Klus

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Persistence
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Re: Klus

Bericht door Persistence »

Baasje van Cash de collie heeft toch een jonge tamaskan erbij? Dat is volgens mij een leuk beest zoals ze het beschreef.
Afbeelding
Dagmar
Posts in topic: 4

Bericht door Dagmar »

De tamaskan werd in de markt gezet als "de wolfhond zonder wolf".
Alleen hadden de oprichters een beetje gejokt :LOL:

In ieder geval is de intentie een hond met wolfachtig uiterlijk, zonder de typische vervelende eigenschappen van een wolfhond.
Afbeelding
EchoMira
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 19 nov 2021, 10:42 Snap niet dat zoiets nog steeds gefokt wordt. Van die wolfhybrides. Zijn dat nou echt van die succesverhalen? Denk je als Hiawatha of Pocahontas door het bos te flaneren met je ‘echte wolf’ en dan loop je met zo’n angstpissende niet te genaken sloperd.
Dat willen toch alleen van die getroubleerde types met dromenvangers en zo?
Vilthaar is ook al zo'n voorteken.
EchoMira
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Kruimel schreef: 19 nov 2021, 11:40
Nanna schreef: 19 nov 2021, 10:42 Snap niet dat zoiets nog steeds gefokt wordt. Van die wolfhybrides. Zijn dat nou echt van die succesverhalen? Denk je als Hiawatha of Pocahontas door het bos te flaneren met je ‘echte wolf’ en dan loop je met zo’n angstpissende niet te genaken sloperd.
$$$$$$$$
Nou, ik heb het herhaaldelijk aanschouwd maar ik had niet de indruk dat de mensen die er mee lopen nou bulken van het geld, eigenlijk.
mijke

Bericht door mijke »

EchoMira schreef: 20 nov 2021, 11:05
Kruimel schreef: 19 nov 2021, 11:40
$$$$$$$$
Nou, ik heb het herhaaldelijk aanschouwd maar ik had niet de indruk dat de mensen die er mee lopen nou bulken van het geld, eigenlijk.
Het zal je denk ik nog verbazen. De alternatieve milieubewuste dicht bij de aarde hippie zijn is echt veel makkelijker als je veel geld hebt. Dat is echt een typische rijkeluiskindertjeshobby.
alinelaila
Posts in topic: 3
Honden: 1
Welke: Friese Stabij

Bericht door alinelaila »

Het is nog gelukt ook, voor Kimi. Ik las op fb dat ze een plek hebben gevonden, ze zijn nu alleen druk bezig vervoer te regelen want ze moet naar de andere kant van Duitsland.
Nanna

Bericht door Nanna »

alinelaila schreef: 20 nov 2021, 13:12 Het is nog gelukt ook, voor Kimi. Ik las op fb dat ze een plek hebben gevonden, ze zijn nu alleen druk bezig vervoer te regelen want ze moet naar de andere kant van Duitsland.
Nou joechei. Kan ze ergens in Duitsland haar dagen in eenzaamheid op een lapje tuin slijten.
Afschieten was vriendelijker geweest.
Diana
Posts in topic: 1
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Nanna schreef: 20 nov 2021, 13:13
alinelaila schreef: 20 nov 2021, 13:12 Het is nog gelukt ook, voor Kimi. Ik las op fb dat ze een plek hebben gevonden, ze zijn nu alleen druk bezig vervoer te regelen want ze moet naar de andere kant van Duitsland.
Nou joechei. Kan ze ergens in Duitsland haar dagen in eenzaamheid op een lapje tuin slijten.
Hoe weet je dat ze 'in eenzaamheid' zal worden gehouden? Zou het niet een plek kunnen zijn waar ze met soortgenoten zit?
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Diana schreef: 20 nov 2021, 13:15
Hoe weet je dat ze 'in eenzaamheid' zal worden gehouden? Zou het niet een plek kunnen zijn waar ze met soortgenoten zit?
Dat hoop ik dan maar. Er werd een afgesloten plek voor haar gezocht zonder die andere twee.
En of men alsjeblieft op wil houden zulke geestelijke misbaksels te fokken.
_Tiny_
Posts in topic: 3
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Bericht door _Tiny_ »

Nanna schreef: 20 nov 2021, 13:17
Diana schreef: 20 nov 2021, 13:15

Dat hoop ik dan maar. Er werd een afgesloten plek voor haar gezocht zonder die andere twee.
En of men alsjeblieft op wil houden zulke geestelijke misbaksels te fokken.
Misschien wel om de plaatsing kansen te vergroten? Ze gaan alle 3 apart weg. Wil niet zeggen dat ze niet met elkaar of met anderen kunnen natuurlijk.

Ik hoop dat ze een fantastisch plek krijgt.
Afbeelding
Célie
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Een plek, maar hoelang dat is denk belangrijker. Zat lui die er aan beginnen maar na 3 weken er klaar mee zijn.
Plaats reactie