Met het wegvallen van Bros, is Yorgos nu aan het huilen en blaffen als wij weg zijn.
vanavond gaan we zijn bench naast die van Drazey zetten, Yorgos zijn bench stond altijd naast die van Bros.
Nu staat die van Drazey aan de ene kant van de kamer. (is nogal een flinke bench) en die van Yorgos staat er bijna tegenover.
Ze kunnen elkaar dus gewoon zien en horen.
Maar zou dit gedrag nou verlatingsangst zijn of het missen van Bros?
Verder doet hij eigenlijk niets anders dan anders, alleen als wij zijn werken.
verlatingsangst?
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: verlatingsangst?
Ik weet niet of je het meteen al onder verlatingsangst kunt scharen maar hij heeft duidelijk moeite met de veranderingen (wegvallen van z'n roedelgenoot en wellicht jullie verdriet). Kun je het even een stap terug doen en het weer opbouwen voor hem?
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Drazic
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Griffon Bruxellois GriffonxPatterdale
Voor vandaag hebben wij zijn bench naast die van Drazey gezet, misschien dat het helpt.
Man is vandaag vroeg thuis, ik moet heel de dag werken.
Dus vandaag is het even afwachten wat hij gaat doen.
Ik ben bij de buren geweest en de situatie uitgelegd, gelukkig hebben de buren er alle begrip voor.
En begrijpen dat dit een tijdje nodig heeft, over hun hoef ik mij geen zorgen te maken.
Het vreemde ervan is dat Yorgos eigenlijk het makkelijkste hondje is dat wij hebben.
Brosje regeerde het huishouden, zijn wil was wet.
Drazey is een ongecontroleerde losse flodder die heeft overal poep aan.
Yorgos draaide er tussen in gewoon mee, nu ik het zo lees mist hij waarschijnlijk de stabiele factor.
Aan ons verdriet kan ik nu nog even niets veranderen, maar ik denk nu inderdaad een stap terug doen en voor Yorgos een nieuwe plek in de roedel geven.
Dank voor de antwoorden.
Man is vandaag vroeg thuis, ik moet heel de dag werken.
Dus vandaag is het even afwachten wat hij gaat doen.
Ik ben bij de buren geweest en de situatie uitgelegd, gelukkig hebben de buren er alle begrip voor.
En begrijpen dat dit een tijdje nodig heeft, over hun hoef ik mij geen zorgen te maken.
Het vreemde ervan is dat Yorgos eigenlijk het makkelijkste hondje is dat wij hebben.
Brosje regeerde het huishouden, zijn wil was wet.
Drazey is een ongecontroleerde losse flodder die heeft overal poep aan.
Yorgos draaide er tussen in gewoon mee, nu ik het zo lees mist hij waarschijnlijk de stabiele factor.
Aan ons verdriet kan ik nu nog even niets veranderen, maar ik denk nu inderdaad een stap terug doen en voor Yorgos een nieuwe plek in de roedel geven.
Dank voor de antwoorden.
- Drazic
- Posts in topic: 3
- Welke: Griffon Bruxellois GriffonxPatterdale
Het was een goed idee om de benches naast elkaar te zetten heel de morgen nog niet gehoord!
- Alfilillo
- Posts in topic: 1
- Welke: Podenco en kruising
Wat fijn!
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Dat is heel fijn.
OS met dank aan Hakunamatata