Klus
- Persistence
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Re: Klus
Baasje van Cash de collie heeft toch een jonge tamaskan erbij? Dat is volgens mij een leuk beest zoals ze het beschreef.
De tamaskan werd in de markt gezet als "de wolfhond zonder wolf".
Alleen hadden de oprichters een beetje gejokt
In ieder geval is de intentie een hond met wolfachtig uiterlijk, zonder de typische vervelende eigenschappen van een wolfhond.
Alleen hadden de oprichters een beetje gejokt
In ieder geval is de intentie een hond met wolfachtig uiterlijk, zonder de typische vervelende eigenschappen van een wolfhond.
Het zal je denk ik nog verbazen. De alternatieve milieubewuste dicht bij de aarde hippie zijn is echt veel makkelijker als je veel geld hebt. Dat is echt een typische rijkeluiskindertjeshobby.
- alinelaila
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Friese Stabij
Het is nog gelukt ook, voor Kimi. Ik las op fb dat ze een plek hebben gevonden, ze zijn nu alleen druk bezig vervoer te regelen want ze moet naar de andere kant van Duitsland.
Nou joechei. Kan ze ergens in Duitsland haar dagen in eenzaamheid op een lapje tuin slijten.alinelaila schreef: ↑20 nov 2021, 13:12 Het is nog gelukt ook, voor Kimi. Ik las op fb dat ze een plek hebben gevonden, ze zijn nu alleen druk bezig vervoer te regelen want ze moet naar de andere kant van Duitsland.
Afschieten was vriendelijker geweest.
- Diana
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Hoe weet je dat ze 'in eenzaamheid' zal worden gehouden? Zou het niet een plek kunnen zijn waar ze met soortgenoten zit?Nanna schreef: ↑20 nov 2021, 13:13Nou joechei. Kan ze ergens in Duitsland haar dagen in eenzaamheid op een lapje tuin slijten.alinelaila schreef: ↑20 nov 2021, 13:12 Het is nog gelukt ook, voor Kimi. Ik las op fb dat ze een plek hebben gevonden, ze zijn nu alleen druk bezig vervoer te regelen want ze moet naar de andere kant van Duitsland.
Dat hoop ik dan maar. Er werd een afgesloten plek voor haar gezocht zonder die andere twee.Diana schreef: ↑20 nov 2021, 13:15Hoe weet je dat ze 'in eenzaamheid' zal worden gehouden? Zou het niet een plek kunnen zijn waar ze met soortgenoten zit?Nanna schreef: ↑20 nov 2021, 13:13Nou joechei. Kan ze ergens in Duitsland haar dagen in eenzaamheid op een lapje tuin slijten.alinelaila schreef: ↑20 nov 2021, 13:12 Het is nog gelukt ook, voor Kimi. Ik las op fb dat ze een plek hebben gevonden, ze zijn nu alleen druk bezig vervoer te regelen want ze moet naar de andere kant van Duitsland.
En of men alsjeblieft op wil houden zulke geestelijke misbaksels te fokken.
- _Tiny_
- Posts in topic: 3
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Misschien wel om de plaatsing kansen te vergroten? Ze gaan alle 3 apart weg. Wil niet zeggen dat ze niet met elkaar of met anderen kunnen natuurlijk.Nanna schreef: ↑20 nov 2021, 13:17Dat hoop ik dan maar. Er werd een afgesloten plek voor haar gezocht zonder die andere twee.
En of men alsjeblieft op wil houden zulke geestelijke misbaksels te fokken.
Ik hoop dat ze een fantastisch plek krijgt.
- Célie
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Een plek, maar hoelang dat is denk belangrijker. Zat lui die er aan beginnen maar na 3 weken er klaar mee zijn.alinelaila schreef: ↑20 nov 2021, 13:12 Het is nog gelukt ook, voor Kimi. Ik las op fb dat ze een plek hebben gevonden, ze zijn nu alleen druk bezig vervoer te regelen want ze moet naar de andere kant van Duitsland.