Hondenriemen op maat
-
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond
Hondenriemen op maat
Die was hier nog niet wel een topic over tuigjes, maar nog geen riemen.
Ik zoek: een nylon hondenriem met handvat, geen politielijn, totaal ca 1.80 cm waarvan 1 met "bullysnap" of andere steviger musketon. Gezien de afwijkende maat kom ik doorgaans uit bij zelfgemaakt/hobbyverkoop. Dus niet kant&klaar. Ik vind het best...
Roept u maar....
~Suzanne~
Ik zoek: een nylon hondenriem met handvat, geen politielijn, totaal ca 1.80 cm waarvan 1 met "bullysnap" of andere steviger musketon. Gezien de afwijkende maat kom ik doorgaans uit bij zelfgemaakt/hobbyverkoop. Dus niet kant&klaar. Ik vind het best...
Roept u maar....
~Suzanne~
- Floortje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Re: Hondenriemen op maat
https://www.powerdogsupplies.nl/
Hier hebben we een halsband voor Ysta vandaan. Ik kende de webshop niet, normaal regel ik dit soort zaken, maar mijn vriend was ongeduldig en kwam al googlend hier uit.
Het wordt op aanvraag gemaakt, communicatie is netjes en duidelijk, snel geleverd en niet duur.
Edit: en ze maken ook riemen.
Hier hebben we een halsband voor Ysta vandaan. Ik kende de webshop niet, normaal regel ik dit soort zaken, maar mijn vriend was ongeduldig en kwam al googlend hier uit.
Het wordt op aanvraag gemaakt, communicatie is netjes en duidelijk, snel geleverd en niet duur.
Edit: en ze maken ook riemen.
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Die andere Suzanne maakt lijnen. En anders Zinodo even vragen.
-
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Nee ze heeft geen website.
Wat is een bullysnap?
Wat is een bullysnap?
- Suzanne
- Welke: Havanezers
Mijn lijnen zijn niet van paracord maar van PPM, ik weet niet of je dat wat vindt want het is geen nylon maar wel sterk, lichtgewicht. De grote musketons die ik heb, hebben een breekkracht van 166 kg
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
-
De lijnen van Bambam bevallen wel, maar de musketon werkt niet voor 1 van mij honden. Het "uitsteekseltje" breekt af, waardoor hij kan losraken van de riem. Het gaat dus niet perse om de trekkracht maar om het model... of kwaliteit? van de musketon.
PPM is gevlochten, dat zoek ik niet. Maar, het is wel goed om gewoon een overzicht te maken... kijken of ik het kan verzamelen in een topic? en dan aanvullen wanneer nodig?
Een bullysnap:
Suzanne
PPM is gevlochten, dat zoek ik niet. Maar, het is wel goed om gewoon een overzicht te maken... kijken of ik het kan verzamelen in een topic? en dan aanvullen wanneer nodig?
Een bullysnap:
Suzanne
- Alex
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Maar BamBam doet ze toch ook met precies dat type bullysnap? Dat heb ik in elk geval aan de korthouders en gewone lijnen laten zetten bij ze, kan je als het goed is gewoon kiezen in het keuzemenu bij 'soort sluiting'
Saba 23-05-24
-
- Contacteer:
Bij bambam kun je zo’n sluiting ook kiezen.~Suzanne~ schreef: ↑14 nov 2021, 10:54 De lijnen van Bambam bevallen wel, maar de musketon werkt niet voor 1 van mij honden. Het "uitsteekseltje" breekt af, waardoor hij kan losraken van de riem. Het gaat dus niet perse om de trekkracht maar om het model... of kwaliteit? van de musketon.
Een bullysnap:
Suzanne
-
- Contacteer:
Die eerste: