Slaapzak o.i.d.

Alles over het verzorgen van je hond, zoals shampoo's, riemen, halsbanden, badjassen etc
Plaats reactie
Sekreetje
Posts in topic: 1

Slaapzak o.i.d.

Bericht door Sekreetje »

Zaterdag komt onze Galgo aan vanuit Spanje. Aangezien het daar nu geloof ik 28 graden is 😎 zal hij het hier wel frisjes vinden.

Jas en body heb ik liggen, zullen niet helemaal passen, maar ik wil hem eerst meten voor ik wat nieuws bestel (pagina van zinodo staat onder favorieten 😁)

Wil wel graag een warme ligplek voor hem. Liefst niet super duur. Was er nou iemand hier die slaapzakken maakte en verkocht? Of heeft iemand tips? Cozy cave vind ik ook geweldig maar echt te duur. Zijn daar goedkopere alternatieven voor dat iemand weet?
Afbeelding
Tamara

Re: Slaapzak o.i.d.

Bericht door Tamara »

Die Cozy Caves zijn duur hé, vind ik ook jammer.

Ik heb wel eens een slaapzak bij de kringloop gehaald, voor mensen. Kropen ze zo in hier. Misschien zou je iets kunnen bedenken om het wat open te zetten, een hoepel ofzo (als hij dat niet eng vindt). Of een bench helemaal bedekken met dekens en de Galgo een pyjama aantrekken?
Afbeelding
SiennaNala

Re: Slaapzak o.i.d.

Bericht door SiennaNala »

Je hebt ook speciale hondenslaapzakken, als je hond daarvan houdt is dat echt heerlijk, lekker warm en knus! Hier bijvoorbeeld https://www.dierenoppasamersfoort.nl/pr ... ss-fleece/
Plaats reactie