Haha, ja, vooral Jimi is heel herkenbaar, inderdaad altijd dat blije bekkie
Hier komt het wel redelijk overeen met mijn onderschrift: Mila parmantig en blij met zichzelf, Arlo als blije freggel of gewoon heel lief en zoet, Amy met een houding van 'ik heb eigenlijk wel wat beters te doen, maar ik wil tegelijk heel braaf zijn' (of hard rennend en dus wat beters aan het doen) en Amoz snapt nog steeds niet helemaal wat de bedoeling is, maar vindt het allemaal wel best
Hoe staat je hond het meest op foto's
Re: Hoe staat je hond het meest op foto's
- Frootje
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
De meeste foto’s van Froo zijn binnenfoto’s met een hoog schattigheidsgehalte. Dat is niet omdat dat het meeste aansluit bij wie ze is (nou ja, het schattigheidsgehalte wel), maar omdat ik het onmogelijk vind om buiten leuke foto’s van haar te maken. Ze is zo klein, tijdens wandelingen zie je een klein wit stipje, zelfs als ze heel dichtbij is. Dat zijn geen interessante foto’s. Of ze zit naast me en dan kan ik een foto van bovenaf maken maar dat is dus ook niet boeiend. Dus nou ja. Binnenfoto’s dus.
Wat een schat die Abra
- Gudrun
- Posts in topic: 1
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
De Chi's en de ouwetjes al slapend.
Poppy en Pippa gewoon hoe ik wil.
Kika vooral onscherp of als een streep.
Poppy en Pippa gewoon hoe ik wil.
Kika vooral onscherp of als een streep.
- Frootje
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik heb altijd het idee dat de meeste foto’s van Froo dit soort dingen zijn.
Ik kan makkelijk 200 schattige foto’s van haar kop maken. Maar voor al het andere (foto’s waar ze helemaal op staat, actiefoto’s, etc.) moet ik moeite doen en dan mislukken ze alsnog vaak.