Thea, laat je niet zo manipuleren en opjutten door je collega mods. Echt, dan ben je veel leuker.Teckeltoos schreef: ↑09 dec 2021, 12:15 Ik ben blij dat er toch mensen waardering uiten over hoe ik hier tot nu toe heb meegedaan.
allereerst wil ik iets duidelijk maken
IK WIL HELEMAAL NIET IN DAT OKO FORUM. Al zou het goedgekeurd worden IK WIL NIET
Mijn wat scherpere toon van de laatste berichten lijken mij niet meer dan logisch. Ik ben ook maar een mens.
Maar ik weet nu niet meer wat de gedragscode is hier.
Ik mag niet teleurgesteld zijn door wat ik voor mijn voeten gegooid gekregen heb.
Ik mag ook niet nijdig zijn om dezelfde reden.
Ik mag ook niet lief en correct zijn want dat hoort op een ander forum.
Het komt mij over dat ik alleen ja knikken mag en de beledigingen van enkelen die niets van mijn verzoek bij mijn voorstel topic willen weten in ontvangst nemen en na een natrap verder lopen.
Hoe moet ik na dit gedoe in godsnaam nog gewoon gezellig meedoen met het in het achterhoofd het idee gewantrouwd te worden ?
Mijn "misdaad" was het vragen of ik een artikel in die hoek mocht plaatsen. Meer niet.
Wat er zo te zien wel bereikt is is dat ik nu al een hele week als laatste nieuw lid onderaan het forum sta.
Toegang Ons Kent Ons
- _Tiny_
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Re: Toegang Ons Kent Ons
- Jackira
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Herderkruisingen en een Husky
Hier ben ik het mee eens (ik bedoel met Dagmar) Thea is hier hartelijk ontvangen maar grijpt graag naar slachtoffergedrag zodra het kan. En dat geeft me hele nare hondenforumvibes, terwijl dat op dit forum helemaal weg was.
Er is hier respect en vriendelijkheid genoeg Thea, maar als vrijwel enige op dit forum probeer je te draaien.
Jackira schreef: ↑09 dec 2021, 12:29Hier ben ik het mee eens (ik bedoel met Dagmar) Thea is hier hartelijk ontvangen maar grijpt graag naar slachtoffergedrag zodra het kan. En dat geeft me hele nare hondenforumvibes, terwijl dat op dit forum helemaal weg was.
Er is hier respect en vriendelijkheid genoeg Thea, maar als vrijwel enige op dit forum probeer je te draaien.
Ah. En dat zie je zelf als trap na haha.Teckeltoos schreef: ↑09 dec 2021, 12:15 Wat er zo te zien wel bereikt is is dat ik nu al een hele week als laatste nieuw lid onderaan het forum sta.
Ik wil me best even aanmelden als Jackie met de jack russel. Wie doet Labby de labrador en Kees de kees? Doggy1975?
Er wordt niet geworven.
- Célie
- Posts in topic: 14
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ja, die wilde ik ook dus nu heb ik dat vingeren maar gedaan.
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 6
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
goed om te weten Celie, ik schrijf t op.
Als ik reageer op het forum doe ik dat als lid. Zou ik een keer een modreactie moeten plaatsen dan zet ik dat er duidelijk bij.Teckeltoos schreef: ↑09 dec 2021, 12:15 Ik ben blij dat er toch mensen waardering uiten over hoe ik hier tot nu toe heb meegedaan.
*knip*
Nu over je lap tekst.. ik vond het raar dat je met een nepaccount kwam. Omdat iedereen, incl jij, meerdere malen gewoon was uitgenodigd.
Dát en dat je nu weer je 'boehoe ikke' routine erin gooit strijkt mij een beetje tegen de haren in.
Daar kan ik nog best overheen kijken alleen door termen als 'neersabelen' te gebruiken doet dat dan weer teniet.
Dus aub dat niet meer doen, graag, alvast bedankt. Ik ben niet de enige die dat mega irritant vindt dacht ik zo.
Ik hoop dat je gewoon weer meedoet op dit forum zoals de afgelopen tijd. Dan laten we dit hele gezeur achter ons.
Ja?
- Célie
- Contacteer:
Wil er nog iemand een piemelonderschrift
- thom
- Posts in topic: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Nee bedankt, maar neem er gerust zelf eentje.
Ons Portugese meisje Farah.
- Zamunda
- Posts in topic: 7
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
In principe eens, maar dan wel met onderstaande regels:
Als je het topic van destijds naleest was bijna iedereen het eens over;
- eerst [een tijdje] meeposten op het forum als (nieuw) lid
- bij aanvraag tot toelating OKO gaan de mods dit bekijken/beoordelen
Jij hebt dat topic nagelezen, het lijkt me handig dat we die conclusie die je eruit getrokken hebt ook ergens neerzetten waar iedereen dat kan zien. @sabine ?Van mijn part houden we het gewoon op de manier die we toen hebben gezegd.
@EchoMira wil je die conclusie in de poll of OP wil zetten bij 'zoals het nu is is het goed'? Dan ga ik daarvoor want daar sta ik nog steeds achter.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Zamunda
Tzt niet. Maar daar zijn we nog niet, wat mij betreft graag nog steeds: eerst een tijdje meedoen en dan kun je het aanvragen en kijken de mods ernaar.
- Célie
- Contacteer:
Nou ben blij dat dat pikonderschrift van Mijke weg is. Zelfs ik werd er op een gegeven ogenblik ter plekke onwel van.
Dat die dag nog eens zou komen. Kan @Célie er een voor me maken met een snowglobe met rondzwevend smegma?
Zijn we er tegen 2022 compleet van genezen.
Zijn we er tegen 2022 compleet van genezen.
- Célie
- Contacteer:
Je had 'm zelf gegeven, ik had er dan iets heel netjes van gemaakt
- Célie
- Contacteer:
Ik weet gelukkig niet hoe smegma er uitziet (NEE @Nanna geen foto's ) dus ik kan ook geen globe er mee maken
- Zamunda
Straks krijg je weer spijt .
- Fenneke
- Posts in topic: 4
- Welke: Witte herder en nu een hún
Dat mag ik toch echt hopen. Nachtmerries wens ik je toe
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster