Tanja plus kleindochters en Anne.
- Zamunda
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Tanja plus kleindochters en Anne.
Wij hebben ook zo eentje die soms graag 'de leukste thuis' is. Gaan blaffen om de honden op te jutten ofzo... En m'n moeder kan er ook wat van. Zit ik te vertellen dat onze oude kat zo giftig wordt als ze één van de kittens ziet, zegt ze: ''Oh dat wil ik weleens zien. Laat eens zien dan!''.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ja, hier blaffen kinderen weleens naar de honden. Maar moet zeggen dat mijn oudste kleindochter dat ook weleens doet naar Tanja en Tanja houdt nog steeds niet van blaffende honden. Dus die wordt dan bang, en ondanks dat is Tanja toch heel erg gek op Carice. Ik zeg wel steeds tegen mijn kleindochter dat ze er mee op moet houden. Gelukkig doet ze het nu een stuk minder.Zamunda schreef: ↑17 nov 2021, 21:44Wij hebben ook zo eentje die soms graag 'de leukste thuis' is. Gaan blaffen om de honden op te jutten ofzo... En m'n moeder kan er ook wat van. Zit ik te vertellen dat onze oude kat zo giftig wordt als ze één van de kittens ziet, zegt ze: ''Oh dat wil ik weleens zien. Laat eens zien dan!''.
Ook niet leuk van je moeder. Mensen denken soms niet na.
Tanja en Anne
- Zamunda
Van kinderen is het toch net iets anders dan van een ruim volwassen persoon . Niet dat dat het voor Tanja anders maakt, maar gelukkig begint Carice zich wat in te houden. En nee, mensen denken soms niet zo ver door.Gonnie schreef: ↑18 nov 2021, 07:01Ja, hier blaffen kinderen weleens naar de honden. Maar moet zeggen dat mijn oudste kleindochter dat ook weleens doet naar Tanja en Tanja houdt nog steeds niet van blaffende honden. Dus die wordt dan bang, en ondanks dat is Tanja toch heel erg gek op Carice. Ik zeg wel steeds tegen mijn kleindochter dat ze er mee op moet houden. Gelukkig doet ze het nu een stuk minder.Zamunda schreef: ↑17 nov 2021, 21:44Wij hebben ook zo eentje die soms graag 'de leukste thuis' is. Gaan blaffen om de honden op te jutten ofzo... En m'n moeder kan er ook wat van. Zit ik te vertellen dat onze oude kat zo giftig wordt als ze één van de kittens ziet, zegt ze: ''Oh dat wil ik weleens zien. Laat eens zien dan!''.
Zamunda schreef: ↑18 nov 2021, 07:32Van kinderen is het toch net iets anders dan van een ruim volwassen persoon . Niet dat dat het voor Tanja anders maakt, maar gelukkig begint Carice zich wat in te houden. En nee, mensen denken soms niet zo ver door.Gonnie schreef: ↑18 nov 2021, 07:01Ja, hier blaffen kinderen weleens naar de honden. Maar moet zeggen dat mijn oudste kleindochter dat ook weleens doet naar Tanja en Tanja houdt nog steeds niet van blaffende honden. Dus die wordt dan bang, en ondanks dat is Tanja toch heel erg gek op Carice. Ik zeg wel steeds tegen mijn kleindochter dat ze er mee op moet houden. Gelukkig doet ze het nu een stuk minder.Zamunda schreef: ↑17 nov 2021, 21:44
Wij hebben ook zo eentje die soms graag 'de leukste thuis' is. Gaan blaffen om de honden op te jutten ofzo... En m'n moeder kan er ook wat van. Zit ik te vertellen dat onze oude kat zo giftig wordt als ze één van de kittens ziet, zegt ze: ''Oh dat wil ik weleens zien. Laat eens zien dan!''.
Ja, van kinderen kan ik het nog wel hebben, maar mijn zoon had even goed na kunnen denken, nu hapte Tanja in de lucht, maar voor hetzelfde geld bijt ze wel echt. Ze had ruimte zat om Celine echt te bijten, maar hield zich toch in. Maar Tanja vond het daarna niet meer leuk als Celine in de buurt van Carice kwam. Ze deed wel niks maar ze hield Celine heel goed in de gaten.
Tanja en Anne
- Zamunda
Hopelijk lukt het om het om te buigen want dit is niet fijn natuurlijk.Gonnie schreef: ↑18 nov 2021, 09:48Ja, van kinderen kan ik het nog wel hebben, maar mijn zoon had even goed na kunnen denken, nu hapte Tanja in de lucht, maar voor hetzelfde geld bijt ze wel echt. Ze had ruimte zat om Celine echt te bijten, maar hield zich toch in. Maar Tanja vond het daarna niet meer leuk als Celine in de buurt van Carice kwam. Ze deed wel niks maar ze hield Celine heel goed in de gaten.
Hoop het ook, denk dat het beter was geweest als de meiden samen bij ons hadden gelogeerd. Maar toen Carice opstond en ze weer door de kamer ging lopen. Was het opletten van Tanja wel weer voorbij.Zamunda schreef: ↑19 nov 2021, 07:51Hopelijk lukt het om het om te buigen want dit is niet fijn natuurlijk.Gonnie schreef: ↑18 nov 2021, 09:48Ja, van kinderen kan ik het nog wel hebben, maar mijn zoon had even goed na kunnen denken, nu hapte Tanja in de lucht, maar voor hetzelfde geld bijt ze wel echt. Ze had ruimte zat om Celine echt te bijten, maar hield zich toch in. Maar Tanja vond het daarna niet meer leuk als Celine in de buurt van Carice kwam. Ze deed wel niks maar ze hield Celine heel goed in de gaten.
Dat wordt de volgende keer dus weer super goed opletten.
Tanja en Anne