beslotenheid Ons Kent Ons
- _Tiny_
- Posts in topic: 21
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Re: beslotenheid Ons Kent Ons
Niemand pakt je hier wat af. En we zien je gewoon als Thea. De enige die er steeds een HL/HF zaak van wil breien ben jij zelf. Kom op Thea, niet meer het slachtoffer uithangen en gewoon gezellig meedoen.Teckeltoos schreef: ↑08 dec 2021, 19:44 Ik had ook niet moeten verwachten dat iedereen mij gewoon als Thea wilde zien.
Ik laat me de lol van het meedoen hier niet afpakken.
-
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Volgens mij is het meer dan 68% hoor.Gudrun schreef: ↑08 dec 2021, 19:46Hmmm... ik snap wat je bedoelt maar ik heb het persoonlijk ergens moeilijk met stemmen voor of tegen iemand.
"68 % wil me niet", dit gevoel wil ik niemand geven.
- _Tiny_
Thea heeft haar hele eigen beleving. Laat maar.Dagmar schreef: ↑08 dec 2021, 19:45Pardon?Teckeltoos schreef: ↑08 dec 2021, 19:44 Heeft deze topic toch nog iet positiefs gebracht.
Een eigen poll hoek. Is dan toch mooi aan mij te danken
Voor de eer om de eerste te zijn voor wie een poll geopend wordt bedank ik. De "geheimen" daar interesseren mij totaal niet.
Ik weet gewoon dat ik hier gewoon meegedaan heb als Teckeltoos en er veel en leuk gereageerd werd en me gewaardeerd voelde.
Het enige wat me spijt is dat ik me op de kast heb laten jagen.
Ik vergeef het de dames. Zand erover en opnieuw beginnen.
Ik had ook niet moeten verwachten dat iedereen mij gewoon als Thea wilde zien.
- hakunamatata
- Posts in topic: 1
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Om eerlijk te zijn snap ik jouw reacties nietTeckeltoos schreef: ↑08 dec 2021, 19:44 Heeft deze topic toch nog iet positiefs gebracht.
Voor de eer om de eerste te zijn voor wie een poll geopend wordt bedank ik. De "geheimen" daar interesseren mij totaal niet.
Ik weet gewoon dat ik hier gewoon meegedaan heb als Teckeltoos en er veel en leuk gereageerd werd en me gewaardeerd voelde.
In de 'ons kent ons' hoek zijn er geen geheimen. Oké, dat lieg ik. Ze zijn er wel, in het sesatopic, maar dat zijn geheimen juist omdat dat het spel is. Verder is hier geen gekonkel of gedoe. Dat is mooi op dat andere forum gebleven gelukkig.
Iedereen ziet je hier juist wél als Thea. Gewoon Thea met Peer, teckeltoos dus, die we al jaren kennen en die gewoon leuk mee kan schrijven. Of je mod bent op dat andere forum kan ons echt gestolen worden. Dat je zelf toen dacht dat je hier niet welkom was omdat je daar modje was geworden, dat lag echt bij jezelf. Er is juist tot in der treuren hier gezegd dat jullie van daar hier gewoon welkom zijn. Laten we dat niet nog 100x hoeven te zeggen.
En die poll is niet voor jou. Die is er omdat er blijkbaar nog geen duidelijkheid is over wanneer je eigenlijk in 'ons kent ons' toegang krijgt. Iedereen die vanuit het andere forum meekwam heeft namelijk automatisch toegang gekregen. Dus de vraag is nu, hoe gaan we eigenlijk om met nieuwe aanvragen voor dat hoekje. Daarvoor zou dat polletje zijn.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Fenneke
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Doe mij deze maarGudrun schreef: ↑08 dec 2021, 19:10 Ja maar is er wel een poll nodig?
Iedereen die bij de opstart hier was werd vanzelf lid van OKO toen het besloten werd.
Dus iedereen die er na lid wordt gewoon even wachten en fijn en actief mee doen.
Hadden we gezegd hoe lang?
Maar goed, als men een polletje wenst maak ik er wel eentje.
Of eerst een poll of we een poll willen?
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
TsssssTeckeltoos schreef: ↑08 dec 2021, 19:44 Heeft deze topic toch nog iet positiefs gebracht.
Maak je zelf niet zo belangrijk want dat ben je niet.Crescent schreef: ↑08 dec 2021, 21:39 Niet nodig, wat een klucht. Ik kom hier keurig meedoen, ik heb geen interesse in zogenaamd afgeschermde hoekjes. Maar oh wee dat ik er ooit toegang toe krijg. Alsof ik dat zou willen.
