Van 1 naar 2 honden.. en terug naar 1
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: Van 1 naar 2 honden
Nah wat een leukerd! Daar is Maya heel blij mee zo te zien
- Gretha
- Posts in topic: 3
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Wat gezellig!
Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst
Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst
- Vicky
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Wat een enig beessie en wat fijn dat e meteen al zoveel plezier hebben samen! Is toch ook geweldig om zo'n grote vriendin te hebben!
Bo en de honden
Super leuk dat je dit gedaan hebt. Erg leuk hondje. Ik vind zo kort juist leuk. Best een mooi hondje ook en dat kun je zo tenminste zien
- Ipanema
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat een leuke aanwinst Fijn dat ze zo goed overeen komen.
Dank jullie!!
@marc, ja Maya was er ook wel aan toe hoor. En Lexi is inderdaad mooi om te zien. Maar haar karakter is nog mooier.
Ze kiest uiteindelijk voor mij (ipv Maya) als we buiten zijn. Ze slaapt in een benchje op mijn bed naast mijn hoofdkussen. En dan zo de hele nacht door a 9u.
Ze kauwt nergens aan, is zindelijk als je een beetje oplet, ze luistert al naar haar naam (ze heette eerst lucky), draait al goed mee met mijn routine en doet niks op Kitty.
Belachelijk hoe goed het gaat
@marc, ja Maya was er ook wel aan toe hoor. En Lexi is inderdaad mooi om te zien. Maar haar karakter is nog mooier.
Ze kiest uiteindelijk voor mij (ipv Maya) als we buiten zijn. Ze slaapt in een benchje op mijn bed naast mijn hoofdkussen. En dan zo de hele nacht door a 9u.
Ze kauwt nergens aan, is zindelijk als je een beetje oplet, ze luistert al naar haar naam (ze heette eerst lucky), draait al goed mee met mijn routine en doet niks op Kitty.
Belachelijk hoe goed het gaat
Wat een dotje! Gefeliciteerd!
Wat een leukerd!
Twee honden is zoveel leuker dan eentje, heel veel plezier ermee
Twee honden is zoveel leuker dan eentje, heel veel plezier ermee
Ik kan sommige aziaten nog wel waarderen, laapse aso's niet.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je liever zo'n dwars stuk chagrijn hebt dan een havanezer. Of een open en vrolijk mixje. Pluspunten dus
Is een Lhasa echt een stuk chagarijn dan? Naja Lexi is geen Lhasa toch? Ivm de merle?
Ze is in ieder geval nú vrolijk, open ,speels en vriendelijk
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Kijk Maya toch tevreden zijn met haar nieuwe vriendin.
Ja of niet dan! Ik vind dat zo leuk
En Lexi draait al zo goed mee. De nachten slaapt ze volledig door, ook al ga ikzelf naar de wc. Als ik de kliko op moet halen oid. kan ze gewoon in de woonkamer blijven zonder zenuwachtigheid of gepiep oid. Het gaat allemaal machtig goed.
En Lexi draait al zo goed mee. De nachten slaapt ze volledig door, ook al ga ikzelf naar de wc. Als ik de kliko op moet halen oid. kan ze gewoon in de woonkamer blijven zonder zenuwachtigheid of gepiep oid. Het gaat allemaal machtig goed.
- ellen en de birmanen
wat een leukerd. heel veel plezier met het meisje.
ik heb ooit een echte llhasa gehad en dat was echt een stuk venijn. meneer's wil was wet, dacht hij.
17 jaar oud geworden.
ik heb ooit een echte llhasa gehad en dat was echt een stuk venijn. meneer's wil was wet, dacht hij.
17 jaar oud geworden.
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
ellen en de birmanen schreef: ↑05 dec 2021, 10:11 ik heb ooit een echte llhasa gehad en dat was echt een stuk venijn. meneer's wil was wet, dacht hij.
17 jaar oud geworden.
- Zamunda
- Posts in topic: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat onwijs leuk! Ze is echt een schot in de roos zeg, zoals ze met Maya en zelfs met Kitty is . En dan moest ze weg omdat ze te druk was .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- ellen en de birmanen
je weet wat ze zeggen "de goeien gaan als eerst" hij was een knappe hond maar een erg dwingend karaktertje en absoluut geen vrolijkerd. wij hebben hem niet zolang gehad. hij kwam in het asiel terecht als gevonden, toen was hij al 12 jaar. gechipt met een chip van de raad van beheer dus stamboom hond. volgens de fokker was de hond met 10 weken overleden. niet dus, eigenaar niet te achterhalen, kwijnde weg in het asiel is zo bij ons gekomen. meneer bliefde geen brokjes, wilde dus blikvoer en de week erop geen blikvoer maar brokjes. hij heeft 5 jaar bij ons gewoond en ach je leert leven met zo'n hondLothian schreef: ↑05 dec 2021, 10:53ellen en de birmanen schreef: ↑05 dec 2021, 10:11 ik heb ooit een echte llhasa gehad en dat was echt een stuk venijn. meneer's wil was wet, dacht hij.
17 jaar oud geworden.
Dat is toch wel het leukste speelgoed wat je voor Maya kon kopen