verwennerij
- Mo-yi
- Posts in topic: 6
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
verwennerij
Mo-yi is gek op haar Roze Fant ( Kong ) en zo heeft ze meer knuffels.
Roze Fant heeft drie generaties in huis en alle drie worden ze elke ochtend even gecheckt ( op schoot gelegd en weggooien, de piep erin zoeken, en als ie t nog doet dan mag de volgende gecheckt ).
Vanmorgen heeft ze een nieuwe knuffel gekregen, een knijn. Ohhh zo leuk leuk leuk, beestje werd helemaal gewassen en ik ben bang dat ik mn hond wat verpest heb, want ze is secuur opzoek naar de "piep", die er niet is
Roze Fant heeft drie generaties in huis en alle drie worden ze elke ochtend even gecheckt ( op schoot gelegd en weggooien, de piep erin zoeken, en als ie t nog doet dan mag de volgende gecheckt ).
Vanmorgen heeft ze een nieuwe knuffel gekregen, een knijn. Ohhh zo leuk leuk leuk, beestje werd helemaal gewassen en ik ben bang dat ik mn hond wat verpest heb, want ze is secuur opzoek naar de "piep", die er niet is
Re: verwennerij
Ah zo schattig
Hier moet het stuk.
Hier moet het stuk.
- Mo-yi
ahhh, hier valt het slopen gelukkig reuze mee.
Alleen toen ze pup was kon ze dr wat van.
Als ik wegging dan kon alleen Fant op de grond blijven en een heel groot touwbot, de rest werd steeds weggelegd tot ik weer thuis was. Inmiddels liggen er knuffels met een gat erin en zelfs de vulling laat ze met rust.
Wel moet er flink mee geschud kunnen worden.
Laatst gewijzigd door Mo-yi op 25 nov 2021, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mo-yi
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Noh . Ik vind het zo leuk als een hond een knuffel voor iets anders gebruikt dan om uit elkaar te scheuren!Mo-yi schreef: ↑25 nov 2021, 10:49 Mo-yi is gek op haar Roze Fant ( Kong ) en zo heeft ze meer knuffels.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