Lothian schreef: ↑16 nov 2021, 06:49
dank voor al het werk steeds!
Het stomme is dat als ik een HL-pagina laad ik steeds een fractie van een seconde wel de snelle links zie, in een keurig balkje bovenaan de pagina, en dan lijkt de site te bedenken dat dat toch te krap is en verdwijnen ze weer. Terwijl ik dat liever zelf beslis, haha. Maar daar kunnen jullie volgens mij verder niet zoveel aan doen.
Veertje schreef: ↑16 nov 2021, 14:52
Bij mij zijn sommige topictitels net iets lichter blauw dan de rest. Zit daar een betekenis achter?
Haha ja. Dat zijn topics die je al geopend hebt deze sessie
Edit - weet niet of t per sessie is. Maar stel je opent een topic en gaat dan terug naar het topicoverzicht dan zie je zo wel waar je al op geklikt hebt
Bij mij zijn sommige topictitels net iets lichter blauw dan de rest. Zit daar een betekenis achter?
Haha ja. Dat zijn topics die je al geopend hebt deze sessie
Edit - weet niet of t per sessie is. Maar stel je opent een topic en gaat dan terug naar het topicoverzicht dan zie je zo wel waar je al op geklikt hebt
mijke schreef: ↑16 nov 2021, 15:35
Nou, ik kom net hier om te posten dat ik dus geen verschil zie Zowel op mobiel als op de computer niet? Precies even blauw hier allemaal.
Dat kan gewoon niet. Tenzij je denkt dat ze lichtblauw blijven als je ze ooit bezocht hebt, maar dat is niet zo
@mijke Ze worden pas lichtblauw wanneer er na dat je ze bezocht hebt een nieuw bericht in wordt geplaatst
Nou, ik kom net hier om te posten dat ik dus geen verschil zie Zowel op mobiel als op de computer niet? Precies even blauw hier allemaal.
Het is echt minimaal. Op mijn telefoon zie ik het beter dan op de laptop. Daar moest ik net even dubbel kijken voor ik hier een bericht ging plaatsen dat ik dingen zag en die er misschien helemaal niet waren
Wat een fijne aanpassingen zeg, bedankt.
Na een tijdje Green Style gebruikt te hebben, sinds vandaag toch over naar Dark, was even wennen, niet langer dan 10 minuten, maar is heerlijk rustig voor je ogen.
Dat kan gewoon niet. Tenzij je denkt dat ze lichtblauw blijven als je ze ooit bezocht hebt, maar dat is niet zo
Nou, het is toch zo Ter illustratie, bij dit screenshot heb ik het topic over Barrie al wel bekeken, maar het topic 'onder de voet gelopen' niet. Ik zie geen verschil.
Hier heb ik het topic 'onder de voet gelopen' al wel bekeken. Ik zie nog steeds geen verschil in kleur?
mijke schreef: ↑16 nov 2021, 15:35
Nou, het is toch zo Ter illustratie, bij dit screenshot heb ik het topic over Barrie al wel bekeken, maar het topic 'onder de voet gelopen' niet. Ik zie geen verschil.
Hier heb ik het topic 'onder de voet gelopen' al wel bekeken. Ik zie nog steeds geen verschil in kleur?
CTRL F5 doen? Dat moest ik van Sabine en had ik een (andere) verandering ineens wel.
Wolfsblut schreef: ↑26 nov 2021, 18:56
Kalibratieverzoek voor de page up en down pijltjes. Die lopen niet synchroon aan mijn handelingen. Bedankt.
Hoe bedoel je dit precies? Want hij staat in de rechteronderhoek 'vast'. Ik begrijp dat dat bij jou niet gebeurt? Of scrollen ze niet ver genoeg omhoog danwel omlaag?
Kalibratieverzoek voor de page up en down pijltjes. Die lopen niet synchroon aan mijn handelingen. Bedankt.
Hoe bedoel je dit precies? Want hij staat in de rechteronderhoek 'vast'. Ik begrijp dat dat bij jou niet gebeurt? Of scrollen ze niet ver genoeg omhoog danwel omlaag?
Dat komt omdat die mentions een losse toevoeging zijn, niet een standaard door phpbb ingebouwde notificatie. Kan wel eens kijken of het ergens aan is te passen