Fet en Lanai portretten, einde herfst
- Zamunda
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Fet en Lanai portretten, einde herfst
Gave foto's!
Deze vind ik zo leuk, met de Fet die er illegaal opstaat
Deze vind ik zo leuk, met de Fet die er illegaal opstaat
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Yvette
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Wat een leuke serie, knap stel zeg! En inderdaad, in de herhaling maar ze kleuren prachtig bij de achtergrond, mooi gedaan!
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Dankjewel! Haha, ja, die vind ik ook leuk. Ik ga ze eens vaker proberen om samen op de foto te zetten, al is dat best lastig omdat er altijd weer één van de twee net de ogen dicht heeft, of beweegt, of weg loopt Hoe jij dat met je hele roedel doet weet ik niet, die foto van jouw roedel op de hei in de plas bijvoorbeeld, ik zou dat denk ik niet voor elkaar kunnen krijgen met vier honden.
Bedankt Yvette!
- Yvette
- Posts in topic: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Natuurlijk wel, kwestie van steeds even kort doen, ze hebben het zo door als er wat lekkers of leuks op volgt. Het resultaat wordt steeds beter. Jij kan dat ook!
Groetjes Yvette
- Zamunda
Hahahahaha . Er is er eentje helemaal verzot van brokjes vissen uit het water (Willem), Raaf vind dat ook leuk maar niet te diep en Lais doet het liever niet maar als er geen keuze is dan wil ze het wel uit heel ondiep water doen. Dus vlak langs het droge een hoop brokjes gegooid en met een beetje geluk ging nummer vier ook vissen en toen stonden ze daar ineens heel dicht bij elkaar. Wel met alle koppen naar beneden en twee met de kont naar de camera, maar kniesoor die daarop let .Tamara schreef: ↑20 nov 2021, 09:50Dankjewel! Haha, ja, die vind ik ook leuk. Ik ga ze eens vaker proberen om samen op de foto te zetten, al is dat best lastig omdat er altijd weer één van de twee net de ogen dicht heeft, of beweegt, of weg loopt Hoe jij dat met je hele roedel doet weet ik niet, die foto van jouw roedel op de hei in de plas bijvoorbeeld, ik zou dat denk ik niet voor elkaar kunnen krijgen met vier honden.
Het lijkt me heel leuk hoor, ik wil al jaren heel graag gewoon een foto waar al mijn honden (van dat moment) opstaan. Ik heb het gedaan met Lais en Mister... Lais ging zitten met haar kop tussen haar schouders gezakt (zoals altijd als ik haar vraag te poseren) en Mister ging erbij liggen. Groot succes :
Met Willem is het eigenlijk helemaal geen doen, die kan best ergens gaan zitten op commando maar als ik dan zoiets raars ga doen als door de knieën zakken met een camera dan kan ik het schudden.
Raaf houdt niet van dicht bij elkaar zitten (oh jee, de andere hond zou hem kunnen aanstoten ) en Lais wordt er ook nerveus van. Ik moet het dus hebben van de momenten die ze zelf aanbieden .
Die smurf wordt natuurlijk m'n poseerkoning . En met die twee knapperds van jou moet het sowieso gaan lukken .
@Zamunda Die foto van Lais en Mister , geweldig!
Eigenlijk vind ik het soms veel mooier als honden niet geposeerd op de foto staan, zoals jij deed met die brokjes in de plas. Wanneer de zon weer schijnt ga ik weer eens met brokjes en de camera op pad (en de hondjes natuurlijk .
Jouw Smurf komt nog eens in de reclame denk ik Je moet hem inschrijven als model bij zo'n reclamebureau
Eigenlijk vind ik het soms veel mooier als honden niet geposeerd op de foto staan, zoals jij deed met die brokjes in de plas. Wanneer de zon weer schijnt ga ik weer eens met brokjes en de camera op pad (en de hondjes natuurlijk .
Jouw Smurf komt nog eens in de reclame denk ik Je moet hem inschrijven als model bij zo'n reclamebureau
- Zamunda
Is ook wel, maar je ziet maar twee koppen en dan ook nog naar beneden... als je iets meer ogen wil zien moeten ze toch een beetje poseren .Tamara schreef: ↑21 nov 2021, 10:09 @Zamunda Die foto van Lais en Mister , geweldig!
Ben benieuwd wat je ervan gaat bakken volgende keer!
Haha, wie weet.
- Gretha
- Posts in topic: 1
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Wat ontzettend mooi weer.
Die kleuren van de herfst samen met je honden
Die kleuren van de herfst samen met je honden
- Ninnie
- Posts in topic: 1
- Welke: 1 toller + 2 border collies
prachtige foto's en de herfst is zooo mooi. je hondjes hebben er ook echt de perfecte kleur bij!
Bedankt Gretha! Ja, ze kleuren mooi bij de herfst, Lanai iets TE mooi want die is alleen twee oogjes en een wit voetje tussen het blad Wat dat betreft is black&tan en blauw wel heel handig, valt in alle seizoenen op. Niet dat je die blauwe van jou snel mis zou lopen of niet zou zien
Dankjewel Ninnie! Ja, prachtig is de herfst, jammer dat het alweer bijna voorbij is. Die kleuren, en de paddo's en de geuren; je wilt het bos gewoon niet verlaten na een mooie herfstwandeling.