Welke forumhond wil jij hebben?

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Dagmar
Posts in topic: 5

Re: Welke forumhond wil jij hebben?

Bericht door Dagmar »

Frootje schreef: 17 sep 2021, 14:59 Ik wil een Zus. Dat lijkt me een gezellig, leuk hondje. :mrgreen:
:lol: In haar eentje iets te gezellig. Ze ligt nu bij mij boven omdat ze dekrijp is.
Iedere seconde dat haar buik niet wordt geaaid, ligt ze intens te lijden en te zuchten :mrgreen:
Afbeelding
lucie
Posts in topic: 6
Honden: 5

Bericht door lucie »

Frootje schreef: 17 sep 2021, 18:14
lucie schreef: 17 sep 2021, 18:06 Mijn andere honden wil trouwens ook niemand hebben :mrgreen:
Wel dus. Die kleine, Liza? Die wil ik. :mrgreen:
je hebt helemaal gelijk; iedereen zou volgens mij wel een Liza willen hebben. Pittig zonder door te slaan, een terrier maar baasgericht, en een ongelofelijke knuffelkont. Ze gaat hier nooit weg, dat begrijp je, en met Froo is misschien ook niet de ideale combi :mrgreen: , maar ik breek graag een lans voor de Bodeguero :P
lucie
Posts in topic: 6

Bericht door lucie »

Sandra&co schreef: 17 sep 2021, 18:00
lucie schreef: 17 sep 2021, 17:23 Ik wist al wel dat niemand Maverick wilde hebben; hij is waarschijnlijk de minst populaire windhond van het forum :lol:
Ohhhh jawel hoor!!
weet wat je zegt, hij is niet voor niets zo ongewild :mrgreen:
Nee hoor, het is een geweldige hond, en wàànzinnig mooi, maar hij heeft zo z'n dingetjes :x
Célie
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Sandra&co schreef: 17 sep 2021, 18:00
lucie schreef: 17 sep 2021, 17:23 Ik wist al wel dat niemand Maverick wilde hebben; hij is waarschijnlijk de minst populaire windhond van het forum :lol:
Ohhhh jawel hoor!!
Dan neem ik Lancelot wel Afbeelding
HillieS
Posts in topic: 4
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

stellamay schreef: 17 sep 2021, 16:58 Ik zou graag een hond willen hebben die met smaak eet. En niet er opeens mee kapt, om dan een week niet te eten. Maak niet uit welke, ze zijn hier allemaal leuk 😍
Yara voelt zich aangesproken en vraagt al of ze bij jou dan wél de hele dag door eten krijgt, hier namelijk maar gewoon saai 2 maaltijden per dag :roll:
Ze at een uur voor ze ging bevallen nog een volle bak kvv én die van haar tante leeg 😂😂😂😂
Afbeelding
Frootje
Posts in topic: 8
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

lucie schreef: 17 sep 2021, 19:17 je hebt helemaal gelijk; iedereen zou volgens mij wel een Liza willen hebben. Pittig zonder door te slaan, een terrier maar baasgericht, en een ongelofelijke knuffelkont. Ze gaat hier nooit weg, dat begrijp je, en met Froo is misschien ook niet de ideale combi :mrgreen: , maar ik breek graag een lans voor de Bodeguero :P
Ja, dat gaat inderdaad totaal niet met Froo. Daar moet geen terriër bij, dan word ik gek. 😂 Maar Liza is wel erg leuk om in stilte bij te zwijmelen. 🥰

Dagmar schreef: 17 sep 2021, 18:22
:lol: In haar eentje iets te gezellig. Ze ligt nu bij mij boven omdat ze dekrijp is.
Iedere seconde dat haar buik niet wordt geaaid, ligt ze intens te lijden en te zuchten :mrgreen:
Lekker klef. Totaal mijn type. :mrgreen:
mijke
Posts in topic: 7

Bericht door mijke »

lucie schreef: 17 sep 2021, 18:06 Mijn andere honden wil trouwens ook niemand hebben :mrgreen:
Welles! 😁
stellamay
Posts in topic: 3
Welke: een Woezeltje

Bericht door stellamay »

