Lieve ouwe Crunchje
Re: Lieve ouwe Crunchje
Dat nest herinner ik mij nog :-)
Kreeg ze deze naam niet vanwege de manier van eten/eetgeluiden?

- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Wat een lief suikersnoetje. 
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Inge O
- Posts in topic: 12
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Nee, die kreeg ze omwille van haar kleur (het was een nest met veel blondjes en ik doe niet aan halsbandjes dus ik hield de blondjes uit elkaar op basis van blondnuance), maar er zit wel een logica in waarom je misschien iets over eten hebt onthouden : ze ging bijna dood door een stuk Rodiworst te haastig naar binnen te schrokken en dat zat dus compleet klem vóór haar luchtpijpHamilton schreef: 14 nov 2021, 21:49 Dat nest herinner ik mij nog :-)
Kreeg ze deze naam niet vanwege de manier van eten/eetgeluiden?
Ja, deze foto werd destijds nog genomen door Linda ( = Zoekstok).Gos schreef: 14 nov 2021, 21:50 Onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat en dat ze al bijna 14 isWat blijft ze leuk
En 'leuk' is letterlijk Crunchjes' middle name : zoals haar smoeltje staat op deze foto, zo denkt ze over het leven
- Inge O
Dat heeft ze letterlijk ook haar hele leven gedaan : niets, maar dan ook niéts kon/kan haar uit haar evenwicht brengen, het leven is al bijna 14 jaar één grote grap voor haar
Ik zou eens haar avondritueeltje moeten filmen, daarop ziet ze eruit als een pup van 4 maand
-
** Angela **
- Welke: Duitse herder
Die oudjes hebben wat 
- Mo-yi
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
ah wat een lieve snoet, zie meteen de gelijkenis in de pup-foto ook, mooi zeg
2011-2025
- Inge O
Daar keek ze wel een stuk zorgelijker dan normaal, ze zag de diepe afgrond vóór zichMo-yi schreef: 15 nov 2021, 12:21 ah wat een lieve snoet, zie meteen de gelijkenis in de pup-foto ook, mooi zeg
- Diana
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Volgens mij maakte jij zelf de vergelijking al eerder, maar bij die beschrijving moet ik echt aan Taartje denkenInge O schreef: 15 nov 2021, 09:11Dat heeft ze letterlijk ook haar hele leven gedaan : niets, maar dan ook niéts kon/kan haar uit haar evenwicht brengen, het leven is al bijna 14 jaar één grote grap voor haar.
Ik zou eens haar avondritueeltje moeten filmen, daarop ziet ze eruit als een pup van 4 maand.

- Inge O
Kan ik me niet meer herinneren maar geloof ik dan weer wel, want ik zie zeker gelijkenissen : dat hoge 'pomtiedomtiedomdom-gehalte' zag/zie ik wel bij allebeiDiana schreef: 15 nov 2021, 13:46Volgens mij maakte jij zelf de vergelijking al eerder, maar bij die beschrijving moet ik echt aan Taartje denkenInge O schreef: 15 nov 2021, 09:11Dat heeft ze letterlijk ook haar hele leven gedaan : niets, maar dan ook niéts kon/kan haar uit haar evenwicht brengen, het leven is al bijna 14 jaar één grote grap voor haar.
Ik zou eens haar avondritueeltje moeten filmen, daarop ziet ze eruit als een pup van 4 maand.
![]()
-
EchoMira
- Posts in topic: 3
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
Wat kijkt ze blij.
Heerlijke foto.
Heerlijke foto.
- Zamunda
- Posts in topic: 5
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat een genot om zo'n hond te hebben (en misschien nog meer om het te zijnInge O schreef: 15 nov 2021, 09:11Dat heeft ze letterlijk ook haar hele leven gedaan : niets, maar dan ook niéts kon/kan haar uit haar evenwicht brengen, het leven is al bijna 14 jaar één grote grap voor haar.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Inge O
Daar zeg je het letterlijk : een Crunchje bij een goede baas zou ik zó willen zijn, als ze twee frustraties heeft gehad in haar leven zal het veel zijn :-) .Zamunda schreef: 15 nov 2021, 19:46 Wat een genot om zo'n hond te hebben (en misschien nog meer om het te zijn)
.
Ik ben trouwens bezig met filmpjes, die komen binnenkort
-
EchoMira
Ik wil sowieso wel meer van je honden zien. Het is een bijzonder koppel.
- Inge O
Ik spreek je (deze keer
-
EchoMira
Nee, dat mag ook niet. Daar heb ik spreekuur voor.