Bindi pupjes - de laatste vliegt zaterdag uit
Re: Bindi pupjes!
Jaaaaaaaa
Ik vind het zo'n mooie combi
En als er maar in ieder geval 1 reu bij zit...
Ik vind het zo'n mooie combi
En als er maar in ieder geval 1 reu bij zit...
- Zamunda
- Posts in topic: 17
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuk!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- kloesje
- Posts in topic: 99
- Welke: Australian kelpies
Jaaa!!
En in ieder geval 1 dame
Daar gaan we hard voor duimen
Voor de andere mensen op de lijst hoop ik wel op wat meer pupjes dan 2
Ze is al steeds meer aan het poetsen, ze word met regelmaat door de heren gecheckt, ze doet kleinere plasjes, dus het zal de komende 4 weken wel gaan gebeuren... al weet je met Bindi nooit
Oh de foto's gemist. Mooi stel! Zo anders maar toch ook weer niet. Ben erg benieuwd naar de puppies, maar eerst maar eens loops worden.
Enig idee wat je kan verwachten aan kleur ogen? licht en donker of een mengeling van de twee?
- kloesje
De ouders van Bindi hebben donkere ogen, de ogen aan de kant van Ivailo zijn ook donker. Daarop ook goed gelet.
De ogen horen passend te zijn bij de vachtkleur, dat is dus bij Bindi niet helemaal goed gegaan. Ook al heb ik liefhebbers voor lichte ogen op de lijst staan, ze weten ook dat het niet mijn doel is dit door te fokken.
Gaaf hoor! Ik vind Bindi zo mooi! Een kelpie+ en die ogen vind ik prachtig
Heel veel succes gewenst!
Heel veel succes gewenst!
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: Border Collies
Mooie stel om samen te zien! Hoop dat je haar snel loops kunt kijken!
- kloesje
Ik doe mijn best hahahaJml schreef:Mooie stel om samen te zien! Hoop dat je haar snel loops kunt kijken!
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Bindi is zo’n mooie teef Leuk dat er twee op het forum blijven! Ik wil zo’n pup wel heel graag volgen!
- kloesje
En dan loopt het niet zoals je hoopt...
Bindi is al enige tijd loops en afgelopen weekend op haar hoogtepunt (ik heb Timber thuis rond lopen die dit aangeeft).
Dus zaterdag naar de reu, mooie chemie tussen de honden en ze gingen al snel over op dekken. Alleen kwam de reu er niet in, zette niet door, dus koppeling bleef uit. Het kon zijn dat Bindi nog net niet ver genoeg was, het is niet de eerste dekking van deze reu.
In de avond heeft de reu pijnklachten, onduidelijk wat er aan de hand is. Hij krijgt pijnstilling en we besluiten dat we op zondag nog een poging doen met een dierenarts erbij. Die heeft beide honden gecontroleerd en beide honden zijn goed.
Wederom lukt een dekking niet, hij zet niet door, komt er niet ver genoeg in.
Dierenarts besluit de reu af te nemen, om na te gaan of er mogelijk toch problemen bij hem zijn. Bij het afnemen begint hij te gillen bij de zaadlozing, hij trekt zich ook direct terug. Het voorvocht bevat bloed en er was nauwelijks sperma.
Gezien alle klachten hebben we besloten om deze combi niet te gaan doen
Een droom welke in duigen valt, iets waar je maanden naar uit gekeken hebt, samen met de eigenaar van de reu naar hebt toegeleefd, het zou zijn laatste nestje worden.
Gezien Bindi echt wel goed op haar hoogtepunt was, had ik niet heel veel tijd om voor plan B te gaan.. maar die had ik niet.
Samen met bevriende fokkers gekeken naar opties welke nog enigszins in de buurt wonen en niet verwant zijn. Dit waren 3 reuen... 1 reu welke mij niet bekoord, maar ook nog nooit een hartonderzoek had gehad, 1 reu welke helaas niet beschikbaar was en reu nummer 3 heeft al meerdere nestjes.
De testen van nummer 3 zijn recent verlopen, worden herhaald in december ivm deze dekking (juni nog wel een verkort hartonderzoek gehad). De combinatie voldoet aan de eisen van de RvB. Zondag is er een geslaagde dekking geweest, nu afwachten.
Wanneer ze drachtig blijkt, zal ik de combi hier voorstellen (geïnteresseerden voor een pup zijn uiteraard ingelicht )
Bindi is al enige tijd loops en afgelopen weekend op haar hoogtepunt (ik heb Timber thuis rond lopen die dit aangeeft).
Dus zaterdag naar de reu, mooie chemie tussen de honden en ze gingen al snel over op dekken. Alleen kwam de reu er niet in, zette niet door, dus koppeling bleef uit. Het kon zijn dat Bindi nog net niet ver genoeg was, het is niet de eerste dekking van deze reu.
In de avond heeft de reu pijnklachten, onduidelijk wat er aan de hand is. Hij krijgt pijnstilling en we besluiten dat we op zondag nog een poging doen met een dierenarts erbij. Die heeft beide honden gecontroleerd en beide honden zijn goed.
Wederom lukt een dekking niet, hij zet niet door, komt er niet ver genoeg in.
Dierenarts besluit de reu af te nemen, om na te gaan of er mogelijk toch problemen bij hem zijn. Bij het afnemen begint hij te gillen bij de zaadlozing, hij trekt zich ook direct terug. Het voorvocht bevat bloed en er was nauwelijks sperma.