HillieS schreef: 17 sep 2021, 19:26
stellamay schreef: 17 sep 2021, 16:58 Ik zou graag een hond willen hebben die met smaak eet. En niet er opeens mee kapt, om dan een week niet te eten. Maak niet uit welke, ze zijn hier allemaal leuk 😍
Yara voelt zich aangesproken en vraagt al of ze bij jou dan wél de hele dag door eten krijgt, hier namelijk maar gewoon saai 2 maaltijden per dag :roll:
Ze at een uur voor ze ging bevallen nog een volle bak kvv én die van haar tante leeg 😂😂😂😂
Aan de antwoorden te zien zouden ze hier binnen een week weer naar buiten gerold kunnen worden 😂 er is hier een overvloed van eten in huis, en dat ding met die lange neus van mij eet er niks van. Honden van kennissen en vriendinnen hebben altijd geluk, want ik schuif alles wat hij niet lust door. Ik kreeg vanmiddag nog de snerende opmerking "zo, die mag je ook wel eens te eten geven". 🤷‍♀️
Afbeelding
HillieS
Posts in topic: 4
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

stellamay schreef: 17 sep 2021, 20:24
HillieS schreef: 17 sep 2021, 19:26
Aan de antwoorden te zien zouden ze hier binnen een week weer naar buiten gerold kunnen worden 😂 er is hier een overvloed van eten in huis, en dat ding met die lange neus van mij eet er niks van. Honden van kennissen en vriendinnen hebben altijd geluk, want ik schuif alles wat hij niet lust door. Ik kreeg vanmiddag nog de snerende opmerking "zo, die mag je ook wel eens te eten geven". 🤷‍♀️
😂
En wat een rotopmerking. Hopelijk kom je nog achter hét juiste lekkers!
Afbeelding
Mausyi

Bericht door Mausyi »

Nova eet alles 👌🏻 Onze prullenbak 😁
Afbeelding
"Sweet as sugar, hard as ice. Hurt me once and i'll kill you twice."
Elian
Welke: Russische tzarin en een westjeutapets

Bericht door Elian »

Ook Mitzi zou zich hebben aangemeld. Die at pillen als snoepjes, ging er braaf voor gaan zitten. In veel andere opzichten was ze een stuk lastiger trouwens. :mrgreen:
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix & Thorin de västgötaspets
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019
Dagmar

Bericht door Dagmar »

stellamay schreef: 17 sep 2021, 20:24 Aan de antwoorden te zien zouden ze hier binnen een week weer naar buiten gerold kunnen worden 😂 er is hier een overvloed van eten in huis, en dat ding met die lange neus van mij eet er niks van. Honden van kennissen en vriendinnen hebben altijd geluk, want ik schuif alles wat hij niet lust door. Ik kreeg vanmiddag nog de snerende opmerking "zo, die mag je ook wel eens te eten geven". 🤷‍♀️
Ja, geeft altijd gezeik. Ik heb jarenlang (te) magere honden gehad en nu hebben ze allemaal wat reserve. Maar dat vindt iedereen normaal :P
De poolhondmixen zijn wel slechte eters geweest, daar zijn ze helemaal overheen.
Afbeelding
Johnny Jones
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Bericht door Johnny Jones »

Die zwarte Australian Kelpie, weet helaas echt niet meer hoe hond en baas heten!
Afbeelding
Gretha
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Bericht door Gretha »

Johnny Jones schreef: 17 sep 2021, 21:32 Die zwarte Australian Kelpie, weet helaas echt niet meer hoe hond en baas heten!
Bindi van Kloesje?
Afbeelding
sabine
Site Admin
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Bericht door sabine »

Johnny Jones schreef: 17 sep 2021, 21:32 Die zwarte Australian Kelpie, weet helaas echt niet meer hoe hond en baas heten!
of Tallie
Elian
Welke: Russische tzarin en een westjeutapets

Bericht door Elian »

Overigens wil ik best een västgötaspets van iemand jatten maar die zaten al amper op HF. 😪 Verder zou ik best wat honden van hier willen lenen, gezellig.
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix & Thorin de västgötaspets
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019
Johnny Jones
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Bericht door Johnny Jones »

Gretha schreef: 17 sep 2021, 21:39
Bindi van Kloesje?
Bindi inderdaad! Prachtige hond!
Afbeelding
Gretha
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Bericht door Gretha »

Johnny Jones schreef: 17 sep 2021, 21:57
Gretha schreef: 17 sep 2021, 21:39
Bindi van Kloesje?
Bindi inderdaad! Prachtige hond!
Dat is ze zeker. Die ogen❤️
Afbeelding
galga's
Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan

Bericht door galga's »

Mellow schreef: 17 sep 2021, 17:56 Ik wil die afghaan van galga's. 😍
En Zahra 🥰 en doe mij die chihuahua's er maar gelijk bij ❤
Weet je het zeker? Die drukke stuiterbal? Dat ongeleide projectiel?

