Nicoline schreef: ↑12 nov 2021, 21:12
Ik woon in Rotterdam (niet het centrum gelukkig) dus hier in de buurt valt weinig te canicrossen of ik moet dan de fiets pakken en eerst ergens heen fietsen, maar dat wordt voor de hond teveel denk ik. Maar waar een wil is is een weg natuurlijk.
Alle parken en aangelegde stukken met onverharde paden zijn geschikt. Er is best veel in en rond Rotterdam.
Het Kralingse bos is superleuk om te canicrossen. Aan welke kant van Rotterdam woon je?
Ik zie allemaal bekenden op je foto’s, Henkie Leuk, dan gaan we elkaar weleens tegen komen met trainingen.
Ik zou toen ook met die groep mee gaan maar de dag daarvoor overleed Uma en ik kon de vragen even nog niet aan. Henkie is lekker fanatiek zeg! Geweldige naam trouwens!
Manuma schreef: ↑13 nov 2021, 20:06
Ik zie allemaal bekenden op je foto’s, Henkie Leuk, dan gaan we elkaar weleens tegen komen met trainingen.
Ik zou toen ook met die groep mee gaan maar de dag daarvoor overleed Uma en ik kon de vragen even nog niet aan. Henkie is lekker fanatiek zeg! Geweldige naam trouwens!
Ja ik had het al gelezen, en toen al verwacht dat gelijk die dag erna hardlopen in een groepje een onmogelijk zware opgave zou zijn.
Henkie is in een groepje inderdaad echt fanatiek. Als we alleen lopen loopt hij op een voor mij wat relexter tempo haha.
Straks gaan we mee lopen met de Kopjesloop in Delft, om hem ook te laten wennen aan wat grotere groepen mensen. We gaan elkaar vast tegenkomen want we vonden het erg leuk.
Nicoline schreef: ↑12 nov 2021, 21:12
Ik woon in Rotterdam (niet het centrum gelukkig) dus hier in de buurt valt weinig te canicrossen of ik moet dan de fiets pakken en eerst ergens heen fietsen, maar dat wordt voor de hond teveel denk ik. Maar waar een wil is is een weg natuurlijk.
Bij het Lage/hoge bergse bos, aan de Rotte ter hoogte van de skiheuvel is het best leuk om te lopen.