Royal Frenchel
Royal Frenchel
Een vrouw uit Seattle heeft een designer hond gecreëerd genaamd de "Royal Frenchel" die voornamelijk een Franse bulldog is met cavalier..
Ze beweert dat haar honden gezonder zijn dan beide ouderrassen en dat ze gecreëerd zijn om een hulphond te zijn omdat typische dienstrassen te veel gezondheidsproblemen hebben. Verkocht in 3 maten waaronder "micro mini"
Gedachten? https://www.royalfrenchel.com/
Ze beweert dat haar honden gezonder zijn dan beide ouderrassen en dat ze gecreëerd zijn om een hulphond te zijn omdat typische dienstrassen te veel gezondheidsproblemen hebben. Verkocht in 3 maten waaronder "micro mini"
Gedachten? https://www.royalfrenchel.com/
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: Royal Frenchel
Jesis wat een gedrocht
- _Tiny_
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ach wat leuk. Je kunt op de website aan de hand van foto's je pup kiezen, een aanbetaling doen en dan is ie van jouw. Een soort winkelmandje. Niks geen lastige vragen. Reuze handig. Lijken mij echt hele betrokken fokkers. Zie je zo.
https://www.royalfrenchel.com/available-puppies/
https://www.royalfrenchel.com/available-puppies/
Hij kijkt alvast niet vrolijker
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Verschrikkelijk.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- Ipanema
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Die prijzen
Regular
$4995-$6495
Small
$6595-$7495
Micro
$7495-$9895
Mensen hebben echt te veel geld in Amerika.
Regular
$4995-$6495
Small
$6595-$7495
Micro
$7495-$9895
Mensen hebben echt te veel geld in Amerika.
- Lothian
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Iew lelijk.
Die mevrouw lijkt me net zo slim als al die labberdoedel fokkers.
Mooi verhaaltje spinnen en cashen maar.
Mooi verhaaltje spinnen en cashen maar.
-
- Contacteer:
op deze pagina https://www.royalfrenchel.com/who-buys- ... ly-traits/ als je even doorscrolt staat een hele galerij van eigenaars met zo'n hondje, en die zien er best aardig uit (de hondjes dus). Franse bulldogjes met een wat normaler hoofd en soms een hangoor.
Maar 'micro' hoeven ze wat mij betreft niet te doen en de prijzen zijn natuurlijk idioot. Met een waarschuwing op de site erbij dat er naäpers zijn die het recept proberen na te maken maar dan krijg je geen echte. Alsof je een patent kunt hebben op een nestje kruisingen fokken....
Maar 'micro' hoeven ze wat mij betreft niet te doen en de prijzen zijn natuurlijk idioot. Met een waarschuwing op de site erbij dat er naäpers zijn die het recept proberen na te maken maar dan krijg je geen echte. Alsof je een patent kunt hebben op een nestje kruisingen fokken....
- Persistence
- Posts in topic: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Ik vind dat wij ook zoiets slims moeten bedenken. Kunnen we het forum mee onderhouden, en niet te vergeten de versnaperingen voor de forumwandelingen. Als de zaken goed lopen zelfs een goodybag voor iedereen.
Ik kwam onlangs een kruising Akita/Malamute tegen. Prachtige hond maar met een jaar oud al reu-agressief. En van mensen moest ie ook niet veel hebben.
Maar dat hoef je de goegemeente niet wijs te maken. Verkopen als schattige teddybeer, uitermate geschikt voor het gezin. Noemen we ze Malakitas. Voor een lullige vergoeding van 3000 pleurie kun je zo’n exlusievert bij het HL bestellen.
Zo. Dit was mijn idee, een ander mag ze gaan fokken Wie?
Maar dat hoef je de goegemeente niet wijs te maken. Verkopen als schattige teddybeer, uitermate geschikt voor het gezin. Noemen we ze Malakitas. Voor een lullige vergoeding van 3000 pleurie kun je zo’n exlusievert bij het HL bestellen.
Zo. Dit was mijn idee, een ander mag ze gaan fokken Wie?
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Kleiner verkoopt beter. Dat vind iedereen OMG SO CUTEEEEEE
Edit: Mini fluffy dalmatiers??
Edit: Mini fluffy dalmatiers??
Ja das waar. Laatst hier ook mensen met een labberdoedel op de hei. Een échte. Hoezo een echte? Nou, het was een Australische en die waren echt.
Je kunt je toch een hoop wijs laten maken
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Persistence schreef: ↑22 nov 2021, 12:10 Ik vind dat wij ook zoiets slims moeten bedenken. Kunnen we het forum mee onderhouden, en niet te vergeten de versnaperingen voor de forumwandelingen. Als de zaken goed lopen zelfs een goodybag voor iedereen.