Ik denk dat t voor jou en Mies heel goed zal zijnpioenroos schreef: ↑10 dec 2021, 20:32 Ik vind het nog een beetje lastig om op te schrijven maar de kans is wel heel erg groot dat ik een pup van Flora x Dakar ga aanhouden
Dat was helemaal niet de bedoeling want Diem had de extra drukte in huis erg vervelend gevonden en voor mij was een hond erbij eigenlijk te veel geweest.
Maarja, nu is hij er niet meer en Mies is al 10 jr dus een pup is perfect getimed nu voordat ze oud en chagrijnig is Mies is nu nog topfit en verveelt zich snel zonder Diem om lastig te vallen dus voor haar is een opvoedproject juist goed.
Uitkijken naar een pup voelt nu nog wel dubbel met het verdriet om Diem zo vers. Maar mezelf kennende kan ik prima multitasken en ga ik straks ook volop genieten als het allemaal lukt en ik vol mag gaan voor 1 van de pupjes die ik hier geboren ga zien worden
Hond erbij in 2022
- HillieS
- Posts in topic: 8
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Hond erbij in 2022
- Zamunda
- Posts in topic: 9
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Heel begrijpelijk, wel een heel mooi iets om naar uit te kijken naast het verdriet.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
hoe zet ik een foto van fb hier op
dan kan ik een foto van de papa van onze Jakke erop zetten
dan kan ik een foto van de papa van onze Jakke erop zetten
- Persistence
- Posts in topic: 5
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Even opslaan op de computer/telefoon en dan bij een bericht onderaan op ‘Afbeelding aan bericht toevoegen’ drukken en foto opzoeken.
dank u ga ik proberen
Dat is de papa . Hij is 3/4 mastiff en 1/4 greyhound. Redelijk grote reu maar zo n lieve reu
Dat is de papa . Hij is 3/4 mastiff en 1/4 greyhound. Redelijk grote reu maar zo n lieve reu
Ik snap je helemaal , hebben wij ook wij zijn ‘blij’ dat we al ja hadden gezegd toen Rally er nog was maar ik moet nog wel regelmatig slikken als ik dan de leuke pup foto’s zie en dan weer bedenk dat Rally niks meekrijgt van de puppioenroos schreef: ↑10 dec 2021, 20:32 Ik vind het nog een beetje lastig om op te schrijven maar de kans is wel heel erg groot dat ik een pup van Flora x Dakar ga aanhouden
Uitkijken naar een pup voelt nu nog wel dubbel met het verdriet om Diem zo vers. Maar mezelf kennende kan ik prima multitasken en ga ik straks ook volop genieten als het allemaal lukt en ik vol mag gaan voor 1 van de pupjes die ik hier geboren ga zien worden
Ik hoop zo dat het nestje van Flora en Dakar gewoon gaat lukken en ze mooie pups gaan maken (kan ook bijna niet anders met zulke leuke ouders ) en het lijkt me helemaal geweldig om dan tzt halfbroer en halfzus? En papa Dakar en mama flora op de foto te zetten
- pioenroos
- Posts in topic: 4
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Dakar met 2 van zijn totaal verschillende kinderen Moeten we eigenlijk naakte (o)ma erbij zetten
Zowel Mies als ik hebben een voorkeur voor een teefje maar ik sluit een reu ook niet uit.
- Zamunda
Dank je
- Desiree
- Posts in topic: 7
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Ik had gehoopt van niet. Maar nu Opoe er niet meer is hebben we hier besloten weer een ouder hondje te willen. Wel weer een kleintje tot kleine middelmaat. Beetje afhankelijk van de behoefte van het diertje. 2 grote en 1 kleine is gewoon niet handig met lopen daar Droef nog wel eens kan uitvallen aan de riem naar grote reuen(en Izzy trouwens net zo maar dat weegt niks). Opoe liep echter nooit met Droef en Izzy mee want die wilde niet en de keren dat ik het een poging heb gewaagd kwamen we amper vooruit want alles moest langzaam omdat het spannend was.
