Bindi pupjes - de laatste vliegt zaterdag uit
- Yvette
- Posts in topic: 12
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Re: Bindi pupjes!
Jammer zeg, gelukkig heb je iets anders kunnen vinden en regelen, ik zal duimen dat ze een prachtig nestje puppies krijgt
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
Wat een spannende dagen moeten dat zijn geweest. Gelukkig toch een geschikte reu op het laatste moment gevonden. Duimen dat het gelukt is. Bindi is toch een zusje van Sneaker?
- Zamunda
- Posts in topic: 17
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Jeetje, dat verwacht je ook niet zeg. Wat een stress om dan op zo'n korte termijn nog een andere reu te vinden waar je tevreden over bent, die je als combi met Bindi geschikt vindt en waarvan de eigenaar het dan ook nog op dat moment ziet zitten.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- kloesje
- Posts in topic: 99
- Welke: Australian kelpies
Ja klopt ze is het zusje van Sneaker
Het was echt een enorm gestress en veel kilometers om last minute nog iets te regelen. In 1 weekend ruim 750km gereden, nu hopen op pupjes straks
- Inge O
- Posts in topic: 10
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ik heb ook één keer zoiets gehad (2 reuen na elkaar die niet dekten, de 3e zat binnen de 5 seconden vast dus het lag niet aan mijn teef ) en goede moed : daar zijn toen dertien puppen uitgekomen .
- kloesje
Ja deze reu liet er geen gras over groeien, dat vond Bindi niet zo tof, hij moest ff rustig aan doen Na de eerste dekking hebben ze heerlijk gespeeld en besloten ze zelf nog een keer te gaan dekken. Dus het zat wel goed tussen hun.
En ja, ik heb ook getwijfeld of het aan Bindi lag, maar dat bleek (gelukkig) niet het geval. Ik hoop alleen niet op 13 puppen
Oh jeetje zeg wat een achterbaan dan ineens! Wat fijn dat het toch nog gelukt is (en dat het niet aan Bindi lag). Nu voor mooie pups!
Maar dan is de kans op een reu in 't nest wel heul grootkloesje schreef: ↑01 dec 2021, 09:48Ja deze reu liet er geen gras over groeien, dat vond Bindi niet zo tof, hij moest ff rustig aan doen Na de eerste dekking hebben ze heerlijk gespeeld en besloten ze zelf nog een keer te gaan dekken. Dus het zat wel goed tussen hun.
En ja, ik heb ook getwijfeld of het aan Bindi lag, maar dat bleek (gelukkig) niet het geval. Ik hoop alleen niet op 13 puppen
- kloesje
Nog een weekje en dan de echo... het wordt nu wel spannend
Let niet op het zand, de tuin staat op zijn kop momenteel...
En dit is de aanstaande papa:
Co
Let niet op het zand, de tuin staat op zijn kop momenteel...
En dit is de aanstaande papa:
Co
Laatst gewijzigd door kloesje op 20 dec 2021, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- kloesje
Ja ze heeft de hele dag HONGER!! Haar tepels zijn groter en de melklijsten zijn iets voller.
Dus ze is schijndrachtig of drachtig
Spannend! Ik duim hard mee voor een buik vol puppies
- HillieS
- Posts in topic: 15
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Mooie reu! En spannend zeg!
Die buik Nu maar duimen dat de echo bevestigt dat ze drachtig is.
Mooie papa ook!
Mooie papa ook!
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Knappe papa! Kan hij ook bruin geven?
Ze ziet er wel al drachtig uit
Ik denk wel een drachtig buikje te zien. Spannend hoor en leuke reu
Spannend! Dat zit vast goed
Wat een lieve zachte blik heeft Co
Wat een lieve zachte blik heeft Co
Spannend!
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Mooie blik heeft de reu.
OS met dank aan Hakunamatata
- Gretha
- Posts in topic: 7
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Zo spannend en inderdaad, wat een lieve uitstraling heeft pa.
- kloesje
Ja zowel Bindi als hij kunnen bruine/rode pups geven, dus met een beetje geluk hebben we 2 kleuren pupjesMizzsylver schreef: ↑20 dec 2021, 17:29 Knappe papa! Kan hij ook bruin geven?
Ja zijn blik is ook wat me zo aanspreekt, naast zijn geweldige karakter. Een clown, open en vriendelijk, een echte knuffelkelpie
Ik heb hem al gevolgd sinds hij geïmporteerd is vanuit Australië en ik ben de eigenaar dan ook dankbaar dat ik last minute hem kon gebruiken.
Zijn gezondheidsonderzoeken waren alleen recent verlopen, die zijn vorige week ge-update en hij is wederom vrij bevonden van erfelijke hart en oog aandoeningen. We deden deze check voor de extra zekerheid, gelukkig werd alles als gezond bevestigd, zoals we ook verwacht hadden.
Ik ben @Ybbihs al met regelmaat aan het spammen, met mogelijke stamboomnamen en foto's van Bindi
Vandaag heb ik haar gewogen, 3 weken en 2 dagen na de dekking en ze is 600 gram aangekomen sindsdien. En we letten echt op met eten geven en beperken niets in haar beweging. Ook al wil ze sinds deze week het liefst in de ochtend direct na poepen en plassen naar huis... ETEN!!! Mutsie
De rest die ik niet gequote of getagged heb, bedankt voor de lieve woorden. En duimen jullie met mij mee