Smous in the house Bertus
Re: Smous in the house Bertus
Damn, wat is hij gegroeid!
Ik vind hem echt zo leuk!
Zijn vader is trouwens erg knap, mooie stoere kop ook.
Ik vind hem echt zo leuk!
Zijn vader is trouwens erg knap, mooie stoere kop ook.
Het is zo’n leuk en lekker ding
- Ipanema
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Hij amuseert zich wel lekker alleen !
- Zamunda
- Posts in topic: 71
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat is ie lekker bezig .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Vandaag is hij alweer 4 maanden uit zijn eerste halsbandje gegroeid en uit zijn eerste mandje ,uit zijn eerste speelgoed en verder ben ik heel benieuwd hoe groot hij uiteindelijk gaat worden. Ik heb zijn vader nooit ontmoet en moeder was wel erg klein vond ik
Gisteren heeft hij laten zien dat hij wel heel goed kan springen. Ik liep met Heavy voor het huis langs en wilde wat bij de voordeur oprapen. Bertus zag me voor het raam staan en sprong op het zitgedeelte in de bank en toen op de rugleuning zo de vensterbank in
Dochter en ik stonden allebei zo en Heavy stond zo
Hij wil overal bij zijn. Is ook gek op kinderen en als er kinderen op straat zijn wil hij daarheen en begint te gillen dus dan lopen we mooi de andere kant op
Verder gaat alles goed,bijna geen plasjes meer in huis . Hij eet nu elke dag een beetje KVV en dat verdraagt hij goed . Als ik wegga vind hij het nog steeds echt niet leuk gelukkig is dochter er om hem af te leiden. Vandaag ga ik hem eens een kong geven met wat vlees misschien verzacht dat de pijn van afscheid nemen
Hij past nog steeds op schoot
Gisteren heeft hij laten zien dat hij wel heel goed kan springen. Ik liep met Heavy voor het huis langs en wilde wat bij de voordeur oprapen. Bertus zag me voor het raam staan en sprong op het zitgedeelte in de bank en toen op de rugleuning zo de vensterbank in
Dochter en ik stonden allebei zo en Heavy stond zo
Hij wil overal bij zijn. Is ook gek op kinderen en als er kinderen op straat zijn wil hij daarheen en begint te gillen dus dan lopen we mooi de andere kant op
Verder gaat alles goed,bijna geen plasjes meer in huis . Hij eet nu elke dag een beetje KVV en dat verdraagt hij goed . Als ik wegga vind hij het nog steeds echt niet leuk gelukkig is dochter er om hem af te leiden. Vandaag ga ik hem eens een kong geven met wat vlees misschien verzacht dat de pijn van afscheid nemen
Hij past nog steeds op schoot
- Zamunda
Hahaha, met die croc .
- Hondenpoot
- Posts in topic: 9
Wat is hij aan het veranderen. Zijn kleuter-look is ie bijna kwijt :-P.
Vind hem erg leuk
Vind hem erg leuk
Wat heeft hij een mooie lange stelten
- Zamunda
Ik vind het ook juist prachtig.
Twee nestbroers en een nestzus zijn net schapendoezen. Echt wollebaaltjes. Ik ben zo benieuwd hoe die uitgroeien. Gisteren was er weer geen puppycursus. Maar toch een drukke dag. We moesten weer boodschappen doen. Vorige week had ik hem al in de bench gedaan maar dat ging toen niet goed dus nu uit de bench met dochter ons uitzwaaien
Dat ging iets beter. Maar toen ze hem later in de bench wilde stoppen omdat hij moe werd wilde hij dat niet. Toen maar lekker op schoot en toen we terugkwamen zat hij voor het raam naast de voordeur te wachten zoals Jip ook altijd deed
Hij heeft nog even met een Jack Russel gespeeld die net zo oud is als hem . Dat was echt zo leuk om te zien een heel lief en rustig pupje en Bertus was ook heel rustig aan het spelen,dat kan hij dus wel
Dat ging iets beter. Maar toen ze hem later in de bench wilde stoppen omdat hij moe werd wilde hij dat niet. Toen maar lekker op schoot en toen we terugkwamen zat hij voor het raam naast de voordeur te wachten zoals Jip ook altijd deed
Hij heeft nog even met een Jack Russel gespeeld die net zo oud is als hem . Dat was echt zo leuk om te zien een heel lief en rustig pupje en Bertus was ook heel rustig aan het spelen,dat kan hij dus wel
- Zamunda
Oh dat spelen is toch zo genieten hè, wat leuk met een even oude JR-pup, Bertus was wel een stukje hoger zeker?
- Zamunda
Hahaha .
