Nood breekt wet
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: Nood breekt wet
Wat een onwijs leuk hondje is ze. Te schattig hoe ze ook met Suze ligt. Daar ga je enorm veel plezier mee hebben.
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Wat een heerlijk puppenkind !
Maar nu ben ik ook nieuwsgierig geworden naar welk ras/kruising de hond was die eerst als pa bedoeld was?
Maar nu ben ik ook nieuwsgierig geworden naar welk ras/kruising de hond was die eerst als pa bedoeld was?
- Hondenpoot
Wat een geinig hondje! Daar ga je vast veel lol mee hebben. Ben benieuwd hoe ze uitgroeit.
Moeders is ook prachtig.
Moeders is ook prachtig.
- hakunamatata
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Wat een leuke reacties allemaal Dankjewel
Ik blijf hoop houden dat ze toch nog wat meer crème wordt. Ze is gelukkig ook niet spierwit. Al is dat vieswitte van nu ook niet altijd alles. Ik geloof dat ik me er al wat bij neergelegd heb
We hebben ook al contact gehad en foto's van puppy Ziva vergeleken. Ik denk dat Eevee best wel op Ziva gaat lijken (misschien/hopelijk iets minder fluffy) eenmaal volwassen. En dat vind ik helemaal niet erg
Sorry als ik iemand vergeten ben te beantwoorden
Hier zie je haar staartdracht beter. Gelukkig geen kezenstaart helemaal op haar rug gekruld, zoals een paar nestgenootjes wel meer hebben. Wel hoog met wat krul, hopelijk blijft het een beetje zo
Ik blijf hoop houden dat ze toch nog wat meer crème wordt. Ze is gelukkig ook niet spierwit. Al is dat vieswitte van nu ook niet altijd alles. Ik geloof dat ik me er al wat bij neergelegd heb
ik heb het doorgegeven. Maar ze is altijd al geweest van het komen en gaan, doet lekker haar eigen ding. Misschien kom ze wel weer eens aanwaaien
Dat gaat als het goed is morgen gebeuren
We hebben ook al contact gehad en foto's van puppy Ziva vergeleken. Ik denk dat Eevee best wel op Ziva gaat lijken (misschien/hopelijk iets minder fluffy) eenmaal volwassen. En dat vind ik helemaal niet erg
Woensdag mogen we weer Ze had vandaag een perfecte recall en steeds contact zoeken tijdens loslopen (Froske). Zou leuk zijn als het zo blijft gaan (ik mag hoop houden toch, hahah)
Goeie vraag. Ik zal eens kijken. Dat was een laagbenig reutje, vlinderhondje x keesje x sheltie. Práchtig sable met witte aftekeningen en ontzettend leuk hondje. Eigenaar van het reutje zat ook in het appgroepje want de zus van Puk was door hem gedekt. Zij deelde soms een foto of filmpje van dat reutje, heerlijk gezinshondje. In nestje met Puk haar zus zat maar één laagbenig hondje. Zelf had ik dan ook sowieso eentje willen hebben met normale lengte poten. Maar goed, Puk vond hem niks aan
Sorry als ik iemand vergeten ben te beantwoorden
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Hèhè, leuk om nu eindelijk het hele verhaal te lezen . Heel erg leuk voor je en nog heel lang heel veel plezier met Eevee.
Een beetje, maar nog niet genoeg hoor. Ik wil graag nog wat meer horen over haar puppyavonturen en -streken!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Wat een leuk hondje En wat leuk dat je er zo uitvoerig over schrijft
Heel veel plezier met haar!
Heel veel plezier met haar!
- Borderbende
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Wat een mooi verhaal hoe het gelopen is! En wat een heerlijke pretletter heb je nu in huis.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat is ze leuk, heerlijk vrolijk bekkie heeft ze!
- runninggirl
- Posts in topic: 2
- Inge O
Slechte smaak had die Puk .hakunamatata schreef: ↑20 nov 2021, 21:41 Dat was een laagbenig reutje, vlinderhondje x keesje x sheltie. Práchtig sable met witte aftekeningen en ontzettend leuk hondje.
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Oh wat een schatje!
Heel veel plezier samen!
Heel veel plezier samen!
- Budkes
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Wat een ontzettend leuk hondje. Het is net een miniatuur witte Herder. En ze heeft zo`n enorm leuke uitstraling. Ik snap meteen waarom je van de zwarte pups afstapte. Echt een uniek leuk hondje.
- hakunamatata
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Stiekem heb ik er ook wel even van gebaald hoor. Ik vind vlinderhondjes erg leuk en de kruising die hij is samen met de filmpjes en verhalen maakten hem echt een ontzettend leuke reu. Maar bij het nestje van de zus van Puk zitten géén staande oren en hebben allemaal zo'n krulstaart op de rug. Dus wat dat betreft vind ik Eevee haar nest wel mooier Dat andere nest is wel iets meer type gezelschapshond en die van Eevee iets meer keeshond. Maar dat vind ik niet erg.Inge O schreef: ↑21 nov 2021, 09:12Slechte smaak had die Puk .hakunamatata schreef: ↑20 nov 2021, 21:41 Dat was een laagbenig reutje, vlinderhondje x keesje x sheltie. Práchtig sable met witte aftekeningen en ontzettend leuk hondje.
Moet ik wel zeggen dat ik een van de twee zwarte teefjes nog steeds de mooiste pup van het nest vind. Ook wij hebben een appgroepje vanaf het begin dus kan de nestgenootjes volgen, erg leuk. Maar qua karakter is Eevee echt de beste keuze geweest en ik vind haar uitstraling ook nog steeds de leukste van de drie teefjes. Als haar crème gewoon nog wat meer kleurt en haar traanoogjes bijtrekken dan heb ik alsnog het perfecte hondje
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Inge O
Nee, niks ergs aan .
- Yvette
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Dat crème kleurige haar gaat denk ik nog wel lichter worden met de tijd, ik zie dat bij bijna alle crème kleurige hondjes in de salon gebeuren.hakunamatata schreef: ↑21 nov 2021, 18:10 Als haar crème gewoon nog wat meer kleurt en haar traanoogjes bijtrekken dan heb ik alsnog het perfecte hondje
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
- Doyaquba
- Welke: Boxers
Wat een leuke pup en lekker veel te poetsen
- runninggirl
Nou ik zal het maar verklappen... ze is in het echt nog véél leuker!
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Wat een leuk hondje.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024