Maakt niet uit dat ze er niet om heeft gevraagd! Het gaat erom “dat we allemaal tegen stemmen”
Dit gaat toch nergens meer over
Er is niet speciaal voor jou een poll gemaakt, om te stemmen wie jou nog wel of niet hier, of in de OKO, wil zien.
So don't flatter yourself.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Waar het mij betreft hoeven mensen die weer eens aan komen waaien met weer een nieuw account of hier al een account hadden, maar alleen maar meelezen en zelden tot nooit iets posten geen toegang tot OKO.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ik heb wel vertrouwen in het modteam hoor. Laat die het maar bepalen. En als er toch een kwestie hieromtrent rijst dan kan er altijd nog in oko gepollt worden.
Dit dus. Hoeft ook niet altijd openbaar gemaakt te worden. Dan hoeven we ook geen gezeur van HF(leden) aan te horen.Nanna schreef:Ik heb wel vertrouwen in het modteam hoor. Laat die het maar bepalen. En als er toch een kwestie hieromtrent rijst dan kan er altijd nog in oko gepollt worden.
- _Tiny_
Ja een vrij forum. Maar niet vrij om de boel te verpesten, meegluren in OKO en nooit iets schrijven, spionnen sturen, schuilaccounts aanmaken, en andere dingen om de sfeer te ondermijnen. Nee, niet jij alleen. De ervaring leert dat we daar best even op kunnen anticiperen.Crescent schreef: ↑08 dec 2021, 22:29Ach, houd toch op. Ongevraagd al ergens de toegang toe worden ontzien op een zgn. vrij forum. Say what?Mellow schreef: ↑08 dec 2021, 22:19Maak je zelf niet zo belangrijk want dat ben je niet.Crescent schreef: ↑08 dec 2021, 21:39 Niet nodig, wat een klucht. Ik kom hier keurig meedoen, ik heb geen interesse in zogenaamd afgeschermde hoekjes. Maar oh wee dat ik er ooit toegang toe krijg. Alsof ik dat zou willen.
Maakt niet uit dat ze er niet om heeft gevraagd! Het gaat erom “dat we allemaal tegen stemmen”
Dit gaat toch nergens meer over
Er is niet speciaal voor jou een poll gemaakt, om te stemmen wie jou nog wel of niet hier, of in de OKO, wil zien.
So don't flatter yourself.
Met je gegluur in de schaduw en af en toe een schijnheilig berichtje.
Nee hoor, ze heeft daar ook wat extra relaccounts die losgaan om mensen van hier te trekken.
- Kruimel
- Posts in topic: 4
- Welke: IJslandse honden
Ze zijn daar veels te fantsoenderlijk om ordentelijk te kunnen rellen. Jammer, want dan kunnen ze laten zien hoe keurig ze modereren.
Het duo Olie en Bol
- Célie
- Posts in topic: 18
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jezussssssssssssss had je dat niet eerder kunnen zeggenAnne schreef: ↑08 dec 2021, 19:38 Teckeltoos als je die wij/zij houding niet loslaat wordt het nooit leuk voor je, doe gewoon mee, open topics als je dat leuk vind maar niet uit angst er anders afgeschopt te worden, en dan gaat het vanzelf goed. Er zijn hier geen quota aan hoeveel berichten je moet/mag schrijven, als je een dag geen plaatjes neerzet ben je de dag daarna gewoon net zo welkom als dat je dat wel zou hebben gedaan, en het hoeft allemaal niet zo kunstmatig en krampachtig. Dit forum loopt heel goed, mensen voelen zich vrij en thuis, dat kan voor jou ook als je dat wilt Daar moet je dan wel zelf voor openstaan.
- Inge O
- Posts in topic: 4
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Célie schreef: ↑09 dec 2021, 16:04Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jezussssssssssssss had je dat niet eerder kunnen zeggenAnne schreef: ↑08 dec 2021, 19:38 Teckeltoos als je die wij/zij houding niet loslaat wordt het nooit leuk voor je, doe gewoon mee, open topics als je dat leuk vind maar niet uit angst er anders afgeschopt te worden, en dan gaat het vanzelf goed. Er zijn hier geen quota aan hoeveel berichten je moet/mag schrijven, als je een dag geen plaatjes neerzet ben je de dag daarna gewoon net zo welkom als dat je dat wel zou hebben gedaan, en het hoeft allemaal niet zo kunstmatig en krampachtig. Dit forum loopt heel goed, mensen voelen zich vrij en thuis, dat kan voor jou ook als je dat wilt Daar moet je dan wel zelf voor openstaan.
Het was al door veel mensen gezegd, wilde gisteren gewoon ook even een bijdrage doen, maar goed gezien de reakties daarna is het nog best een prestatie dat in ieder geval twee personen het gelezen hebben