Als ik Mahdu laat kiezen eindigen we langs de doorgaande weg om auto's te kijken of in de dierenwinkel om een kluif te halen.
Dívka is onzeker en durft niet zo goed dus met haar oefenen we er op dat zij ook gerust de weg mag bepalen door haar te volgen als ze rondsnuffelt.
Enige waar ik in bijstuur is dat het veilig moet zijn, dus even wachten met oversteken als er verkeer rijdt bijvoorbeeld.
Zelf route kiezen.
Re: Zelf route kiezen.
Als ik 10 meter vanuit mijn voordeur linksaf ga dan kunnen we daarna 3 kanten op. Soms weet ik niet welke route ik wil lopen dus dan vraag ik Maya 'welke kant op?'
En dan mag zij bepalen en dat vind ze best leuk
Lexi hobbelt gewoon mee want zij vind alles prachtig.
En dan mag zij bepalen en dat vind ze best leuk
Lexi hobbelt gewoon mee want zij vind alles prachtig.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
ik laat mijn honden niet bepalen waar we heen gaan. ze willen alle 5 de andere kant op dat gaan we dus niet doen.
Als Dana de route mag bepalen komen we nergens Ze kijkt me aan en als ik niets doe gaat ze zitten en mij aankijken.
Joep kiest vaak voor een grote ronde in een hoog tempo . Alleen tijdens de loopseteventijd mag hij de route niet bepalen
Santos gaat zijn neus achteraan om te kijken of er nog wat te snacken is. Het liefste paardenpoep
Vera zou het liefste door de bossen racen en dat mag weer niet van mij
Joep kiest vaak voor een grote ronde in een hoog tempo . Alleen tijdens de loopseteventijd mag hij de route niet bepalen
Santos gaat zijn neus achteraan om te kijken of er nog wat te snacken is. Het liefste paardenpoep
Vera zou het liefste door de bossen racen en dat mag weer niet van mij