Echt heel erg gaaf! Zo mooi om te zien. Wat is het toch een leuke sport.
Nederlands Kampioen Hoopers
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Re: Nederlands Kampioen Hoopers
-
- Posts in topic: 5
- Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond
Perry is natuurlijk de afstanden tot het vak wat meer gewend omdat hij ook speed loopt. Dat "kan" Rowan niet. Hij redt die afstanden op zich wel denk ik, maar niet op snelheid. En tsja... "meedoen is belangrijker dan winnen" maar ondertussen vind ik het wel fijn als er een kans op winnen is.
Ik denk er nog ff over; onze trainingen zijn inmiddels op A1/2 - A3/4 dus toewerken naar de B moet kunnen.... Daar zijn dan wel wat meer mensen dan 3 en dat is ook wel fijn.
Ga je ook met speed naar de B?
Je rondjes waren echt supermooi.. net nog ff terug gekeken.
Suzanne
Ik denk er nog ff over; onze trainingen zijn inmiddels op A1/2 - A3/4 dus toewerken naar de B moet kunnen.... Daar zijn dan wel wat meer mensen dan 3 en dat is ook wel fijn.
Suzanne
-
- Posts in topic: 9
Perry werkt het liefst van mij af, dat scheelt natuurlijk wel al heel veel. Met Noah is het me ook nooit echt gelukt, die kreeg ik altijd moeilijk van me af. Daarbij is jouw Rowan toch al wat ouder?~Suzanne~ schreef: ↑22 nov 2021, 19:25 Perry is natuurlijk de afstanden tot het vak wat meer gewend omdat hij ook speed loopt. Dat "kan" Rowan niet. Hij redt die afstanden op zich wel denk ik, maar niet op snelheid. En tsja... "meedoen is belangrijker dan winnen" maar ondertussen vind ik het wel fijn als er een kans op winnen is.
Suzanne
In de speed redt Perry het nooit van de rest qua snelheid, hij moet het van zijn constantheid hebben. Hij heeft maar 1 promotiepunt bij de speed geloof ik, dus in de speed blijft hij lekker in de A. Ik twijfel of ik volgend jaar op speed ga focussen of toch tech B. Het is een luxe probleem, hij kan beide lopen.
-
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Knappe jij en knappe Perry!
Super gefeliciteerd, dik verdiend
Dit snap ik dus echt niet, in de africhting gaat het er al net zo aan toe, winnen over het verlies/fouten van een ander. Van iemand met dezelfde passie voor de sport als jij, en dan “blij” zijn dat het bij de ander mis gaat. Ik zal het wel nooit begrijpen, ik voel de frustratie en teleurstelling van een geleider als het mis gaat op een moment waar je zo hard voor getraind hebt.
-
- Posts in topic: 5
- Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond
Yooh! Rustig maar, er staat een smiley!Mizzsylver schreef: ↑22 nov 2021, 19:37 Knappe jij en knappe Perry!
Dit snap ik dus echt niet, in de africhting gaat het er al net zo aan toe, winnen over het verlies/fouten van een ander. Van iemand met dezelfde passie voor de sport als jij, en dan “blij” zijn dat het bij de ander mis gaat. Ik zal het wel nooit begrijpen, ik voel de frustratie en teleurstelling van een geleider als het mis gaat op een moment waar je zo hard voor getraind hebt.
het is een grapje, voor de lol zeg maar.
Suzanne
- Eefsel
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Wat gaaf, gefeliciteerd!
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Johnny Jones
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ja hoor, wat gaaf zeg! Heel erg leuk voor jullie en echt knap gedaan. Klopt het dat je met de hoogte van je arm aangeeft hoe ver hij van je af moet?
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
Ja, hoe hoger hoe verder weg. Er zijn ook mensen die alleen een arm gebruiken op bepaalde momenten, het hangt ervanaf hoe je het de honden aan leert.
Jups als vrijwilliger en ouwehoerder met bekendenBorder Collie schreef: ↑22 nov 2021, 19:07Ja daar was ik met hem in de technical. Was je er dan ook?
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Wat gaaf! Gefeliciteerd!!!
- Borderbende
- Honden: 4
- Welke: Border Collie