We doen elke dag een snuffelwandeling en daar zie ik hem ook echt genieten . Ik weet nu een beetje de plekken te vinden waar weinig of geen poep ligt en herken steeds beter zijn gesnuffel als er iets eetbaars is en kan dat dan afkappen
En verder had ik nog een nieuwe grotere mand boven staan en vond het daar wel tijd voor maar daar reageerde hij heel wild op en werd meteen poging tot slopen gedaan dus meteen terug naar boven . Dan ga je maar in je speelgoedmand liggen volgens Bertus
Ik weet niet wat het was met die mand ,misschien de vulling? Jammer want tegen de tijd dat hij niet meer sloopt is hij eruit gegroeid dus die kan op marktplaats
En verder had ik nog een nieuwe grotere mand boven staan en vond het daar wel tijd voor maar daar reageerde hij heel wild op en werd meteen poging tot slopen gedaan dus meteen terug naar boven . Dan ga je maar in je speelgoedmand liggen volgens Bertus
Ik weet niet wat het was met die mand ,misschien de vulling? Jammer want tegen de tijd dat hij niet meer sloopt is hij eruit gegroeid dus die kan op marktplaats
- Zamunda
Haha, in dat mandje . Ik zie er niet echt kauwsporen aan, kluift ie er niet aan?
Oh fijn! Ik was gisteren weer eens in een centrum met Murf en man wat een troep op de grond allemaal en dan heb ik nog geluk dat hij er niet echt op gefocust is (maar wel af en toe iets in z'n bek neemt).
Dat groene speelgoedmandje is van hard plastic daar kluift hij ( nog) niet aan maar graaft er wel in. Dat grijze/witte mandje was even leuk net die seconde dat ik de foto maakte en toen vloog hij ermee door de kamer en begon er aan te trekken dus snel weg dat mandje had het niet overleefd anders hoor
- Zamunda
Ja die bedoelde ik, dat graven doet Murphy ook soms, zo leuk!Smoushond schreef: ↑05 dec 2021, 21:13 Dat groene speelgoedmandje is van hard plastic daar kluift hij ( nog) niet aan maar graaft er wel in. Dat grijze/witte mandje was even leuk net die seconde dat ik de foto maakte en toen vloog hij ermee door de kamer en begon er aan te trekken dus snel weg dat mandje had het niet overleefd anders hoor
Haha met mandje door de kamer heen gebeurt hier ook, liefst mandje ondersteboven en dan aan de onderkant sjorren die daar niet tegenkan .
Dit was beter maar toen zag ik ineens allemaal gaatjes in het verbed en dat eet hij dus opZamunda schreef: ↑05 dec 2021, 21:19Ja die bedoelde ik, dat graven doet Murphy ook soms, zo leuk!Smoushond schreef: ↑05 dec 2021, 21:13 Dat groene speelgoedmandje is van hard plastic daar kluift hij ( nog) niet aan maar graaft er wel in. Dat grijze/witte mandje was even leuk net die seconde dat ik de foto maakte en toen vloog hij ermee door de kamer en begon er aan te trekken dus snel weg dat mandje had het niet overleefd anders hoor
Haha met mandje door de kamer heen gebeurt hier ook, liefst mandje ondersteboven en dan aan de onderkant sjorren die daar niet tegenkan .
Even op zoek naar een stevig kussen
- Célie
- Posts in topic: 14
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik vind t mooi
Gisteren Bertus zijn schofthoogte opgemeten en ik kom uit op 40 cm. De Max is 42 voor een reu en in zijn familie zit een reu van 47 cm
Zijn vader is zonder haar 41cm . Nouja we zien wel. Het zou fijn zijn als er met dit nest gefokt kan worden vanwege het nieuwe bloed wat erin zit maar als hij te groot wordt is het jammer
Hij heeft nog genoeg broers en zussen gelukkig
Verder gaat het hier goed ,we wachten op de eerste sneeuw
Weggaan naar werk gaat prima met kong en dan krijg ik filmpjes van een slapende Bertus op schoot bij mijn dochter
Al dagen geen plas meer hoeven ruimen
Kortom genieten
Zijn vader is zonder haar 41cm . Nouja we zien wel. Het zou fijn zijn als er met dit nest gefokt kan worden vanwege het nieuwe bloed wat erin zit maar als hij te groot wordt is het jammer
Hij heeft nog genoeg broers en zussen gelukkig
Verder gaat het hier goed ,we wachten op de eerste sneeuw
Weggaan naar werk gaat prima met kong en dan krijg ik filmpjes van een slapende Bertus op schoot bij mijn dochter
Al dagen geen plas meer hoeven ruimen
Kortom genieten