Wanneer eten?

Wanneer eten???

WANNEER! ETEN?!

Twee keer een topic op één dag is normaal gesproken niet zo mijn ding, maar ik kon dit toch niet laten. Froo weet precies wanneer het etenstijd is en dat laat ze je ook niet vergeten hoor.

22 centimeter en meestal toch minder subtiel dan een olifant. Het is een talent hoor.
Ze heeft inmiddels het avondeten verslonden en ligt op de bank te slapen.

Frootje schreef: 17 sep 2021, 17:56
Ze heeft inmiddels het avondeten verslonden en ligt op de bank te slapen.Voor vijf uur lag ze trouwens ook te slapen. Het is net alsof ze haar wekker ervoor zet of zo.
![]()

Het beruchte klokje.HillieS schreef: 17 sep 2021, 18:53![]()
Alsof je 't over Yara hebt... die kan ook klok kijken zeggen wij altijd.
Ze is erg leuk. Vindt ze zelf ook trouwens.
Nou inderdaad. Dat is wel echt onmogelijk met haar.

Haha Yara net zo. En inderdaad negeren, want 1x vroeger eten geven en je zit eraan vast

Vertel mij wat, haar oorspronkelijke etenstijd was om zeven uur. Ik had het niet echt door tot ik ineens telkens om vijf uur stond te voeren. Ik was goed afgericht.HillieS schreef: 17 sep 2021, 21:59
Haha Yara net zo. En inderdaad negeren, want 1x vroeger eten geven en je zit eraan vast![]()
Ja, elke verandering met de tijd is even doorbijten bij haar. Maar ik ben allang blij dat ze het alleen met eten heeft. Mowin heeft het met vroeg opstaan. Als de tijd verzet wordt maakt hij je ineens een uur vroeger wakker. Daar zou ik een veel groter probleem mee hebben.HillieS schreef: 17 sep 2021, 21:59 Heeft zij ook moeite als de klok verzet wordt en t een uur langer duurt?

Frootje schreef: 17 sep 2021, 22:56Vertel mij wat, haar oorspronkelijke etenstijd was om zeven uur. Ik had het niet echt door tot ik ineens telkens om vijf uur stond te voeren. Ik was goed afgericht.HillieS schreef: 17 sep 2021, 21:59
Haha Yara net zo. En inderdaad negeren, want 1x vroeger eten geven en je zit eraan vast![]()
Ja, elke verandering met de tijd is even doorbijten bij haar. Maar ik ben allang blij dat ze het alleen met eten heeft. Mowin heeft het met vroeg opstaan. Als de tijd verzet wordt maakt hij je ineens een uur vroeger wakker. Daar zou ik een veel groter probleem mee hebben.HillieS schreef: 17 sep 2021, 21:59 Heeft zij ook moeite als de klok verzet wordt en t een uur langer duurt?![]()

En zo'n frons geeft Yara me dus als ik niet al aan t aanrecht sta om 't vlees af te wegen om 17:00pioenroos schreef: 17 sep 2021, 23:03 Flora is ook zo van de klok. En mijn moeder vindt dat prettig helaas.
Flora logeert hier nu en dan word ik dus vanaf 10 uur aangekeken alsof ik weer een thuiswonende puber ben en mijn moeder me naar bed wil hebbenPrecíes dezelfde afkeurende frons!

Heeft ze duidelijk van je moeder geleerd dan ja.pioenroos schreef: 17 sep 2021, 23:03 Flora is ook zo van de klok. En mijn moeder vindt dat prettig helaas.
Flora logeert hier nu en dan word ik dus vanaf 10 uur aangekeken alsof ik weer een thuiswonende puber ben en mijn moeder me naar bed wil hebbenPrecíes dezelfde afkeurende frons!
Froo fronst niet. Ze gaat in stokstaartjespositie en dan gaat ze knorren. Echt een knorgeluid dat ze heel bewust maakt om je aandacht te trekken. Het is stiekem soms wel irritant maar ook stom schattig. Ze stopt wel als je haar een keer terechtwijst, ze is leuk maar gelukkig snapt ze ook wanneer ze niet leuk is.HillieS schreef: 17 sep 2021, 23:05 En zo'n frons geeft Yara me dus als ik niet al aan t aanrecht sta om 't vlees af te wegen om 17:00