunda. Jij voelt goed aan wat hij nodig heeft en hij rekent volkomen op jou :ok:
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Hamilton schreef: 11 nov 2021, 12:37groenten dozen van de Lidl, lekker stevig en je kunt ze overal voor gebruiken :ok:
Precies :E: . Mijn oude kat heeft zo'n zelfde slaapdoos als die ik nu voor de smurf gemaakt heb, maar dan met nog een wollen deken eromheen en een warme snuggle erin. Die zie je de komende maanden bijna niet meer :tongue: .

_Tiny_ schreef: 11 nov 2021, 13:14Bedankt voor de gezellige ochtend. Het was leuk om met iemand te lopen waarmee je op niveau over honden kunt praten. Niet dat domme gelul over laat maar los hoor want dan kan ik hem aaien.

Met de gekregen brokjes hebben we al een zoekspel gedaan en de reuze pompoen ligt bij de voordeur mooi te zijn.
De worst bewaar ik voor de training en poepzakjes zijn altijd goed natuurlijk.

Billy gaat inderdaad wel haar eigen feestje vieren wanneer verder niemand mee wil doen hahahaa. Zij vermaakt zich wel.

Murphy is een lekker vrij en open hondje naar mensen. Klom gewoon in mijn nek en trommelt op mijn kop haha.
Dat hij mijn drukke teef van 6 maanden die ook nog niet zo goed weet hoe ze beleefd kennis moet maken een beetje overweldigend vindt is niet raar natuurlijk. Maar ik geloof dat hij het toch wel leuk gevonden heeft want hij keek voortdurend erg geïnteresseerd in wat ze allemaal deed.

Jullie zijn een mooi span, Zamunda. Jij voelt goed aan wat hij nodig heeft en hij rekent volkomen op jou :ok:
Nou wat leuk dat ze de brokjes lekker vonden, dat is heel wat voor poedels :F: . Het zijn vier merken dus als er iets tussen zit wat ze goed eten moet je maar even een foto van dat brokje maken, dan kan ik kijken welk merk dat is.

Ja was echt zo leuk hoe Billy lekker rondjes ging racen, wat een blij ei! Murf vond het zeker leuk. En dank je wel!
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Vandaag weer extra knuffels gegeven nav Tamara's opmerking, het is ook gewoon een lekkere knuffelaar dus ik moet zeker niet vergeten daar genoeg van te genieten. Hij heeft binnen flink geravot met Lais, buiten lekker achter haar aangerend (ze is zwaar zijn favoriet), met mij wat getraind, gespeeld en gewandeld en hij heeft ook aardig wat uren 'alleen' in de huiskamerren geslapen (er was wel iemand thuis, maar niet in de huiskamer).
Het gaat echt heel fijn zo!

Nog een paar foto's van vandaag.

In het mandje van Tiny :I:
Afbeelding

Ravi op het nieuwe vetbed: ''Moet je écht een foto maken :hmmm: .''
Afbeelding

In de wei
Afbeelding

Afbeelding

Hoezo aan Lais vastgeplakt...
Afbeelding

...gezellig!
Afbeelding

Brokkies zoeken
Afbeelding

Klauteren
Afbeelding

En poseerfoto's. Ik vind hem toch zo'n knappe jongen :I:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoetje
Afbeelding
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 92
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: Murphy ❤ Nog wat foto's

Bericht door Inge O »

Hij is inderdaad prachtg :ok: - even daargelaten dat hij af en toe de horizon wel flink vervuilt :F: .
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Inge O schreef: 11 nov 2021, 19:40 Hij is inderdaad prachtg :ok: - even daargelaten dat hij af en toe de horizon wel flink vervuilt :F: .
Ja, dat is nog wel een dingetje (of twee dingetjes eigenlijk) :') . Ik vind het nu nog leuk gelukkig :mrgreen: .
Afbeelding
Yvette
Posts in topic: 64
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Hij is zeker een knappe jongen, met de dag knapper! En ook echt hard gegroeid als je die paddenstoel ernaast ziet!

Ik moest echt lachen om die foto dat ie de doos in klimt via de verkeerde kant, wat een figuur :LOL:

Maar 40 cm dus, ik ga Arno zo eens optrommelen anders klopt ons vergelijk niet natuurlijk :pffff:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 11 nov 2021, 19:54 Hij is zeker een knappe jongen, met de dag knapper! En ook echt hard gegroeid als je die paddenstoel ernaast ziet!

Ik moest echt lachen om die foto dat ie de doos in klimt via de verkeerde kant, wat een figuur :LOL:

Maar 40 cm dus, ik ga Arno zo eens optrommelen anders klopt ons vergelijk niet natuurlijk :pffff:
Ja hè :80: ! En ik heb het ook op film, dat geklauter in en uit die doos aan de verkeerde kant, dan zie je de bovenste doos helemaal omhoog gaan :LOL: .