Bij voorkeur een gezonde hond uiteraard maar een hond met een gebrek waar mee te leven valt ontvangen we ook met open armen. Een rugzakje is ook niet erg, enige eis dat we hebben is dat het diertje met Droef en Izzy kan samen leven en de katten. Voor de rest stap ik er weer in zonder verwachtingen. Wat we Opoe hebben kunnen bieden vonden we ontzettend dankbaar om te doen. Al viel het soms ook heus wel tegen, we deden het met liefde. Het was zo fijn om haar te zien groeien van compleet dichtgeklapt soort van onzichtbaar hondje naar aanwezige tante die nog wel eens wat had te vertellen. Al zal haar dementie daar vast ook een rol in hebben gespeeld. Super handig een hond die vergeet dat ze al eten heeft gehad met praatjes.
Bij voorkeur een gezonde hond uiteraard maar een hond met een gebrek waar mee te leven valt ontvangen we ook met open armen. Een rugzakje is ook niet erg, enige eis dat we hebben is dat het diertje met Droef en Izzy kan samen leven en de katten. Voor de rest stap ik er weer in zonder verwachtingen. Wat we Opoe hebben kunnen bieden vonden we ontzettend dankbaar om te doen. Al viel het soms ook heus wel tegen, we deden het met liefde. Het was zo fijn om haar te zien groeien van compleet dichtgeklapt soort van onzichtbaar hondje naar aanwezige tante die nog wel eens wat had te vertellen. Al zal haar dementie daar vast ook een rol in hebben gespeeld. Super handig een hond die vergeet dat ze al eten heeft gehad met praatjes.
- Josefien
- Posts in topic: 6
- Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
- Zamunda
Hij ligt er al ontspannen bij .
- Josefien
- Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison
- HillieS
- Posts in topic: 8
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat ligt hij er lekker relaxed bij! Veel plezier met hem!
Mogelijk dat het toch wat eerder wordt... Niet 2e helft maar 1e kwartaal 2022Eilfy schreef:Kenji wordt in maart 8. Dus 2e helft 2022 ergens de pup hopelijk, dan heb ik er wel even 3 in de sport maar niet al te lang (of iig niet in de Agility...)Vicky schreef:Leuk, heb je je handen vol. Trainen met 3 honden. Hoe oud is Kenji nu?
Maar goed niks 100% zeker nog. Behalve dat ik verliefd ben
~Choose what helps your heart bloom~
- Ninnie
- Posts in topic: 1
- Welke: 1 toller + 2 border collies
Duim voor je, dat het een mooie match isEilfy schreef:Mogelijk dat het toch wat eerder wordt... Niet 2e helft maar 1e kwartaal 2022Eilfy schreef:Kenji wordt in maart 8. Dus 2e helft 2022 ergens de pup hopelijk, dan heb ik er wel even 3 in de sport maar niet al te lang (of iig niet in de Agility...)Vicky schreef: Leuk, heb je je handen vol. Trainen met 3 honden. Hoe oud is Kenji nu?
Maar goed niks 100% zeker nog. Behalve dat ik verliefd ben
- _Tiny_
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Veel plezier met Edison!
Hij lijkt zo wel een beetje op een Duitse Staande.
- Josefien
Ja hè? Ik heb vroeger DSK's en DSD's gehad en daarom viel ik erg voor Edison. In het asiel en in zijn paspoort wordt hij beschreven als een brak. Hij zou iets van een Spaanse pointer, of inderdaad een Duitse Staande kunnen zijn. Over zijn afkomst is verder niets bekend, anoniem achtergelaten in . het buitenhok.
Vorig is er een pup bij gekomen. En aan hem heb ik de handen vol aan. Eerst maar is zien hoe duc gaat uitgroeien, en welke sport hij keek gaat vinden.