Kerst Winner 2021 Gorinchem
Kerst Winner 2021 Gorinchem
Vooralsnog gaat het door. Maar ja, ik ben al zo afgericht dat ik nergens meer op reken. Wie gaat er heen? Als, als, als, natuurlijk.
- Barnsley
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Re: Kerst Winner 2021 Gorinchem
Ik zit er wel aan te denken om dit weekend in te schrijven..
- Doyaquba
- Honden: 2
- Welke: Boxers
Twijfel, maar bang dat het toch afgezegd gaat worden
- ellen en de birmanen
ik ga niet. ik vond de show in Hazerswoude al druk genoeg. ben ik niet meer gewend
- Boccoco
Oh, dan heb ik toch vakantie, lijkt me wel weer eens leuk! Nadeel is dat ik dan veel te veel inspiratie opdoe en weer 20 nieuwe rassen wil hebben
Kenzi hoef ik niet in te schrijven, die wordt toch afgekeurd
Maar misschien dat ik even ga kijken (en shoppen).
Maar misschien dat ik even ga kijken (en shoppen).
Heb er even over getwijfeld, maar vind het toch wat zonde geld om even voor de lol te doen. Tess zit nu wel helemaal vol in vacht, dus het kriebelt wel een klein beetje...
- sabine
- Site Admin
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Ik heb Pom ingeschreven, wij zijn er op zaterdag in de veteranenklasse totaal voor de lol
- Persistence
- Posts in topic: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Hoezo dat?
Vind het altijd wel leuk om rond te kijken. Naar de honden, maar vooral ook naar de mensen.
- galga's
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Showen doe je toch altijd voor de lol?
Nou ja, lol. Ik wil kijken of ik Aislynn jeugdkampioen kan laten worden. Ze heeft 1 van de 3 punten. Dus ik hoop dat de komende tentoonstellingen nog wel door mogen gaan.
Met de nieuwe windhondensport regels, heeft ze 2x minstens een ZG nodig: 1x mag jeugdklasse (vanaf 1 jaar) en nationaal en minstens 1x internationaal tussenklasse of hoger.
Voor een teef te groot en te grof, te weinig vacht, etc. Dus ik vind het beetje zonde van het geld.
Daarbij heeft ze 1 zg gehaald 2 jaar geleden en voor de eventuele fok heeft ze niet meer nodig.
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Ohja op show zijn het vaak van die kleine petitie shelties. Dat zal de rasstandaard wel zijn maar ik vind ze wat groter juist leuker.
Officieel valt ze precies binnen de afmeting voor een teef (was ook de opmerking 2 jaar geleden "maximum size bitch), dus is ze niet te groot, maar er wordt momenteel flink aan de onderkant van de marge gefokt en hoog geplaatst.Persistence schreef: ↑17 nov 2021, 07:00 Ohja op show zijn het vaak van die kleine petitie shelties. Dat zal de rasstandaard wel zijn maar ik vind ze wat groter juist leuker.
En ja, ik vind Kenzi ook leuker dan die halve chihuahua's, maar ik ben er al aan gewend dat de mensen zonder sheltie haar prachtig vinden en de mensen met sheltie vinden haar niets
- kloesje
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Ik heb nog getwijfeld, maar gezien ze nu loops is en deze loopsheid gedekt gaat worden, ga ik haar dan niet meenemen naar een drukke show. Er maar vanuit gaan dat ze opneemt, maar om te gokken dat ze leeg blijft is ook weer zo wat het is toch een hoop geld anders dat je weggooit.
Jawel, maar ik heb geen hogere doelen ermee. Zoals jij er een jeugdkampioen van wilt maken of voor de fok, dat is allemaal niet aan de orde.galga's schreef: ↑17 nov 2021, 05:51Showen doe je toch altijd voor de lol?
Nou ja, lol. Ik wil kijken of ik Aislynn jeugdkampioen kan laten worden. Ze heeft 1 van de 3 punten. Dus ik hoop dat de komende tentoonstellingen nog wel door mogen gaan.
Met de nieuwe windhondensport regels, heeft ze 2x minstens een ZG nodig: 1x mag jeugdklasse (vanaf 1 jaar) en nationaal en minstens 1x internationaal tussenklasse of hoger.
ik durf het niet goed bang dat het weer wordt afgelast.
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Het is afgelast.