Leuk dat je gaat meten! Ik vond het wel lastig om te bepalen hoor, het is ook echt niet op de centimeter nauwkeurig maar zo tegen de 40cm klopt wel ongeveer.
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 92
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Zamunda schreef: 11 nov 2021, 19:54 (of twee dingetjes eigenlijk) :') .
:LOL:
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

38-39 cm is Barrie nu, wegen heb ik nog niet gedaan
Groetjes Yvette
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 11 nov 2021, 20:19 38-39 cm is Barrie nu, wegen heb ik nog niet gedaan
Dan ga ik ervan uit dat ze even hoog zijn (en ook weer even zwaar), allebei flinke jongens! En Meeko net zo gok ik.
Afbeelding
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Als ik de foto's zie met Dakar ernaast dan zullen ze nog wel een tijdje doorgroeien ook, ben zo benieuwd hoe groot ze straks gaan worden maar ook hoe ze zich verder gaan ontwikkelen. Tot nu toe ben ik echt superblij met hem!!
Groetjes Yvette
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 11 nov 2021, 20:29 Als ik de foto's zie met Dakar ernaast dan zullen ze nog wel een tijdje doorgroeien ook, ben zo benieuwd hoe groot ze straks gaan worden maar ook hoe ze zich verder gaan ontwikkelen.
Ja, het worden stevige jongens :mrgreen: . Ik vind dit wel een leuke grafiek om af en toe op te kijken en te vergelijken:

Afbeelding

Yvette schreef: 11 nov 2021, 20:29Tot nu toe ben ik echt superblij met hem!!
Zo fijn hè, ik ben ook zo superblij met de smurf dus ik kan me er iets bij voorstellen :liefde: .
Afbeelding
Kruimel
Posts in topic: 12
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Hij wordt met de dag mooier! Echt een prachtige hond om te zien. En te oordelen aan die enorme poten zal hij nog wel een beetje groeien
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Borderbende
Posts in topic: 31
Honden: 4
Welke: Border Collie

Bericht door Borderbende »

Wat een groeispurt!!!!! En wat een krachtige uitstraling krijgt hij. Prachtig!
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 74

Bericht door Smoushond »

Knapperd hoor met zijn streepjes
Afbeelding
K@ren
Posts in topic: 30
Honden: 1

Bericht door K@ren »

De paddenstoel wordt oud, die is inderdaad gekrompen ... toch? :scratch:

Dat verhaal van de doos die leuk is, o nee, dat is waar ook: stom is, maar uiteindelijk toch wel heel leuk is :Q: :LOL:
Afbeelding
Lothian
Posts in topic: 30
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Ik heb ook eindeloos naar dat soort grafieken zitten loeren en zitten plotten, heerlijk :mrgreen:
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Hij heeft zo heerlijk gespeeld met Ravi. Ik nam hem mee naar buiten om te kijken of hij wilde plassen, geen mobiel mee want alleen voor een plas dus wat valt er dan vast te leggen :19: (dom, dom, dom!). Toen wilde Raaf op het laatste moment ook mee, nou prima. Achtertuin in en ach, ik kan wel een speeltje meepakken voor Raaf, z'n wubba. Nou, dat leverde me toch een spektakel op :I: . Hij stond lekker te piepen met die wubba en de smurf vond het reteinteressant: hebben! Dus Raaf ging weer 'oefenen' met mijn en dijn en de smurf durfde niet te dichtbij dus ging rondjes rennen, daarna ging Raaf rondjes rennen en vervolgens de smurf weer :F: . Toen ging Murphy krokodillenrollend richting Ravi en vooral de wubba, wat een prachtig gezicht. Hij rolde zelfs een keer op de wubba en Raaf die daarboven stond sprong verschrikt achteruit maar nog durfde Murf de speel niet te pakken. Wat een mooie interactie.
Uiteindelijk ging Ravi in op de speluitnodigingen van Murf, wat heerlijk weer :I: . Het begon voorzichtig maar werd prachtig bekvechten en stoeien. Op een gegeven moment ging Raaf erbij liggen, helemaal plat... en de smurf ging er (net als bij Lais) bovenop :schrik: . Hij moet toch ook bij Raaf puppykrediet hebben want zoiets heb ik Raaf nog nooit toe zien staan! Ik stond echt te wachten op DE SNAUW, maar die kwam gewoon echt niet en het spel ging nog een tijd zo door met Raaf die af en toe opstond en dan weer helemaal plat ging liggen in het spel. Op het laatst stond ik weer op een snauw te wachten die niet kwam: Raaf stond en de smurf hing echt helemaal over hem heen met beide voorpoten om en over de nek :80: . Ik heb drie kwartier staan genieten van die twee :I: (en staan balen dat ik het niet kon filmen). Ik heb ze uiteindelijk maar meegeroepen want die smurf moest later nog naar pupcursus en ik had ook nog wat te doen, toen kreeg ik alsnog mijn 'zin' en ging hij toch nog plassen. Duurt even, maar dan heb je ook wat :Q: .

Kruimel schreef: 11 nov 2021, 23:31 Hij wordt met de dag mooier! Echt een prachtige hond om te zien. En te oordelen aan die enorme poten zal hij nog wel een beetje groeien
Denk het ook wel ja. Ik kan ook niet stoppen met voeren heb ik al gemerkt, dat wordt hij zo narrig van :mann: .

Borderbende schreef: 12 nov 2021, 07:02 Wat een groeispurt!!!!! En wat een krachtige uitstraling krijgt hij. Prachtig!
Ja, best bizar.

K@ren schreef: 12 nov 2021, 19:23 De paddenstoel wordt oud, die is inderdaad gekrompen ... toch? :scratch:

Dat verhaal van de doos die leuk is, o nee, dat is waar ook: stom is, maar uiteindelijk toch wel heel leuk is :Q: :LOL:
Ja, zal toch een combi moeten zijn: paddenstoel wat gekrompen en de smurf wat gegroeid.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Lothian schreef: 12 nov 2021, 22:43 Ik heb ook eindeloos naar dat soort grafieken zitten loeren en zitten plotten, heerlijk :mrgreen:
Haha leuk! Ik weet het natuurlijk al aardig omdat hij al volle broers van ruim 2,5 jaar oud heeft, bij jou was het veel meer een verrassing.
Afbeelding
Plaats reactie