Coursende Bindi
- kloesje
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Coursende Bindi
We zijn 24 oktober voor het eerst wezen coursen en ze had direct de smaak te pakken, wat gaaf om haar zo hard te zien rennen!!
Hieronder de fotospam, tapatalk zet ze gewoon onder elkaar, maar ach, de foto's zeggen genoeg :-)
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Hieronder de fotospam, tapatalk zet ze gewoon onder elkaar, maar ach, de foto's zeggen genoeg :-)
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: Coursende Bindi
Lekker fanatiek! Had ze het al vaker gedaan?
- kloesje
Nee het was haar eerste keer, maar ze had direct het spelletje door en ze vond het zo gaaf!! Geweldig om haar zo te zien racen 1:Mizzsylver schreef:Lekker fanatiek! Had ze het al vaker gedaan?
Mooi gezicht is dat he! Ik weet niet wat het is, maar ik kan er echt van genieten om ze zo te zien rennen en lol te hebben. Heel anders dan bij een andere sport of rennen tijdens het wandelen. Volgens mij is dat ook wat er best verslavend werkt aan de sport, dus pas maar op
- kloesje
Gelukkig is het seizoen nu over en komende voorjaar mag ze eerst druk zijn met puppies opvoeden enzoVeertje schreef:Mooi gezicht is dat he! Ik weet niet wat het is, maar ik kan er echt van genieten om ze zo te zien rennen en lol te hebben. Heel anders dan bij een andere sport of rennen tijdens het wandelen. Volgens mij is dat ook wat er best verslavend werkt aan de sport, dus pas maar op
Daarna rustig in shape komen en dan zien we wel of het een verslaving wordt
- Gretha
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Echt schitterende foto's
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Mooi zeg, de foto's worden ook steeds 'sterker'. Wat een prachtige houdingen zijn er vastgelegd met haar focus en kracht.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- kloesje
Ja vol gasNanna schreef:Mooi ook met die rechte achterpoten
- galga's
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Verslavend? Nee hoor. Totaaaaaaal nietVeertje schreef: ↑16 nov 2021, 19:16 Mooi gezicht is dat he! Ik weet niet wat het is, maar ik kan er echt van genieten om ze zo te zien rennen en lol te hebben. Heel anders dan bij een andere sport of rennen tijdens het wandelen. Volgens mij is dat ook wat er best verslavend werkt aan de sport, dus pas maar op
Die fanatieke koppen tijdens de 'jacht', die blije bekken. Happy hondjes.
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Zo te zien ging ze goed snel! Heel gaaf.
- kloesje
Ja ik kon er ook echt enorm van genieten dat ze zo vol power achter die haas aan ging. De eigenaar van de coursing baan was gewoon onder de indruk van haar snelheid. Ik denk ook niet dat dit de enige keer is dat we gaan
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Mooie foto's van een mooie hond!
Klein beetje verslavend maar Ik rij er maar twee uur voor bijna wekelijks om m'n honden 2x 30 seconden plezier te gunnengalga's schreef: ↑17 nov 2021, 05:20Verslavend? Nee hoor. Totaaaaaaal nietVeertje schreef: ↑16 nov 2021, 19:16 Mooi gezicht is dat he! Ik weet niet wat het is, maar ik kan er echt van genieten om ze zo te zien rennen en lol te hebben. Heel anders dan bij een andere sport of rennen tijdens het wandelen. Volgens mij is dat ook wat er best verslavend werkt aan de sport, dus pas maar op
Die fanatieke koppen tijdens de 'jacht', die blije bekken. Happy hondjes.
- kloesje
Waar ga jij heen om te coursen?
Bij de renbaan in Velp. Maar wij doen alleen baanrennen. Coursen is voor Finn te zwaar geworden. Misschien dat ik komend seizoen met Tess wel het coursen ga aanleren. We hebben dat dit seizoen één keer geprobeerd, maar die afstand is een stuk groter dan alleen de baan. Dat vond ze toch iets zwaarder, dus haakte ze aan het eind af.
- galga's
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Met coursing kan de afstand zo klein gemaakt worden als jij aangeeft te willen. Ten minste, in Lelystad. Het lijkt mij stug dat dat in Velp niet kan. We doen regelmatig korte stukjes, kwart of halve parcoursen, alleen de eerste helft of juist alleen de tweede helft van het parcours, afhankelijk van de hond. We hebben een keer tijdens een coursing training een lang, recht stuk gedaan van de ene kant van het veld naar de andere kant. Gewoon, omdat dat beter was voor de hond.Veertje schreef: ↑17 nov 2021, 10:31 Bij de renbaan in Velp. Maar wij doen alleen baanrennen. Coursen is voor Finn te zwaar geworden. Misschien dat ik komend seizoen met Tess wel het coursen ga aanleren. We hebben dat dit seizoen één keer geprobeerd, maar die afstand is een stuk groter dan alleen de baan. Dat vond ze toch iets zwaarder, dus haakte ze aan het eind af.
En qua verslavend, ach, er zijn mensen die er speciaal een camper voor kopen en naar Tsjechië of Finland rijden om hun hondje zijn pleziertje te gunnen
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Prachtig!