Frootje schreef: ↑17 sep 2021, 14:59
Ik wil een Zus. Dat lijkt me een gezellig, leuk hondje.
In haar eentje iets te gezellig. Ze ligt nu bij mij boven omdat ze dekrijp is.
Iedere seconde dat haar buik niet wordt geaaid, ligt ze intens te lijden en te zuchten
lucie schreef: ↑17 sep 2021, 18:06
Mijn andere honden wil trouwens ook niemand hebben
Wel dus. Die kleine, Liza? Die wil ik.
je hebt helemaal gelijk; iedereen zou volgens mij wel een Liza willen hebben. Pittig zonder door te slaan, een terrier maar baasgericht, en een ongelofelijke knuffelkont. Ze gaat hier nooit weg, dat begrijp je, en met Froo is misschien ook niet de ideale combi , maar ik breek graag een lans voor de Bodeguero
stellamay schreef: ↑17 sep 2021, 16:58
Ik zou graag een hond willen hebben die met smaak eet. En niet er opeens mee kapt, om dan een week niet te eten. Maak niet uit welke, ze zijn hier allemaal leuk
Yara voelt zich aangesproken en vraagt al of ze bij jou dan wél de hele dag door eten krijgt, hier namelijk maar gewoon saai 2 maaltijden per dag
Ze at een uur voor ze ging bevallen nog een volle bak kvv én die van haar tante leeg
lucie schreef: ↑17 sep 2021, 19:17
je hebt helemaal gelijk; iedereen zou volgens mij wel een Liza willen hebben. Pittig zonder door te slaan, een terrier maar baasgericht, en een ongelofelijke knuffelkont. Ze gaat hier nooit weg, dat begrijp je, en met Froo is misschien ook niet de ideale combi , maar ik breek graag een lans voor de Bodeguero
Ja, dat gaat inderdaad totaal niet met Froo. Daar moet geen terriër bij, dan word ik gek. Maar Liza is wel erg leuk om in stilte bij te zwijmelen.
Dagmar schreef: ↑17 sep 2021, 18:22
In haar eentje iets te gezellig. Ze ligt nu bij mij boven omdat ze dekrijp is.
Iedere seconde dat haar buik niet wordt geaaid, ligt ze intens te lijden en te zuchten
Ik zou graag een hond willen hebben die met smaak eet. En niet er opeens mee kapt, om dan een week niet te eten. Maak niet uit welke, ze zijn hier allemaal leuk
Yara voelt zich aangesproken en vraagt al of ze bij jou dan wél de hele dag door eten krijgt, hier namelijk maar gewoon saai 2 maaltijden per dag
Ze at een uur voor ze ging bevallen nog een volle bak kvv én die van haar tante leeg
Aan de antwoorden te zien zouden ze hier binnen een week weer naar buiten gerold kunnen worden er is hier een overvloed van eten in huis, en dat ding met die lange neus van mij eet er niks van. Honden van kennissen en vriendinnen hebben altijd geluk, want ik schuif alles wat hij niet lust door. Ik kreeg vanmiddag nog de snerende opmerking "zo, die mag je ook wel eens te eten geven".
Aan de antwoorden te zien zouden ze hier binnen een week weer naar buiten gerold kunnen worden er is hier een overvloed van eten in huis, en dat ding met die lange neus van mij eet er niks van. Honden van kennissen en vriendinnen hebben altijd geluk, want ik schuif alles wat hij niet lust door. Ik kreeg vanmiddag nog de snerende opmerking "zo, die mag je ook wel eens te eten geven".
En wat een rotopmerking. Hopelijk kom je nog achter hét juiste lekkers!
Nova eet alles Onze prullenbak
"Sweet as sugar, hard as ice. Hurt me once and i'll kill you twice."
Ook Mitzi zou zich hebben aangemeld. Die at pillen als snoepjes, ging er braaf voor gaan zitten. In veel andere opzichten was ze een stuk lastiger trouwens.
