Angelique schreef: ↑16 sep 2021, 13:01
Vergeef me de forumnamen, heb het nog niet helemaal helder of ze hier dezelfde naam hebben en of ze hier überhaupt al lid zijn
Xavi van mal
roet en roodkapje van sirene
Manu van manuma
Zinzi van Linda
Moyi van uhhh sja Martine maar dat is vast haar forumnaam niet
Dora van zinodo
En vast nog heel veel meer maar dit waren de eerste die me te binnen schoten
Ik zit te grinneken bij dit topic...och niemand kent Mo en ik ken niemand dus wij zijn nog "veilig"..echter heeft Mo-yi haar logeerkoffertje al ingepakt en dr Fantje wordt erin gegooid...WTF waar ga jij heen?...logeren bij angelique en dr knappe roedel..kom wel weer thuis hoor maar blijf maar niet wakker..
joe...
Kayltje schreef: ↑16 sep 2021, 19:44
Ik wil Morris
Gelukkig krijg ik die ook af en toe.
En Ayla en Suze, maar dat mag van Maddie niet. En Vos en Imp samen lijkt me geniaal
Van de honden die ik niet ken wil ik graag Tux. En Amy
Morris kan zijn eigen crib wel waarderen
Ayla wil Tess wel graag. Die woont nu zo ver weg en dat vindt ze stom
Ik wil de sheltie pup van Habibi.
En Roodkapje-puppy ook.
Ayla past hier ook wel bij denk ik.
En Echo.
Saartje van Suzanne ook.
En...
Neen. Ik zit vol.
Vergeef me de forumnamen, heb het nog niet helemaal helder of ze hier dezelfde naam hebben en of ze hier überhaupt al lid zijn
Xavi van mal
Manu van manuma
Zinzi van Linda
Dora van zinodo
Ik zit te grinneken bij dit topic...och niemand kent Mo en ik ken niemand dus wij zijn nog "veilig"..echter heeft Mo-yi haar logeerkoffertje al ingepakt en dr Fantje wordt erin gegooid...WTF waar ga jij heen?...logeren bij angelique en dr knappe roedel..kom wel weer thuis hoor maar blijf maar niet wakker..
joe...
Tiny schreef: ↑16 sep 2021, 17:46
Sissy en Impey van Angelique. Zag dat er al kapers op de kust waren maar ik had al een nummertje voor Impey getrokken.
Xavi van mal
Manu van manuma
Zinzi van Linda
Dora van zinodo
joe...
Ik sta te wachten op het station.....
we zitten nog in discussie..ik gun het haar van harte maar kan dr niet missen..vindt ze stom...mja..ik heb voor de zekerheid mn deuren op slot gedraaid..mocht ik haar komende gaen ineens kwijt zijn dan bel ik jou..ze heeft zo dr eigen willetje
joe...
Ik sta te wachten op het station.....
we zitten nog in discussie..ik gun het haar van harte maar kan dr niet missen..vindt ze stom...mja..ik heb voor de zekerheid mn deuren op slot gedraaid..mocht ik haar komende gaen ineens kwijt zijn dan bel ik jou..ze heeft zo dr eigen willetje
Sissy en Impey van Angelique. Zag dat er al kapers op de kust waren maar ik had al een nummertje voor Impey getrokken.
En ik zou wel een van Nanna haar honden willen.
Neem Impey maar...die heeft nog wat langer....
Nee nee, ik wil Sissy en Impey al
"Sweet as sugar, hard as ice. Hurt me once and i'll kill you twice."
En ik zou wel een van Nanna haar honden willen.
Neem Impey maar...die heeft nog wat langer....
Nee nee, ik wil Sissy en Impey al
Sorry maar ze mag bij mij mee naar bed en daar is ze gek op
Oeh... Mojo van Kelperuaantjes, Sissy en Streampie van Angelique en ach doe Impey er dan gelijk maar bij en ik wil weleens een wartje van Inge O proberen.
malinois schreef: ↑16 sep 2021, 23:16
en ik wil weleens een wartje van Inge O proberen.
Zou een puur herdermens als jij wel eens dik kunnen tegenvallen vrees ik .
Hahaha, dat zou zomaar kunnen! Ik heb nu een Hovawart in training. Zegt de eigenaar: dat zal je wel gewoon zijn, die types, aangezien jij Mechelaars hebt. Ehhh, nee . Ik lach me kapot met die hond .
malinois schreef: ↑16 sep 2021, 23:16
en ik wil weleens een wartje van Inge O proberen.
Hahaha, dat zou zomaar kunnen! Ik heb nu een Hovawart in training. Zegt de eigenaar: dat zal je wel gewoon zijn, die types, aangezien jij Mechelaars hebt. Ehhh, nee . Ik lach me kapot met die hond .
Nee, is in geen velden of wegen te vergelijken met een Mechel . Is die Hovawart er voor zwemtraining?
Nee, is in geen velden of wegen te vergelijken met een Mechel . Is die Hovawart er voor zwemtraining?
Ik wil een Zus. Dat lijkt me een gezellig, leuk hondje.
Maar ik heb ook nog Saar van Suzanne, Flora van pioenroos en Iza en Billie (alleen ben ik even de forumnamen van de mensen waar ze bij horen kwijt) op mijn lijstje staan. En Sofi natuurlijk, die vind ik ook echt zo schattig.