Afbeelding

Maar schattig kan ze ook zijn

Afbeelding
Afbeelding
Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Oh, heb je even?
Nomi
Mira
Mojo
Ren
Bliss

Arlo lijkt me ook zo'n heerlijke druif :lol: . Streepje Xanu zou ik wel puur voor de mooi willen (qua karakter is hij vast veel teveel voor mij ). Een Boosje en een Wartje voor later.

Man wil Tess en Ayla. Hij heeft geluk want de helft van zijn wens komt uit :D .

Mellow schreef: 17 sep 2021, 18:08 Ik vergeet er 1.
Wilempje van Zamunda, die wil ik ook 😊
Ah 🥰

Ze eten hier allemaal met smaak maar met Lais heb je meteen een rupsje nooitgenoeg. En sla maar flinke kluiven in want alles is hap-slik-weg-en-of-je-niet-nog-iets-in-je-andere-hand-hebt :lol: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
malinois
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Zamunda schreef: Streepje Xanu zou ik wel puur voor de mooi willen (qua karakter is hij vast veel teveel voor mij ).
Xanu is een heerlijke hond. Relaxt thuis maar staat klaar als je actie wilt. Ik denk dat t wel meevalt, als je duidelijk bent, kom je al een heel eind.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Veertje

Bericht door Veertje »

Zamunda schreef: 18 sep 2021, 08:12 Oh, heb je even?
Nomi
Mira
Mojo
Ren
Bliss

Arlo lijkt me ook zo'n heerlijke druif :lol: . Streepje Xanu zou ik wel puur voor de mooi willen (qua karakter is hij vast veel teveel voor mij ). Een Boosje en een Wartje voor later.

Man wil Tess en Ayla. Hij heeft geluk want de helft van zijn wens komt uit :D .

Mellow schreef: 17 sep 2021, 18:08 Ik vergeet er 1.
Wilempje van Zamunda, die wil ik ook 😊
Ah 🥰

Ze eten hier allemaal met smaak maar met Lais heb je meteen een rupsje nooitgenoeg. En sla maar flinke kluiven in want alles is hap-slik-weg-en-of-je-niet-nog-iets-in-je-andere-hand-hebt :lol: .
Wanneer kan ik Tess komen brengen 😇 Volgens mij vindt ze dat reuze gezellig met jullie heren. Ik weet alleen niet of ze met Lais ook door een deur kan 😅
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Ramiek
Posts in topic: 1

Bericht door Ramiek »

Gelukkig kan ik Spetter en Bonnie zelf houden :)
Afbeelding
malinois
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Tineke schreef:Ik wil de herders van Malinois weleens een weekje hebben.
Daarna kijken we dan wel of ze ze weer terugkrijgt :mrgreen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Zamunda
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Veertje schreef: 18 sep 2021, 10:18Wanneer kan ik Tess komen brengen 😇 Volgens mij vindt ze dat reuze gezellig met jullie heren. Ik weet alleen niet of ze met Lais ook door een deur kan 😅
Ik denk dat het best kan met Lais, Lais is een trut maar zoekt nooit ruzie. Van alle opvangers en logees die hier zijn geweest (inclusief pittige Tisbee) is er maar eentje geweest waar het niet mee ging en dat was Willemijn (en Marjoleine gaf toen aan dat Willemijn vaker in dat soort situaties terecht kwam, soort overcompenseren vanuit onzekerheid begreep ik).

Maarreh, rond december lijkt me gezellig!

malinois schreef: 18 sep 2021, 09:36Xanu is een heerlijke hond. Relaxt thuis maar staat klaar als je actie wilt. Ik denk dat t wel meevalt, als je duidelijk bent, kom je al een heel eind.
Dat klinkt al prettig ja. De meeste MH hebben wel die typisch nerveuze herderenergie, drukke bewegingen met de kop enzo. Weet niet hoe Xanu daarin is, maar dat is niet mijn ding zeg maar :mrgreen: . Maar hij is om je vingers bij af te likken!!!
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Plaats reactie