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix & Thorin de västgötaspets
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019
stellamay schreef: ↑17 sep 2021, 20:24
Ja, geeft altijd gezeik. Ik heb jarenlang (te) magere honden gehad en nu hebben ze allemaal wat reserve. Maar dat vindt iedereen normaal
De poolhondmixen zijn wel slechte eters geweest, daar zijn ze helemaal overheen.
Overigens wil ik best een västgötaspets van iemand jatten maar die zaten al amper op HF. Verder zou ik best wat honden van hier willen lenen, gezellig.
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix & Thorin de västgötaspets
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019
Arlo lijkt me ook zo'n heerlijke druif . Streepje Xanu zou ik wel puur voor de mooi willen (qua karakter is hij vast veel teveel voor mij ). Een Boosje en een Wartje voor later.
Man wil Tess en Ayla. Hij heeft geluk want de helft van zijn wens komt uit .
Mellow schreef: ↑17 sep 2021, 18:08
Ik vergeet er 1.
Wilempje van Zamunda, die wil ik ook
Ah
Ze eten hier allemaal met smaak maar met Lais heb je meteen een rupsje nooitgenoeg. En sla maar flinke kluiven in want alles is hap-slik-weg-en-of-je-niet-nog-iets-in-je-andere-hand-hebt .
Zamunda schreef: Streepje Xanu zou ik wel puur voor de mooi willen (qua karakter is hij vast veel teveel voor mij ).
Xanu is een heerlijke hond. Relaxt thuis maar staat klaar als je actie wilt. Ik denk dat t wel meevalt, als je duidelijk bent, kom je al een heel eind.
Zamunda schreef: ↑18 sep 2021, 08:12
Oh, heb je even?
Nomi
Mira
Mojo
Ren
Bliss
Arlo lijkt me ook zo'n heerlijke druif . Streepje Xanu zou ik wel puur voor de mooi willen (qua karakter is hij vast veel teveel voor mij ). Een Boosje en een Wartje voor later.
Man wil Tess en Ayla. Hij heeft geluk want de helft van zijn wens komt uit .
Mellow schreef: ↑17 sep 2021, 18:08
Ik vergeet er 1.
Wilempje van Zamunda, die wil ik ook
Ah
Ze eten hier allemaal met smaak maar met Lais heb je meteen een rupsje nooitgenoeg. En sla maar flinke kluiven in want alles is hap-slik-weg-en-of-je-niet-nog-iets-in-je-andere-hand-hebt .
Wanneer kan ik Tess komen brengen Volgens mij vindt ze dat reuze gezellig met jullie heren. Ik weet alleen niet of ze met Lais ook door een deur kan
Veertje schreef: ↑18 sep 2021, 10:18Wanneer kan ik Tess komen brengen Volgens mij vindt ze dat reuze gezellig met jullie heren. Ik weet alleen niet of ze met Lais ook door een deur kan
Ik denk dat het best kan met Lais, Lais is een trut maar zoekt nooit ruzie. Van alle opvangers en logees die hier zijn geweest (inclusief pittige Tisbee) is er maar eentje geweest waar het niet mee ging en dat was Willemijn (en Marjoleine gaf toen aan dat Willemijn vaker in dat soort situaties terecht kwam, soort overcompenseren vanuit onzekerheid begreep ik).
Maarreh, rond december lijkt me gezellig!
malinois schreef: ↑18 sep 2021, 09:36Xanu is een heerlijke hond. Relaxt thuis maar staat klaar als je actie wilt. Ik denk dat t wel meevalt, als je duidelijk bent, kom je al een heel eind.
Dat klinkt al prettig ja. De meeste MH hebben wel die typisch nerveuze herderenergie, drukke bewegingen met de kop enzo. Weet niet hoe Xanu daarin is, maar dat is niet mijn ding zeg maar . Maar hij is om je vingers bij af te likken!!!