Gezien alle klachten hebben we besloten om deze combi niet te gaan doen
Een droom welke in duigen valt, iets waar je maanden naar uit gekeken hebt, samen met de eigenaar van de reu naar hebt toegeleefd, het zou zijn laatste nestje worden.
Gezien Bindi echt wel goed op haar hoogtepunt was, had ik niet heel veel tijd om voor plan B te gaan.. maar die had ik niet.
Samen met bevriende fokkers gekeken naar opties welke nog enigszins in de buurt wonen en niet verwant zijn. Dit waren 3 reuen... 1 reu welke mij niet bekoord, maar ook nog nooit een hartonderzoek had gehad, 1 reu welke helaas niet beschikbaar was en reu nummer 3 heeft al meerdere nestjes.
De testen van nummer 3 zijn recent verlopen, worden herhaald in december ivm deze dekking (juni nog wel een verkort hartonderzoek gehad). De combinatie voldoet aan de eisen van de RvB. Zondag is er een geslaagde dekking geweest, nu afwachten.
Wanneer ze drachtig blijkt, zal ik de combi hier voorstellen (geïnteresseerden voor een pup zijn uiteraard ingelicht )
-
- Posts in topic: 17
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat jammer zeg dat het zo moest lopen. Hoe gaat het met de reu? Is er een oorzaak gevonden?
Gelukkig toch nog een reu gevonden, duimen dat ze heeft opgenomen
- kloesje
Hij wordt deze week onderzocht, ze denken een ontsteking van de prostaat.Mizzsylver schreef: ↑30 nov 2021, 11:11 Wat jammer zeg dat het zo moest lopen. Hoe gaat het met de reu? Is er een oorzaak gevonden?
Wat een domper, ook sneu voor de reu eigenaar, hopelijk knapt de reu wel weer goed op.
Nou duimen dat er toch pupjes komen, ook al loopt het allemaal anders
Nou duimen dat er toch pupjes komen, ook al loopt het allemaal anders
Wat een domper voor jullie, maar ook voor de reu eigenaar. Hopelijk knapt hij weer goed op en hebben jullie straks een prachtig nestje Bindi-kinders liggen
- Gudrun
- Posts in topic: 9
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Stom dat het zo moet gaan.
Maar hopelijk geneest de reu voorspoedig en heb je toch nog leuke Bindi pupjes binnenkort!
Maar hopelijk geneest de reu voorspoedig en heb je toch nog leuke Bindi pupjes binnenkort!
Ach, wat sneu voor de reu en jammer dat het zo gegaan is. Ook niet leuk voor de reu eigenaar want die had zich natuurlijk ook verheugd op nog een laatste nestje. Hopelijk is er niks ernstig aan de hand. De uitslag is dus nog even afwachten...
Fijn dat je toch nog last minute een andere reu hebt gevonden. Hopelijk is de dekking succesvol geweest en zijn er puppies in de maak!
Soms lopen dingen zo anders dan dat je het gehoopt of gedacht had... altijd spannend met die paar dekrijpe dagen van een teef.
Op naar de voorpret van een leuk nestje Bindi pups!
Fijn dat je toch nog last minute een andere reu hebt gevonden. Hopelijk is de dekking succesvol geweest en zijn er puppies in de maak!
Soms lopen dingen zo anders dan dat je het gehoopt of gedacht had... altijd spannend met die paar dekrijpe dagen van een teef.
Op naar de voorpret van een leuk nestje Bindi pups!
Oh wat balen zeg! wat een domper. Wat goed dat je toch nog andere opties had. Duimen draaien voor een geslaagd nestje
- Vicky
- Posts in topic: 6
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Jammer dat het met de 1e reu niet lukte. Gelukkig had je nog een geschikte gevonden. Ik hoop dat de dekking geslaagd is en dat er mooie pupsels van komen.
Bo en de honden
- Johnny Jones
- Posts in topic: 5
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Wat zielig voor de reu.. en natuurlijk hartstikke balen voor jou. Hopelijk is het met de andere reu wel gelukt. Heb je een foto van hem?
Wat jammer het was een mooie combi. Hopelijk valt het mee voor de reu en nu maar duimen op veel puppy’s
Ach, wat jammer. Ook voor de eigenaar van de reu.
Maar als alles goed gaat wel puppies aantocht. Leuk vooruitzicht!
Maar als alles goed gaat wel puppies aantocht. Leuk vooruitzicht!
- kloesje
Ja die heb ik, na de echo plaats ik allesJohnny Jones schreef:Wat zielig voor de reu.. en natuurlijk hartstikke balen voor jou. Hopelijk is het met de andere reu wel gelukt. Heb je een foto van hem?
Mocht ze niet hebben opgenomen, dan is het ook niet aan de orde.
Ik heb in het begin best vaak geswitched van reu om diverse redenen, dat ik het nu even laat voor wat het is.. als ze drachtig is, dan zet ik het wel openbaar
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
- HillieS
- Posts in topic: 15
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat sneu dat t met de geplande reu niet lukte. Hopelijk is hij snel weer in orde!
En duimen draaien uiteraard dat van de dekking van zondag tot pupjes komen!
En duimen draaien uiteraard dat van de dekking van zondag tot pupjes komen!
- Gretha
- Posts in topic: 7
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Hè shit, wat jammer dat plan A niet lukte.
Nu maar duimen dat ze drachtig is en dat het met de reu allemaal mee blijkt te vallen.
Nu maar duimen dat ze drachtig is en dat het met de reu allemaal mee blijkt te vallen.