Tigris hier!
-
- Posts in topic: 19
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: Tigris hier!
Helder. Dan laat ik het staan.
Kucht nog keerHewi schreef: ↑16 sep 2021, 13:24 Jongens iedereen heeft nu plasje gedaan er wat van gevonden en daar ook weer wat van gevonden. Iedereen vind ook daar weer wat van. Wat denken jullie zullen we gewoon ophouden ermee en " normaal " verder gaan ?
En dat dit gewoon het laatste bericht is?
Ik hoorde dat op nieuwe fora je elkaar mocht aanspreken. Bij deze. Allemaal. Kappen. Klaar.
- Célie
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Welkom hier
Je onderschrift is een beetje groot, schijnt dat je dat op de telefoon zelf niet ziet dus daarom geef ik het maar even aan
Je onderschrift is een beetje groot, schijnt dat je dat op de telefoon zelf niet ziet dus daarom geef ik het maar even aan
Hoi Tigris
Dank modteam voor deze post. Helder, open en duidelijk. Wat een verademing na hoe het ging.Mellow schreef: ↑16 sep 2021, 12:37 Momenteel hanteren we de wet als richtsnoer.
Nou is wikipedia natuurlijk niet de wet maar daar staat dit:
Er is overleg geweest en we vinden dat er wel sprake van een bedreiging is volgens die definitie.Een bedreiging is een handeling waarmee iemand of iets door woorden of daden dreigend wordt bejegend. Door iemand te bedreigen wordt hem iets onaangenaams, bijvoorbeeld leed of geweld, in het vooruitzicht gesteld.
Een bedreiging is een handeling waarmee iemand of iets door woorden of daden dreigend wordt bejegend. Door iemand te bedreigen wordt hem iets onaangenaams, bijvoorbeeld leed of geweld, in het vooruitzicht gesteld.
WB krijgt daarom een waarschuwing (ja, helaas nu al)
Graag hoop ik dat men hier wel het volgende in acht wil houden: behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden.
Tis but a scratch
Strak en fris gehandeld! Mooi gedaan.Mellow schreef: ↑16 sep 2021, 12:37 Momenteel hanteren we de wet als richtsnoer.
Er is overleg geweest en we vinden dat er wel sprake van een bedreiging is volgens die definitie.Een bedreiging is een handeling waarmee iemand of iets door woorden of daden dreigend wordt bejegend. Door iemand te bedreigen wordt hem iets onaangenaams, bijvoorbeeld leed of geweld, in het vooruitzicht gesteld.
Een bedreiging is een handeling waarmee iemand of iets door woorden of daden dreigend wordt bejegend. Door iemand te bedreigen wordt hem iets onaangenaams, bijvoorbeeld leed of geweld, in het vooruitzicht gesteld.
Graag hoop ik dat men hier wel het volgende in acht wil houden: behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden.
__Esmee
- _Tiny_
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ja, ook complimenten van mij. Jullie pakken het goed opPendrag schreef: ↑17 sep 2021, 04:34Dank modteam voor deze post. Helder, open en duidelijk. Wat een verademing na hoe het ging.Mellow schreef: ↑16 sep 2021, 12:37 Momenteel hanteren we de wet als richtsnoer.